Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene sanoi:Se toinen niistä, joka ei käytä naurettavaa hattua, omistaa sellaisen hienon auton, ja kaikki autostuntit tehdään hänen omassa autossa
Eugen sanoi:Sian ruhot mädätettiin varta vasten ostetussa urheiluautossa, jota yritettiin sitten myydä eteenpäin. Sama homma raketti chevyssä. Olikohan muut sitten sen omassa, "räjähtävät säilykkeet" sekä "patruuna sulakkeena" myyteissä.
Sukulaku sanoi:Kaveri oli uimahallissa, kun joku äijä hyppäs kympistä mahalleen ja maha aukesi ja suolet lilluivat ulos:D
RRKalle sanoi:Tuo huorapuuro-juttu on niin yleisesti kerrottu, että uskon että sitä on joku kokeillutkin ihan piruuttaan kuultuaan siitä. Kyllä niinkin härskejä sällejä oikeasti on.
Haukifile sanoi:Festarilegendaa:
kaveri kertoi joskus kuinka jollekin hänen ystävälleen(nainen) oli laitettu festareilla sammumisen jälkeen käpy "sinne", ja juuri niin päin että se menee helposti sisään, huonommin tulee ulos, tiedätte kyllä..
sporter sanoi:Lerssikään ei sukunimenä mielestäni sieltä parhaasta päästä ole.
Carlos sanoi:Ja joku on aina ollut kaupan kassalla, kun lapsi on alkanut avautumaan myyjälle "kuinka iskän vehkeet on ollut äiskän suussa.."
Miten ton jarrun laita sitte on? Mä oon kässänny että jarrua, eli bromia, ei enää anneta muulloin ku jos sota syttyy.grimJester sanoi:toi "jarru" mitä intissä tarjoillaan että sukupuolivietti pysyy hallinnassa kunnes pääsee taas naisten seuraan.
Taitaapi olla opettaja kommari :DJ@rno sanoi:Suomalaiset sotilaat tekivät samaa venäläisille naisille sotien aikana. Ja tämän pitäisi olla ihan totta, ainakin lukion historian tunnilla opettaja kertoi suomalaisten sotilaitten siviileihin kohdistuvista "rikoksista".
Heh, kerran koulun pihalla kaverit jutteli siitä kuinka timantit syntyy. Mä sitte selitin niille kuinka hiili kiteytyy maan alla kovassa paineessa timanteiks. Siihen sitte yks vähän tukevampi kaveri heitti etää "tarkotatko sä nyt sitä, että jos mä istun sammuneen nuotion päälle niin mä saan kasan timantteja?" :lol2:p-w sanoi:Nii ja sellast legendaa liikku et ku laitto hiiliä Aromipesään yön ajaks, niin aamulla ne oli muuttunut timanteiksi.