Kaikki salaisille vankileireille ja Guantanamoon kuskatutko ovat terroristeja?japa sanoi:Kunnioittaako nuo kyseiset terroristit ihmisoikeuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki salaisille vankileireille ja Guantanamoon kuskatutko ovat terroristeja?japa sanoi:Kunnioittaako nuo kyseiset terroristit ihmisoikeuksia?
Pecman sanoi:Kaikki salaisille vankileireille ja Guantanamoon kuskatutko ovat terroristeja?
Quote:
Ja olen sitä mieltä että ilman USA saatettaisiin kumartaa monta kertaa päivässä johonkin suuntaan.
Entä sitten?
Quote:
Miksi pirussa aina unohdetaan tuo iki ihana naapurimme Venäjä jossa on kaikki niin hyvin ja kunnioitetaan ihmisoikeuksia ?
Ei kukaan Venäjää ole unohtanut.
Quote:
ps. mä voin vuokrata oman mökkini talviajaksi CIA:lle vaikka kidutuskammioksi jos vaan tarvitsevat.
Ai miten fiksu loppukommentti.
Tää taitaa olla aika lähellä totuutta. Guantanamossakin homma on toiminut pitkälti kuten keskiajalla noitien hukuttaminen. :joulu2:japa sanoi:Eikun aivan satunnaisesti otettuja ihmisiä niin Hakaniemen torilta kuin jostakin Afganistanin leipäjonosta
Itse en ota kantaa mihinkään enkä suuntaan tai toiseen. Silti kiinnostaisi saada hiukan perusteluja tolle.Champion sanoi:Terrorisminvastainen sota :jahas: .....Usa on itse suurin terroristi tällä pallolla ja tämä on FAKTA!
Pulla sanoi:Itse en ota kantaa mihinkään enkä suuntaan tai toiseen. Silti kiinnostaisi saada hiukan perusteluja tolle.
Kunnioittaako nuo kyseiset terroristit ihmisoikeuksia?
Ja olen sitä mieltä että ilman USA saatettaisiin kumartaa monta kertaa päivässä johonkin suuntaan.
Miksi pirussa aina unohdetaan tuo iki ihana naapurimme Venäjä jossa on kaikki niin hyvin ja kunnioitetaan ihmisoikeuksia ?
ps. mä voin vuokrata oman mökkini talviajaksi CIA:lle vaikka kidutuskammioksi jos vaan tarvitsevat.
Eikun aivan satunnaisesti otettuja ihmisiä niin Hakaniemen torilta kuin jostakin Afganistanin leipäjonosta
No voi hurjaa jos CIA on kuljettanu jotain rättipäitä, jotka uhkaavat Yhdysvaltojen ja Euroopan turvallisuutta. Hyvällä asialla ovat. Tuskin ne syyttömiä ovat rahdanneet. Siinä vaiheessa, kun paviaanit alkavat suunitella ja tehdä hyökkäyksiä "väärä uskoisia" vastaan, saavat ne mun puolesta kuolla, vaikka kituen.
Taha sanoi:USA:n hallitus rikkoo sekä omia kansallisia lakejaan, että kansainvälisiä sopimuksia ja väittää tekevänsä oikein. Se ei siis mitenkään eroa siitä, mitä se vastustaa. Suurimman siitä siitä tekee sen koko.
ektomorfi sanoi:Joo ja ilman Saksan apua me "puhuttais venäjää" jne. Voi Kristus näitä argumentteja. Älä vaan sano, että oot täysikäinen.
No niinpä tehtäs kristus vaan (ainakin kakkoskielenä). Samalla kun tarkistat oman ikäsi, niin tarkistappas myös saksalaisten panssaritorjunta-aseiden merkitys kesän -44 suurhyökkäyksen torjumisessa, kuin myös osasto Kuhlmeyn vaikutus Isä Aurinkoisen poikain etenemiseen samoissa rähinöissä. Eikä siinä vielä kaikki.
Ei kielitaidosta ikinä mitään haittaa ole!ektomorfi sanoi:Puhutaanko nykyään kaikissa Neuvostoliiton toisen maailmansodan aikana miehittämissä maissa venäjää?
Uncle Sam kiteytti.Uncle Sam sanoi:Jostain syystä jengin mielestä USA:ta ei saa kritisoida. Mun mielestä sitä pitää nimenomaan kritisoida, koska se väittää olevansa sivistynyt ja läntiset arvot omaava valtio, mutta toiminta on kansainvälisessä politiikassa kaikkea muuta. Venäjä on mitä on. Kaikki tietää, että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais
On aika paljon ihmisiä joiden mielestä Tsetsenia ei suoranaisesti ole Venäjän alue.Uncle Sam sanoi:A... Venäjä on tehnyt sota/terrorisminvastaiset toimensa omilla alueillaan tai IVY maiden alueilla, eikä roudannut joukkojaan toiselle puolelle maapalloa.
Uncle Sam sanoi:.... Mitä tapahtuisi, jos USA:n kansalaisia kaapattaisiin, ja vietäisiin Pohjan maaseutukuntaan maakellariin kuulusteltavaksi terrori-iskun valmistelusta? Aivan varmasti painettaisiin pakotteet rankimman mukaan, ja uhattaisiin diplomaattisten suhteiden katkaisemisella.
Uncle Sam sanoi:Kosovon sodan iskut tehtiin ilman YK:n turvallisuusneuvoston valtuutusta, eli rikottiin Yk:n peruskirjaa. Tästä lähtien muutos USA:n ulkomaanpolitiikassa on ollut selkeä: USA ajaa maailmalla omaa strategiaansa ilman minkäännäköistä kunnioitusta YK:n kollektiivisen turvallisuuden muodostamaa järjestelmää kohtaan eivätkä näin ollen myöskään kunnoita pätkääkään yleisimpiä kansainvälisen oikeuden periaatteita.