Urheilujuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halli
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa just telkkarista tuli mainos gatoraidista ja tuli ainakin mulle semmonen mielikuva että ne mukamas antaa kauheasti lisäpotkua treeniin jne.
Elikkä mitä te olette mieltä näistä urheilujuomista? ja onko tuossa perää että kun noita kivennäis(?)aineita menettää hikoilun mukana että miten se vaikuttaa tuloksiin?
Oma mielipide on että ei sitä treeniä vääntäessä tarvitse muuta kuin vesipullon...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halli sanoi:
Tossa just telkkarista tuli mainos gatoraidista ja tuli ainakin mulle semmonen mielikuva että ne mukamas antaa kauheasti lisäpotkua treeniin jne.
Elikkä mitä te olette mieltä näistä urheilujuomista? ja onko tuossa perää että kun noita kivennäis(?)aineita menettää hikoilun mukana että miten se vaikuttaa tuloksiin?
Oma mielipide on että ei sitä treeniä vääntäessä tarvitse muuta kuin vesipullon...

pidemmissä suorituksissa, kuten 99 päivän lenkissä nuo voivat olla hyviä, mutta salitreeniin en usko olevan hyötyä...salireenihän ei kannata olla 1h pidempi ja tuossa ajassa tuskin kivennäisaineet hupenevat...kannattaa niitäkin pitää yllä mineraali valmisteilla...

Juu erityisesti esim. pidemmille juoksulenkille tommoset vois olla ihan asiallisia. Muuten pärjää ihan hyvin vedellä.

kyllä oon joskus pyöräilly jotain tunnin ja ku puhti loppunu ni tommosen vedin ja kohta jakso taas polkee vaikka kuinka , mut ei mun mielest mitenkää vaikuta salitreeniin

Poweradea tulee joskus ostettua useamman tunnin pyörälenkeillä kun omat juomat loppuvat ja kotiin on pitkä matka. Kallista sokerivettähän se on ja on siinä hitunen suolaakin. Gatoradessa taasen on isommin jotain mätää. En tiedä mikä hitto siinä on, mutta jo yhden pullon jälkeen alkavat hampaat meikäläisellä vihloa. Näin ainakin keltaisella ja sinisellä Gatoradella, ja muita en tule koskaan kokeilemaankaan kun Poweradesta ei vastaavaa ongelmaa ole ikinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom