uskotko horoskooppeihin?

uskotteko te horoskooppeihin? ite lukenu nyt tällä viikolla joka päivä, tai lauantaista lähtien kun ihan vahingossa luin ja se piti paikkansa:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Horoskoopeista..

hmm.. aikoinaan erään kaverini äiti kirjoitti työkseen lehteen mm. horoskooppeja.. kuulemma keksi itse noita juttuja ja sillee...
en oo enää sen jälkeen paljoo horoskooppeja lukenu...

Totta helvetissa horoskoopit pitaa paikkansa: joka paiva tuhansissa lehdissa on erilainen horoskooppi 8.33% maailman populaatiosta. Eihan niissa voi olla ikina ristiriitaisia tai vaaria ennustuksia! :thumbs:

Iltalehtien ja sanomien jokapäiväiset horoskoopit nyt on aika tuulesta temmattuja. Aika tylsää olis, jos tuhansilla ihmisillä vois olla samanlaista.. Ja noihan tehdään niin, että jokainen voi melkein tulkita ne itselleen sopivaksi..

Mutta horoskooppikirjat ovat sitten hieman täsmällisempiä..

Niille jotka uskoo minulla olisi tarjolla niin horoskooppeja kuin etä-hoitoja että erilaisia parantavia voiteita (saattaa vaikuttaa tavalliselta saippualta, ei sitä kuitenkaan ole!) Helevetin halavalla lähtee! ;)
Once in a lifetime opportunity!
Jos tilaat nopeasti saat kaupan päälle upeat vähän käytetyt sukat!

Tottakai uskon. Mutta en niinkään noihin lehdessä esiintyviin päivähoroskooppeihin vaan horoskooppiluonteisiin. Aika yksiin menee kun olen suorittanut empiiristä tutkimusta niin useammin osaan arvata ensitapaamisen perusteella mikä on ko. ihmisen horoskooppi. Niin pakkohan se on uskoa.

btw. uskon että Oinaat vainoaa mua - niitä on joka kulman takana. Ja oinaat on piruja :rolleyes:

Tottakai planeetta Mars vaikuttaa juuri nyt säteilykentällään minun rakkauselämääni, kun biorytmit ovat osoittaneet että syömällä biodynaamisia porkkanoita erektioni on on vahvempi ja kovempi jos rakastelen kaksos neitsyitä - vai olikos se neitsyt kaksosia - kello kaksi tänä yönä kun kuu nousee ja Halley vaeltaa taivaan poikki.

Originally posted by RoadRunner
uskotteko te horoskooppeihin? ite lukenu nyt tällä viikolla joka päivä, tai lauantaista lähtien kun ihan vahingossa luin ja se piti paikkansa:D

Kyllä tämä horoskooppi ajattelu on samaa paskaa kun kaikki uskonnot ja "hengen filosofia" systeemit.

aika hullui nois lukee aina välillä
yks päivä luin iltasanomista ja siinä
kerrottiin että sinun kannattaisi sijoittaa rahapeleihin
tutkimalla samalla hiukan vetovihjeitä

epäilytti toi juttu ja katsoin niin samaa soopaa oli kirjoitettu samalla kertaa kolmelle tai neljälle muullekin horoskoopille :zzzz:

nyt luin taas uudestaan
tällä kertaa saattoi osittain olla jopa ihan osuva kuvaus:
sinulla on hirveä kehittymisen ja osaamisentarve, joka saattaa johtaa usein turhautumiseen

No, toi nyt sopii kyllä niin moneen, ettei toi saa musta horoskooppien puolestapuhujaa.

hmm, toi uskominen on aina vähän hassu juttu. Eli jos mä tiedän että horoskoopit toimii, niin miks mun pitäisi uskoa niihin? Uskohan vain kertoo sen että ei ole tietoa, vaan sen että pitää uskoa jonkin asian olemassa oloon tai toimivuuteen. uuh no toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkotan....

En usko, toisaalta ne on yleensä sillätavalla kirjoitettu, että jokainen havaitsee joitain yhteneväisyyksiä omaan tilanteeseensa. Harva kai lukee muita horoskooppeja kuin omansa, mutta jos lukee niin varmaan on huomannut että käytännössä jokaisesta löytää jotain itselleen sopivaa.
Perinteistä kusetusta.

No enpä usko, mutta miten niihin edes voi uskoa?

No on aina kirjoitettu senverran ympäripyöreästi, että varmasti löytyy iso joukko ihmisiä joille ne osuu kohdelleen aika hyvin. Mun mielestä jonninjoutavaa paskanjauhantaa koko touhu, mutta jos joku niistä ilon saa niin mikäs siinä, en tietenkään dissaa heitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom