Urheilun turhat ihmepillerit MOT-dokumentti

Itse otin ennen välillä palkkarina Anabolic Overdosen;
120g heraa
250g maltoa

Oli sellainen valmisjuomakin salien kylmäkaapeissa kuin ABB Extreme XXL
50g protskua
220g hiilaria
1090 kcal

Toisaalta 400g karkkipussi menee helposti kerrallaan ja siitä saa 340-360g hiilaria.
Miten ton 250g maltoa saa edes liukenemaan, moneenko sheikkeriin laitoit? Huh! Pahoinvointi jo ajatuksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tehny listausta noista purkeista ja on oikeasti työläs ja aikaavievä ja hieman tuskallinen homma pelkästään listata noi kaikki. Todella sairas homma kyllä huhhuh.

Minkä tahansa aineen kun kirjoitat googleen ja perään "benefits" niin löytyy juttua hyödyistä tottakai.

Mitens tähän keskusteluun voi ottaa osaa ettei joudu bannatuksi? Vuodesta 1975 punttitreenia ja kokemusta on
.
Tolla asenteella ei varmaan kannata mitään kirjoittaa, jos oletat että kirjoitat heti jotain sääntöjä rikkovaa.

Tietenkin se ärsyttää kun otetaan kantaa.Mutta kun ei ole kaupallisia sidonnaisuuksia on varaa.
Ja minulla on oikeasti urheilutaustaa.
Vetänyt kuntosalitreeniä 30 vuotta.
Tällä viikolla 2xkuntosali.Keskityn perusliikkeisiin.Mahdollisesti jos kyynärpäät kestää leunvedon kisoihin.
Ja hiihtoa 70 km.

No,antaa olla .Nyt keskityn treenaamiseen ja moottoripyörien ropaamiseen.Toivottavasti maailma rauhoittuu ja pääsis Alpeille kurvailemasn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom