USA-bodauslehtien tilauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaappe
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellän kokemusta alan lehtien tilaamisesta jenkeistä?
Esim. Flex tai Muscular Development...

Lainasin kaverilta pari numeroa MD:tä ja tosi asialliselta lehdeltä vaikutti, paitsi nyt ne kaikki mainokset. Näin että ne maksaa täällä noin 10€/lehti ja jenkeistä saisi vuositilauksen $65, 12numeroa/vuosi taitaa olla? MD

Niin, ja takaisin kysymykseen: kellään kokemusta tilaamisesta?, saako odottaa kauan ennen kuin lehti saapuu?, tuleeko loppujen lopuksi merkittävän halvemmaksi?, ja muuta kommenttia kiitos...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta tiedän

Mä nimittäin tilasin ton MuscleMagin jenkkilästä. Flexi olis ollu ehkä parempi mutta sen voi käydä lukemassa kirjastossa. Jokatapauksessa joku tilaajalahja tuli heti viikon sisällä mutta ekaa lehteä pyydettiin odottelemaan 6 viikkoa.

Flexin tilasin vuosi sitten netin kautta Visalla. Ekaa lehteä sai odotella aika pitkään oliskos ollut ton 6-8 viikkoa. Ehdin jo hermostua ja mailailin sinne ettei lehteä ole näkynyt. No tuli sitten loppujen lopuksi kaksi samaa numeroa...

Hintaa tulee vuoden tilaukselle noin 45,- ja lehdet tulee postiluukkuun muutamaa viikkoa aikaisemmin kuin lehtipisteeseen. Keväällä jatkoin tilausta ajoissa ja ei pitäisi tulla taukoa lehden tuloon.

Suosittelen lämpimästi, hinta jää alle puoleen irtonumerohinnoista.

Aikaisemmin olen tilannut Suomalaisen kirjakaupan kautta, jolloin hinta oli hieman korkeampi ja tilausta ei voinut aloittaa kun vuoden alusta.

Olen tilannut Flexiä suoraan kustantajalta. Tilauksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

Suomalaisen välikäden kautta ei kannata tilata jos omistaa luottokortin, ellei nyt välttämättä halua maksaa yli puolet lisää.

Originally posted by Nitsku
Olen tilannut Flexiä suoraan kustantajalta. Tilauksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

Suomalaisen välikäden kautta ei kannata tilata jos omistaa luottokortin, ellei nyt välttämättä halua maksaa yli puolet lisää.

Juu näin on, mulle tuli joskus montamonta vuotta sitten Muscle&Fitness (booooring), tein tilauksen muistaakseni Akateemisen Kirjakaupan kautta ja se ei ollut halpaa lystiä se.
:(

Heh...joo, oon rekisteröitynyt jo 86343943 eri nimellä puffaamaan MD:tä.

Jos sulla on luottokortti, niin tulee huomattavasti halvemmaksi tilata suoraan USA:sta. Lehti tulee melko vihaiseen postiluukkuun (paljon ennen kuin lehti tulee Suomen lehtipisteisiin).

Jos sulla EI ole luottokorttia, niin kvick.com tai joku sellainen välittää mm. jenkkilehtiä.

Re: Laskelmia Jaapelle...

Originally posted by Anssi
Weiderin höpölehtiin, niin MD:ssä on about 420 sivua per numero.
Argh! titityytitityytitityy
montakohan kertaa olet jo sanonut ,että MD:ssä on 420 sivua!!!

Ja muistakaa että hallitukselta on piakkoin tulossa eduskuntaan lakiesitys jonka mukaan FLEXin lukeminen kielletään Suomessa kokonaan :D

offia

:offtopic:
Jumankutale noissa massa bodauslehdissä on mainoksia
aivan törkeesti. Ilmeisesti ne sitten kans tarvii niitä jotta saa hyvät rahat.

Esim. Musclemag n.340 sivua ja niistä n.100 mainoksia (ja tähän en laskenut edes niitä muscletech artikkeleita mukaan, jotka periaatteessa ovat vain mainoksia)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom