Niin, Rowdy, tämä on mulle erittäin vaikea kysymys. Pedofiliaa en voi koskaan hyväskyä, ja pappi kun kajoaa lapsiin, pitää heti exkomunikoida Kirkosta ja eroaa pappeudesta. Se on erittäin pahaa ja inhottavaa teko! Itse elän täysin selibaatissa. Mun kohdalla, en ole varmaa vielä nttkin, koska jo lapsena halusin papiksi, muta oli varmaa että se on mahdottonta vaan sen takia etä en ole bio-mies, ja olin kokenut sen epäoikeudemukaisuudella, koska olin opiskelut jo lapsena, ja tutkin liturgiaa ja Kirkon historii jo 30 vuotta, mutta mulla ei ole minkäläistä mahiksiä saavuttaa Kirkossa minkäläistä uraa, ja edelleen Kirkko syrjyy sekä naisia että transihmisiä. Vaikka en käyttä hormoneja, en käynnyt leikkauksessa, hyvät kropan saan urheilun, treenin avulla, niin siltti olen katolilaisille "epänormaali", ja tämä koen vaikeaksi, koska ei ole mun syy että mulla on eri aivot ja eri ruumiis, kysessä on asiaa, jonka kanssa elän koko elämää, ja vaikka elän selibaatissa, niin siltti mulla ei ole Kirkossa mahdollisuuksia. Jumaalaa uskon, siksi en muuttaa kroppani hormoneilla mutta liikkunnalla, mutta mun usko Kirkkoon on juuri nyt koetuksella, siksi en voi vastatta..minustakin on epäoikeudenkukaista että pedofiilipappi saa olla edelleen pappi, mutta rehellinen transihminen, joka elää 2 kissojen kanssa on ainaa Kirkkolle "sairas". Tämä on mullekin hyvin surullista asiaa.
Kävin tänään kaupungilla ja sallilla ja uimassa Kallavedellä Kuopiossa.
Kävin tänään kaupungilla ja sallilla ja uimassa Kallavedellä Kuopiossa.