Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan muu kiinnittäny huomiota siihen, että Utilla jostain, ainakin mulle tuntemattomasta syystä tapana merkata vähemmän tehtyjä toistoja mitä videopätkien perusteella tekee? Esimerkiks tässä viimisimmässä treenissä: FAST SPACE Treenipäiväkirjat -- [url]www.fastspace.fi --[/url] merkannu tota HS Low rowta 2x8-10 vaikka mun laskujen mukaan 2x12-10. En usko, että laskupäässä vikaa vaan ainoa selitys minkä keksin on se, että laskee vain puhtaat ja täydet toistot eli ei niitä, joissa vaihtaa tyylin ronskimmaks tai niitä, joissa liikerata jää vajaaks (yleensä selkäliikkeet kuten tossa esimerkissä). Jos näin niin miksi näin? Tosin jos merkkaustapa aina sama niin ei kai sillä niin väliä ole.
Kyllä. Hyvä kun oon nukutuksi saanut tuota pohtiessani.Onko kukaan muu kiinnittäny huomiota siihen, että Utilla jostain, ainakin mulle tuntemattomasta syystä tapana merkata vähemmän tehtyjä toistoja mitä videopätkien perusteella tekee? Esimerkiks tässä viimisimmässä treenissä: FAST SPACE Treenipäiväkirjat -- [url]www.fastspace.fi --[/url] merkannu tota HS Low rowta 2x8-10 vaikka mun laskujen mukaan 2x12-10. En usko, että laskupäässä vikaa vaan ainoa selitys minkä keksin on se, että laskee vain puhtaat ja täydet toistot eli ei niitä, joissa vaihtaa tyylin ronskimmaks tai niitä, joissa liikerata jää vajaaks (yleensä selkäliikkeet kuten tossa esimerkissä). Jos näin niin miksi näin? Tosin jos merkkaustapa aina sama niin ei kai sillä niin väliä ole.
Utin pikavinkki kadonneen hauistuntuman metsästykseen
Tuon pystyy tekemään myös alataljassa kyynerpäät tuettuna. Eli toisinpäin ollessa kuin Tikka tässä videossa tehdessään ojentajia
Kyllä. Hyvä kun oon nukutuksi saanut tuota pohtiessani.
Täytyypä itekkin testata tota lattiarutistelua. Sitten voisi ottaa sen sun vinopenkissä tehtävän venytyskidutuksen tuon kanssa niin hauistreeni on varmaan aikalailla siinä.
Tulipa sittenkin tehtyä ylätaljassa, mutta yhden käden kahvalla yksi käsi kerrallaan niskan taakse. Aika jäätävän supistuksen tossa sai aikaan ja tuntu tulevan Long Head aika hyvin mukaan, mitä ollut ainakin oikeassa kädessä aika vaikea aktivoida mulla.