Urbaanilegendoja

Noista hassuista nimistä... Aikoinaan Kuopiossa asuessani alakerta naapuriemme nimet olivat Heijari ja Tampio.

Ja jos joku ei juttua ymmärrä niin Heijari = seisokki/stondis/jne ja Tampio = tyhmä/idiootti/jne...

Tämä tarina on tosi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus etsin jotain puhelinnumeroa niin näytti erään yrityksen pikkupomona olevan juuri joku Tampio :)

Lerssikään ei sukunimenä mielestäni sieltä parhaasta päästä ole.

Tämä ei ole urbaanilegendaa vaikka siltä kuullostaa:

Joensuusta löytyy postilaatikko, jossa lukee O. JA E. LÄTTI eli Ojaelätti :D

Naene sanoi:
Se toinen niistä, joka ei käytä naurettavaa hattua, omistaa sellaisen hienon auton, ja kaikki autostuntit tehdään hänen omassa autossa

Ei pidä paikkaansa. Sian ruhot mädätettiin varta vasten ostetussa urheiluautossa, jota yritettiin sitten myydä eteenpäin. Sama homma raketti chevyssä. Olikohan muut sitten sen omassa, "räjähtävät säilykkeet" sekä "patruuna sulakkeena" myyteissä.

Eugen sanoi:
Sian ruhot mädätettiin varta vasten ostetussa urheiluautossa, jota yritettiin sitten myydä eteenpäin. Sama homma raketti chevyssä. Olikohan muut sitten sen omassa, "räjähtävät säilykkeet" sekä "patruuna sulakkeena" myyteissä.

Juu tuosta keksimössötestistä se auto tuli ensimmäisen kerran mieleen. En kyllä omaa autoani uhraisi tieteelle :D
en sitä sianruhojuttua alusta asti nähnyt, vaan sen siivoamisen jälkeenpäin josta ei oikein tullut mitään vaikka autoa otettiin palasiksi ja jynssättiin. Muistaakseni siitä urheiluautosta ei enää autoa saatu vaikka kuinka yritettiin siivoilla suojavaatteet ja naamarit päällä heh. Rakettichevystä en nähnyt kuin myöskin pikkasen, aina puntilla tuohon aikaan niin jää tärkeimmät kohdat näkemättä :(

Tuosta kusen pidättämis jutusta olen kuullut semmoisen version, että eräs ruotsalainen ministeri? oli ollut jossain linnanjuhlien tapaisilla kekkereillä, ja hänellä oli ollut kova vessahätä, mutta hän ei ollut kehdannut mennä vessaan, ja hänellä oli sitten räjähtänyt rakko ja kuollut siihen :lol2:

Sukulaku sanoi:
Kaveri oli uimahallissa, kun joku äijä hyppäs kympistä mahalleen ja maha aukesi ja suolet lilluivat ulos:D

Ja minä olen tavannut 60v papparaisen jolle tämä muka tapahtui :rock:
"Saivat laitettua suolet takaisin paikoilleen sairaalassa" :D

Tuo huorapuuro-juttu on niin yleisesti kerrottu, että uskon että sitä on joku kokeillutkin ihan piruuttaan kuultuaan siitä. Kyllä niinkin härskejä sällejä oikeasti on.

RRKalle sanoi:
Tuo huorapuuro-juttu on niin yleisesti kerrottu, että uskon että sitä on joku kokeillutkin ihan piruuttaan kuultuaan siitä. Kyllä niinkin härskejä sällejä oikeasti on.

Tuo on jo niin yleinen läppä, että todennäköisesti sängyn pohjalta huudetaan WANHA ja jatketaan unia :D

Haukifile sanoi:
Festarilegendaa:
kaveri kertoi joskus kuinka jollekin hänen ystävälleen(nainen) oli laitettu festareilla sammumisen jälkeen käpy "sinne", ja juuri niin päin että se menee helposti sisään, huonommin tulee ulos, tiedätte kyllä..

Suomalaiset sotilaat tekivät samaa venäläisille naisille sotien aikana. Ja tämän pitäisi olla ihan totta, ainakin lukion historian tunnilla opettaja kertoi suomalaisten sotilaitten siviileihin kohdistuvista "rikoksista".

sporter sanoi:
Lerssikään ei sukunimenä mielestäni sieltä parhaasta päästä ole.

Täällä meillä päin asuu aika paljon Mällisiä. Siitä tulisikin aika hauska sukunimi jos kyseiset immeiset menisivät naimisiin ja sukunimeksi tulisi Mällinen-Lerssi. Ei kävis kateeksi.

Mä taas tiedän pari Pälliä.... :rolleyes:

Luulenpa, etta monillakin urbaaneilla legendoilla on tosipohja (eikos se ole alkup. maaritelmakin). Esimerkiksi maailman huonoimmassa tv-showssa eli "Kuutamolla" kertoi Jaana Saarinen (kotkalainen nayttelija) valheena jutun, joka on oikeasti kaynyt aidilleni. Eli aitini unohdettiin eraassa kotkalaisessa terveyskeskuksessa akupunktioneulat selassa toimenpidehuoneeseen, ja aidin piti itse menna hoitsujen taukohuoneeseen muistuttamaan olemassaolostaan. TV-ohjelmassa kaikki olivat tuota juttua kohtaan suunnilleen "No eihan noin voi kayda"... Meilla kotona ainakin saatiin aika hyvat naurut! :lol2:

Joskus kiersi tarina siitä kuinka Hangon regatalla ei kannattanut sammua. Siellä Hankoossa oli sellainen tapa että jos löydettiin sammunut, siltä ajettiin kaikki karvat (tukkakin) ja tyhjennettiin shampoopullo peräsuoleen. Ihan mahdollista että sitä olisi jollekin tapahtunut, mutta kovin yleinen tapa se ei tainnut olla.

Pari tuollaista vanhaa urbaanilegendaa muistuu mieleen, että Alko laittaa kaikkeen kotimaassa myytävään alkoholiin jotain ainetta joka aiheuttaa krapulan (ulkomaillahan ei koskaan krapulaa saa) ja toi "jarru" mitä intissä tarjoillaan että sukupuolivietti pysyy hallinnassa kunnes pääsee taas naisten seuraan.

Toi ikivanha "Homo työntää toisen peräsuoleen hamsterin"-juttu tuli mulle meilitse taas viime viikolla.

Kaverin pikkuserkun kaima oli jenkeissä lääkärissä. Sinne tuli sitten homo, jolla oli hamsteri perseessä. Olivat kuulemma keijo-kaverinsa kanssa työnnellyt toistensa perseisiin erilaisia tavaroita, kurkku, shampoo-pullo, kaukosäädin... Toinen oli sitten keksinyt, että laitetaan vessapaperirulla persiiseen ja hamsteri sinne rullaan. Arvata vaan voi mitä siinä sitten kävi.

edit. olinpas hidas

Mun maailma ainakin murentui, kun hautausmaalta bongasin Guntherin haudan. :(

Carlos sanoi:
Ja joku on aina ollut kaupan kassalla, kun lapsi on alkanut avautumaan myyjälle "kuinka iskän vehkeet on ollut äiskän suussa.."

kaverini kanssa oltiin laivalla niin poju kertoi kassajonossa että: - meidän isän pippeli oli eilen meen äitin suussa.
sitten akka antoi pojallensa tukkapöllöö.

jos on ilkee joutuu neekerin räkälaukkuun

sytyttää kaks kynttilää peilin eteen ja pistää niiden väliin raamatun klo 02.00 (yöllä) niin piru ilmestyy peiliin. (ja sittenhän ei pikkupoikana enää uskaltanut käydä vessassa yöllä tai ainakaan ei uskaltanut katsoa peiliin).

amerikkalaiset on tyhmiä (haluaisin uskoa, mutta kuka sitä siellä tutki).

Nii ja sellast legendaa liikku et ku laitto hiiliä Aromipesään yön ajaks, niin aamulla ne oli muuttunut timanteiksi.

grimJester sanoi:
toi "jarru" mitä intissä tarjoillaan että sukupuolivietti pysyy hallinnassa kunnes pääsee taas naisten seuraan.
Miten ton jarrun laita sitte on? Mä oon kässänny että jarrua, eli bromia, ei enää anneta muulloin ku jos sota syttyy.
J@rno sanoi:
Suomalaiset sotilaat tekivät samaa venäläisille naisille sotien aikana. Ja tämän pitäisi olla ihan totta, ainakin lukion historian tunnilla opettaja kertoi suomalaisten sotilaitten siviileihin kohdistuvista "rikoksista".
Taitaapi olla opettaja kommari :D
p-w sanoi:
Nii ja sellast legendaa liikku et ku laitto hiiliä Aromipesään yön ajaks, niin aamulla ne oli muuttunut timanteiksi.
Heh, kerran koulun pihalla kaverit jutteli siitä kuinka timantit syntyy. Mä sitte selitin niille kuinka hiili kiteytyy maan alla kovassa paineessa timanteiks. Siihen sitte yks vähän tukevampi kaveri heitti etää "tarkotatko sä nyt sitä, että jos mä istun sammuneen nuotion päälle niin mä saan kasan timantteja?" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom