Originally posted by Timantti
---MÄKIHYPPY----:wall: :wall:
ne hyppääjätki on niin :urjo:
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Timantti
---MÄKIHYPPY----:wall: :wall:
ne hyppääjätki on niin :urjo:
Originally posted by Pertti 123
Moottoriurheilu ei ole urheilua!!! Se, että onko se raskasta fyyisesti on asia erikseen.
Jos siis moottori kuljettaa, ei kyseessä ole urheilulaji, piste. Tästä turha lienee edes väitellä.
Originally posted by Karpaasi85
Kyllä formuloilla ajaminen on fyysisesti todella raskasta. Pitää olla aika tollo, jos väittää ettei asia noin ole. Autossa on tosi kuuma ja jokainen käännös kovalla vauhdilla on fysiikalle piinaa. Siinä sitten pitäisi 2 tuntia ajella rataa ympäri. Kyllä siellä ratin takana pitää rautainen mies olla.
Originally posted by jarska
Formula/ralli ei ole urheilua nähnykkään. Niissä ei ratkaise kuskin fysiikka vaan auton fysiikka.
Mitä cooperin testiin tulee 2800m on sairaan vähän. Jopa minä juoksen sen verran, vaikka onkin huono kunto. Coopperissa 4000m on kova tulos.
Originally posted by tomppa82
Siis minkä takia pitää inhota jotain lajia?...
Originally posted by vvarpa
Sä oletkin juuri sellainen perusjätkä. Sä et jaksa ajaa ralliautolla kovaa kuin 10min, sen jälkeen sä sippaat.
Sulle siis raaliautoilu on urheilua ja kuntoilua.
Tervetuloa kokeilemaan ja lunastamaan suurisuiset juttusi.:thumbs:
Originally posted by Mariko
Mä oon miettiny ihan samaa, en ollu silmiäni uskoa kun näin tätä ekan kerran telkkarista. Täältä lähtee ääni curlingille ilman muuta, kaikkien:ien ykköslajille.
Originally posted by iav
Jos on kurlinki typerää katsottavaa, niin vielä typerämpää se on itse pelata! Kerran työpaikan "yhteishenki-urheilupäivä-hupijuttu-jeejee" -tapahtumassa jouduttiin sinne jäälle liukastelemaan. Huhhuh, melkein yhtä järjetöntä puuhaa kuin pesäpallo... ;)
Kun ekaks itse otat vaikka 200kg jalkakyykystä, sen jälkeen voidaan neuvotella.
Originally posted by VilleO
Pesäpallo: Laji on kyllä niin tylsä ja perseestä, että vain suomalaiset voivat keksiä jotain tällaista. Siis vitun vittu että voisin vihata sitä, että koulussa pelattiin aina koko kevät tätä junttilajia, ja jotkut vielä olivat niin pirun innoissaan siitä.
Golf on kyllä kanssa niin ärsyttävää kermaperseiden tai wannabe-kermaperseiden pippelin venytystä. Karautetaan ensin Audilla paikalle, ne naurettavat golf vermeet päällä, ja sitten golfautolla rata läpi, jonka jälkeen klubitalolle siemailemaan hyvin ansaittua olutta ja konjakkia ja jauhetaan paskaa toisten tuloista ja leijutaan omalla autolla/talolla/purjeveneellä.
Ps. En oikeasti tiedä, eikä kiinnosta, mutta tällainen kuva minulla on golfista![]()
Originally posted by vvarpa
Ai, että mikää muu kuin kyykky ei ole urheilua..?? Voi elämä noita sun juttujas...![]()
Harva ralli/formulakuski pärjää minulle voimassa, nopeudessa tai kestävyydessä. Pidän kyseisiä lajeja urheiluna, jos joku pärjää minulle muutama vuosi sitten tekemille testituloksille. Juoksu 5km alle 21min, juoksu 100m alle 12s ja esimerkkinä ollu jalkakyykky yli 200kg. Kyseiset tulokset tulivat vain pienellä harjoittelulla. En pitänyt itseäni edes urheilijana, koska en sitä ollut. =>rallissa/formulassa ei tarvita voimaa/nopeutta ainoastaan hieman kestävyyttä, jota tarvitaan yhtä paljon kun minä tarvitsen katsoessani TV:tä pari tuntia.
Originally posted by Fat Rat
Meinaatko siis, että alppilajit eivät ole urheilua, koska sukset kuljettavat URHEILIJAA?
Jos väität, että urheilijan kulkeminen jollakin muulla kuin omilla jaloilla ei ole urheilua, niin tällöin myös sitten kelkkailu, mäkihyppy, pikaluistelu, hiihto, soutu, pyöräily ym. Välineurheilu
ei olisi urheilua, eikös juu?