uskaltaako treenata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaycool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hep,

Takana on n. 2kk treenitauko, johtuen keuhkoputkentulehduksessa ja sitten oudosta taudista mihin ei ole löytynyt selvää syytä. Eli kun rasittaa kroppaa niin flunssan oireet tulee ja muutenkin väsyttää normaalia enemmän. Oireet häviää yhden lepopäivän jälkeen. Verikokeissa on juostu ja mykoplasmaa epäiltiin, sillä ensimmäisessä kokeessa sen arvot olivat koholla, mutta 2vko myöhemmin eivät enää olleet. Muuten yleinen kunto on hyvä, jos vaan ottaa iisisti.. Nyt vaan rupee pää hajoamaan pelkkään sohvalla istumiseen. Treenissä kuitenkin huomaa, että alkaa vähän puskemaan kylmää hikeä (eli ei se kroppa täysin kunnossa ole), sarjakestävyyskin on heikompi, mutta onhan tässä taukoakin. Mehiläisen lääkäri ei oikein osannu sanoa, että mistä se voisi johtua. On kuvattu keuhkot jne, takana on kaksi antibioottikuuria.

Mitäs arvon pakkislaiset ootte mieltä? Lepoa vai pientä treeniä lepopäivien kera. Yleensä tahkonnu menemään 4x jakoisella ma,ti,to,pe pyörityksellä ja siihen päälle 2 aerobista treeniä. Jotenkin uskon, että ei tää mitään ylikuntoa yms, sillä aika hyvin mielestäni tullu levättyä. Ja duuniki on istumatyötä.

Onko kohtalotovereita täällä?

T: Raudan kutsu on jo kova.

mitäs ravintopuolelle kuuluu? liikut aika paljon. vitamiinien puute minulla laukasee samantapasta "flunssaa" etenki näi pimmeeseen vuodenaikaan

mitäs ravintopuolelle kuuluu? liikut aika paljon. vitamiinien puute minulla laukasee samantapasta "flunssaa" etenki näi pimmeeseen vuodenaikaan

Ravintopuolella menee aikalailla tälleen:

Aamupalaksi maitorahka+mehukeitto, puuro
Lounaaksi alakerran lounasravintolan ruoka
välipalaksi tullu viime aikoina vedettyä gainomax ja sit sämpylä
Päivälliseksi tullu tehtyä joku perusruoka
ja iltapalaksi mitä nyt yleensä on tehnyt mieli.

Ravintopuolelta pitäisi kyllä katsoa läpi ihan laskurin kera jne. Olen aina ollut hoikka poika ja kun aloitin sairastelun niin paino on laskenut n. 5kg. Tarkoitus nostaa se takaisin lisäämällä joku prosku+hiilari pitoinen juoma johonkin väliin.
Yleensä tullu juotua BCAA ja palkkari treenipäivinä.

Vitamiineja yritän muistaa syödä. Jotenkin pakko pullaa mutta tiedostan että hyvää tekisi. Life Extension, Two-Per-Day Capsules, 120 Capsules - iHerb.com tätä syön tällä hetkellä.

- - - Updated - - -

Sydäntä tutkittu?

Ei ole, täytyy varmaan kysellä lääkäriltä että pitäiskö sekin tarkistaa.

Mitä tullut lueskeltua sydänlihaksen / sydänpussi tulehduksen oireista niin kyllä mä ainakin haluaisin että otetaan ekg ym asiaankuuluvat kokeet

Mitä tullut lueskeltua sydänlihaksen / sydänpussi tulehduksen oireista niin kyllä mä ainakin haluaisin että otetaan ekg ym asiaankuuluvat kokeet

Jooh, sinällään jännä että lääkäri ei ole sitä tsekannu. Kuitenkin yksi oire on ollu "pistävä" tunne rinnassa. Sitä ei voi kivuksi sanoa. Mutta on keskellä rintaa.

Jooh, sinällään jännä että lääkäri ei ole sitä tsekannu. Kuitenkin yksi oire on ollu "pistävä" tunne rinnassa. Sitä ei voi kivuksi sanoa. Mutta on keskellä rintaa.

On kyllä melko erikoista, ei muuta ku lekuriin takas! Sit jos noikin näyttää puhtailta niin varmaan asteittain uskaltaa lähtee treenailee.

On kyllä melko erikoista, ei muuta ku lekuriin takas! Sit jos noikin näyttää puhtailta niin varmaan asteittain uskaltaa lähtee treenailee.

Jooh, varasin ajan iltapäivälle. Katotaan antaako lekuri lupaa käydä kevyttä treeniä tekemässä.

Sydänlihaksen tulehdus on jo astetta vakavampi juttu ja oireet näyttäis tukevan sitä juurikin.

Ikävä kyllä lekurit, varsinkin terveyskeskuksissa, tekevät ja testaavat vain ilmeisimmän. Saadakseen oikeaa hoitoa ja diagnoosin, pitää itse googlettaa oireita (kysyä Pakkikselta kommentteja) ja pyytää lekuria tekemään näiden mukaan testit.

Eilen ottivat EKG, kuvat keuhkoista, ja verinäytteen. Tänään pitäis sit lekurin soitella, että mitäkäs. Jotain rahinaa vissiin keuhkoissa oli. Sain kortisoonia mikä vedetään keuhkoihin.

Jospa se tästä, pääsis taas treenaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mitä sieltä paljastui syyksi?

Elikkäs EKG ok, verinäytteet ok. Oikeassa keuhkossa näky jotain. Tulehdus vai mikä lie. Meni puhelimessa vähän ohi. 2vko antibioottikuuri, sitten sellaista jauheena olevaa kortisoonia vedetään aamuin ja illoin. 3-4vko päästä sit uusiin kuviin ja tsekataan tilanne. Eli ei paljo treenailla tässä kuussa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom