Urheilulajit jotka saisi pyyhkiä pois maailmankartalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mäkihyppy. Vitun tylsää. Koko lajin kohokohta on yks vitun hyppy. ja jos ajoitus hypyssä menee pieleen, on kohokohtakin pilalla. näin olen ainakin käsittänyt. plus, ettei suomi pärjää enään siinäkään.
Tohon vielä lisäyksenä kaikenmaailman tuulikompensaatiot ja faktorit sun muut pelleilyt (+itävaltalaiset :D). Ehkä koko lajin pyyhkiminen maailmankartalta voisi olla turhan rajua, mutta kunhan tuo ei saisi niin paljon mediahuomiota Suomessa kuin nykyään.

Kävely. Onko mitään enempää väkisin keksittyä. Kaikista naurettavinta on, että viestijuoksun SM-kisoissa on jotain vitun 3x5000 metrin kävelyitä, jossa kaikki hyväksytysti maaliin päässeet saa SM-mitalin. Toissa vuonnakin pronssijoukkueessa oli joku vitun pappa joka ei päässy omin avuin edes siihen matalimmalle palkintopallille.

Ei siinä, kyllä ne huippukävelijät on kovia jätkiä mutta silti...

Kaikenlainen bodailu ja painonnosto. Saa nuoret käymään salilla mikä taas johtaa steroidien käytön aloittamiseen. Steroideihin taas voi soveltaa helposti porttihuume teoriaa. Myös esim. painonnostossa verenpaine nousee vaarallisiin lukemiin. Steroidihirmujen verisuonten paikkailu vie yhteiskunnan varoja aivan liikaa.

Jep tommoset "epäpuhtaat" lajit jossa mömmöjen käyttö on periaatteessa pakollista ja "sallittua".

Pyöräily, tennis, hiihto. Poikkeuksetta kaikki yleisurheilulajit pikajuoksusta kuulantyöntöön ja kiekkoon + moukariin. Keihäs! Jaa... Mitähän lajeja sitä jäikään jäljelle :D

Mutta joo, turhin urheilulaji: Hiihto, mäkihyppy, salibandy... Noi tuli ekana mieleen.

Miten ihmeessä tässä threadissä ei ole mainittu vielä kilpatanssia? Olin satavarma topicin aukaistaessa, että ensimmäisellä sivulla jos ei jo aloitusviestissä mainitaan ko. laji. O_o

Tosin saattaa enemmän johtua siitä, etteivät kaikki miellä kilpatanssia urheilulajiksi tai edes ole muistaneet sen olemassaoloa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hevosurheilu kunniaan! Tosin ravit pois telkkarista, kuka jaksaa katsoa, kun hevoset juksee rinkiä . Kaikki urheilu on jees, mutta urheilu TV:ssä on nou. Itse en ole yhtään penkkiurheilia enkä tykkää yhtään katsoa TV:stä oikeastaan mitään urheilua. Erityisesti golf, jääkiekko, hiihto ja formulat ovat silkkaa kidutusta.

Kirjoitin tämän silläkin riskillä, että saan kaikki penkkiurheilijat kimppuuni :lol2:

En tykkää siitä yhtään. On kyllä kovia urheilijoita ja vaatii paljon pelata tyyliin NFL, mutta itse peli on hölmö. Pelitilanteet on niin lyhyitä. Rygby ja austraalialainen jalkapallo on paljon katsojaystävällisempiä lajeja.

En tykkää siitä yhtään. On kyllä kovia urheilijoita ja vaatii paljon pelata tyyliin NFL, mutta itse peli on hölmö. Pelitilanteet on niin lyhyitä. Rygby ja austraalialainen jalkapallo on paljon katsojaystävällisempiä lajeja.

Mikä tahansa peli vaikuttaa melko hölmöiltä jos ei tiedä mitä siellä tapahtuu eikä osaa näin ollen katsoa oikeita asioita;)

Ekana tulee mieleen pingis. Toisena vois olla autourheilu, esim. formulat jossa kierretään samaa rataa ympyrää helvetin kalleilla autoilla välillä vaihdattamassa renkaita ja aikaerot on sadasosasekunnin luokkaa. Ja voihan siinä vielä vammautua tai henki lähteä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom