Uskonto

Niin, Rowdy, tämä on mulle erittäin vaikea kysymys. Pedofiliaa en voi koskaan hyväskyä, ja pappi kun kajoaa lapsiin, pitää heti exkomunikoida Kirkosta ja eroaa pappeudesta. Se on erittäin pahaa ja inhottavaa teko! Itse elän täysin selibaatissa. Mun kohdalla, en ole varmaa vielä nttkin, koska jo lapsena halusin papiksi, muta oli varmaa että se on mahdottonta vaan sen takia etä en ole bio-mies, ja olin kokenut sen epäoikeudemukaisuudella, koska olin opiskelut jo lapsena, ja tutkin liturgiaa ja Kirkon historii jo 30 vuotta, mutta mulla ei ole minkäläistä mahiksiä saavuttaa Kirkossa minkäläistä uraa, ja edelleen Kirkko syrjyy sekä naisia että transihmisiä. Vaikka en käyttä hormoneja, en käynnyt leikkauksessa, hyvät kropan saan urheilun, treenin avulla, niin siltti olen katolilaisille "epänormaali", ja tämä koen vaikeaksi, koska ei ole mun syy että mulla on eri aivot ja eri ruumiis, kysessä on asiaa, jonka kanssa elän koko elämää, ja vaikka elän selibaatissa, niin siltti mulla ei ole Kirkossa mahdollisuuksia. Jumaalaa uskon, siksi en muuttaa kroppani hormoneilla mutta liikkunnalla, mutta mun usko Kirkkoon on juuri nyt koetuksella, siksi en voi vastatta..minustakin on epäoikeudenkukaista että pedofiilipappi saa olla edelleen pappi, mutta rehellinen transihminen, joka elää 2 kissojen kanssa on ainaa Kirkkolle "sairas". Tämä on mullekin hyvin surullista asiaa.
Kävin tänään kaupungilla ja sallilla ja uimassa Kallavedellä Kuopiossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei Bernard! Uteliaisuuttani kysyisin muutaman kysymyksen sulta. Kun kerrot olevasi tradtionalistinen katolinen, tarkoitatko tätä vanhakantaista Vatikaanin vallasta irtaantunutta kirkkohaaraa? Lehdissä oli juuri juttua, että Italiassa oli kastettu ensimmäinen naispappi, Madre Vittoria, tälläisessä seurakunnassa. Pikaisella googlettamisella en löydä kauhean hyvin tietoa tästä haarasta. Ylipäätään luin koko jutun, kun ihmettelin, että miten ihmeessä nainen on voitu kastaa papiksi katolisessa Italiassa. Hän oli myös naimisissa, joten selibaatti ei kuulu asiaan.

Toisaalta, sanoit yo. teksteissä, ettei sulla ole mahdollisuuksia katolisessa kulttuurissa, joten et varmaan sittenkään edusta tarkoittamaani ryhmää.

Mutta se tärkein kysymykseni, jota olen miettinyt jo kauan, ja erään homoystäväni kanssa keskustellutkin. Hän ei vain ole uskonnollinen, joten haluaisin vastauksen sun näkökulmasta. Miksi ihmeessä sinä haluat olla kuitenkin osana kirkkoa ja uskoa, joka ei tunnusta sinua itseäsi? Ajatteletko asian kenties jotenkin niin, että Jumala on armollisempi kuin seurakuntansa? Toivottavasti kysymykseni ei loukannut. Itse vaan heti ajattelee, että ei haluaisi olla missään tekemisissä instituution kanssa joka suoraan sanottuna solvaa esim. homoseksuaaleja jatkuvasti, ja oletan, että transihmiset ovat Vatikaanissa samaa kastia. Vielä tuli mieleen, hyväksytko muuten itse homoseksuaalisuuden? Mietin, että itse elät kuitenkin selibaatissa ja tunnet itsesi mieheksi, niin eihän se toki välttämättä tarkoita homouden hyväksymistä.

Ja pahoittelut jos käsittelemäni aiheet on olleet jo edellisillä sivuilla, en lukenut koko ketjua.
 
Kiitos, vastan heti. Kyllä, olin FSSPX. kannattaja http://www.fsspx.org/
ja vielä pitkä aikaa. Kävin jopa mons. Lefebvren hautajiasissa 25.3.1991, ja olin ollut tominnassa mukana yli 20 vuotta! Olin tehnyt monet sivut FSSPX.lle, monilla kielillä, käännökset, ja muut, ja yrittänyt saada pohjoismaihin traditionalistinen pappi, joka viettää Tridenttista Messua. En ollu hyväksynyt II.Vatikaanin konsiilia ja elänyt kun traditionalistinen pappi. En käyttänyt koskaan hormooneja, vaan olin koko elämää muokkailut ruumiinsa liikkannan avulla.
Mutta vasta nyt, 39 vuotiaana sain silmät auki! Koko elämää elin selibaatissa, koska olin uskonut että homoseksuallisuus on synti, en käynyt lääkäreiten luona,vaan olin muokkailut ruumiinsa kovalla treeneilla, ettei tulis naiselliset muodot...koko elämää tähän asti!
Eilen olin lukenut monet espanjalaiset, italialaiset ja tsekkiläiset Trady-forumit, ja se mulle avasi silmät. Niin suunnatonta vihaa homaja ja transuja kohtaan, niin suuri naisten syrjintää, missä papit edellen kieltävät naisille lukea kirkossa Raamattua, edelleen olin lukenut että "naisilla ei piti olla minkäläista sanavaltaa kirkossa", nainen on alempi, nainen ei voi koskaan olla vihitty, naisella ei ole oikeuksia samat kun miehella"""- KAUHEA. Ja myös "Inkvitiitio voimaan ja homoja ja transuja tapamaan"""""- kamalaa tekstiä. Niin kamalaa, että en ollu kirjoittanut itse mitään, vaan menin pitkille kävelille metsään pohtimaan asioita. En ole homosexualisuutta vastaan. Ja en koskaan ajattelut, että olin mukana sellaisissa kirkollisissa toiminnassa transihmisinä, ja uskonut siihen. En menny uskonnon takia hoitoon vaan olin rassanut itseensä ainakin 30 vuotta kovalla liikkunalla ja välillä anorexialla! Olin kiduttanut itseä katolisen uskonnon takia 30v, ja vasta nyt lähes 40 vuotiaana sain selvää, että koko elämää olin sukonut jotain väärä!!! Erittäin pahaa. Seon huono tunne
 
Vasta nyt olen vapaa, syrjivästä uskonnosta, kirkkosta, jolle olin uskollisena koko elämää ja joka mua syrjyy, ja muut meikkäläiset, olin aamulla juossut ja kävelyt ja miettiny yksin metsässä...niin, ja sit juhlan kunniaksi ostin itselle 3 paksuja hopeisia ketjuja, lahjaksi että olin kestänyt tätä kirkko ja muokkailut itsensä 30 vuotta, vaikka kallista oli, mutta ei haitta- se on symboolista. Nyt olen vapaa, kirkosta riippumättä, ja nyt alan muokkatta mun netti sivuja Inkvisiitiosta, ja sen mun puolustamisesta, ja alaan kirjoittaa tittuus kuinka väärä se oli ja kuinka väärin on, kiduttaa ja tapaa ihmisiä uskonnon tai homosexuallisuuten takia. OLEN MUUTTANUT VAIKKA KESTI NIIN PITKÄÄ ja elämää oli mulla aika vaikea.
 
Vasta nyt olen vapaa, syrjivästä uskonnosta, kirkkosta, jolle olin uskollisena koko elämää ja joka mua syrjyy, ja muut meikkäläiset, olin aamulla juossut ja kävelyt ja miettiny yksin metsässä...niin, ja sit juhlan kunniaksi ostin itselle 3 paksuja hopeisia ketjuja, lahjaksi että olin kestänyt tätä kirkko ja muokkailut itsensä 30 vuotta, vaikka kallista oli, mutta ei haitta- se on symboolista. Nyt olen vapaa, kirkosta riippumättä, ja nyt alan muokkatta mun netti sivuja Inkvisiitiosta, ja sen mun puolustamisesta, ja alaan kirjoittaa tittuus kuinka väärä se oli ja kuinka väärin on, kiduttaa ja tapaa ihmisiä uskonnon tai homosexuallisuuten takia. OLEN MUUTTANUT VAIKKA KESTI NIIN PITKÄÄ ja elämää oli mulla aika vaikea.

Vilpittömät onnitteluni. Toivottavasti ahdistuksesi hellittää pian ja löydät uuden kohteen johon keskittää kykysi ja mielenkiintosi. Ymmärtääkseni olet erittäin paneutunut kirkollishistoriaan ja sellaiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla millaisissa radoissa ajatuksesi liikkuu ja kehittyy tämän asian ympärillä. Jaksamista!
 
Kiitos paljon. Erosin siitä syrjivästä järjestelmästä, ja eroa ajattelin aika kauan. Se kuinka naurettavaa on nyky aikana katolilainen oppi, naisia alentavaa, ja homot eivät ole edes ihmiset. Korkeimmat ovat ainoastaan papit, naiset ei voi tehdä muutta kun avioliittoon ja synnyttämään lapsia. Thyj, kuinka alentuvaa, ja en tajuaa että vielä jotkut naiset Suomessakin ovat kat.kirkon jäseniä. Katolinen kirkko tulkitsee Raamattua noin, että vois syrjiää naisia, homoja, transuja ja "kereettiläisiä". Katsokaa vaikka tätä, ja sen kirjoitti suomalainen "tiedemies" http://hyviauutisia.wordpress.com/
katsokaa siitä avioliitosta ja pappeudesta. Siitä aivan läpi paistaa kitä kirkko ajattelee naisista. THYJ!!!!! Kuvottavaa ja naisia allentavaa teksti. Ja se kirjoitti suomalainen teologian opiskelija. Nykyaikana naiset ovat vaikka armejassa, pilotteja, vaikka rakennustarkkastajia, lääkäreitä, ja myös oikeuslääkäreitä.
Montako mies voisi tehdä vaikka oikeusläkärin ammattia? Ja heitä on aika paljon naisia..tiedän kun olin hautausalalla töissä tähän asti. J amontako niistä nössöistä-pappeista pystysi edes katsomaan oikeuslääkärin työ??? Ei varmasti paljonkaan. Ja sellaiset nösöt, kirjoisiät sit syrjivät naisia, jotka ovat paljon voimakkaammat kun he, vaan ja ainoastaan koska ovat nasia. THYJ!
 
Back
Ylös Bottom