Urbaanilegendoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin nää liftauslegendat, kaikki jotka ottaa kyytiin lifatrin on pedofiileja/sarjamurhaajia/raiskaajia/kännisiä jne.

Lisäksi on pakko purkaa itseensä pakkikselle yöllä:

Viime viikolla meille kotiin soitti joku ämmä ja sano puhelimeen, että meidän isä oli kuollu, isä vielä oli ollu puhelimessa ja revenny ihan katketakseen, kyllä se sitten lopuksi uskoi, että aina vaan se hengissä on :lol2: Tää ei ollu edes mikään pila tai muu vastaava, vaan tällänen huhu liikkui meidän suuressa Lapua Cityssa :jahas:

Gdane sanoi:
Höh.. Voipi olla parhaassa tapauksessa aika legendaarinen tarina tuon huhun kehitys ja kulku ;)

Voi tosiaan olla, puskaradio on täällä melko yleinen juttu... :0:

number_one sanoi:
Must jotain sellasta juttuu liikku jossain vaiheessa että joku tyyppi ois aivastanu kylvyssä ja halvaantunut kaulasta alaspäin sen takia...

Ekan kerran kun mä kuulin Lipposen murtaneen kylkiluunsa yskimällä, pidin sitäkin urbaanilegendana...

mutta tässä ehdottomasti paras jonka olen kuullut kaveriltani, ala-asteen lopussa tai yläasteen alussa: Poikaporukka kiusasi jotain jätkää pistämällä sen pään WC-pönttöön ja kusemalla sen päälle. Koska kusen joukossa oli myös jotain sperman jämiä, uhrista tuli homo... :rock:

Tän legendan oon kuullu parin jannun kertomana, ja aina on tapahtunut kaverin kaverille jonka nimeä ei muisteta :D Eli: Joku poitsu ois päässy ajamaan jotain nättiä tyttöä, ja kesken aktin tyttö ois sanonu että: "laita sormi perseeseen", "ei kun mun perseeseen" :D

Heh tää on kans vanha juttu, mutta joskus joku kaveri väitti että sen tutun tuttu ois ollu jossain tärkeässä tapahtumassa eikä ois uskaltanu mennä vessaan, ja siten kuollut kusihätään :D Uskoin jutun silloin

Mä muistan ala-asteelta semmosen ku terkkatarkastuksen. Joskus kuudennella puhuttii "lusikkatestistä" tai muusta kourinnasta. Sittenhän siinä todettiin kaikki terkat ja lääkärit pervoiks puristelijoiks. Koko tarkastus meni sitten pelossa, mutta kaikki olikin isojen poikien pelottelua.

Thimbou sanoi:
Mä muistan ala-asteelta semmosen ku terkkatarkastuksen. Joskus kuudennella puhuttii "lusikkatestistä" tai muusta kourinnasta. Sittenhän siinä todettiin kaikki terkat ja lääkärit pervoiks puristelijoiks. Koko tarkastus meni sitten pelossa, mutta kaikki olikin isojen poikien pelottelua.

Lusikkatesti ei ole urbaani legenda vaan ihan tosi juttu.

Ai salilegendoja... kerran täällä kuulin että salilla olis käyny silleen että jollain oli kyykätessä revenny tiukat housut ja samalla olis paskonu lattialle :D

number_one sanoi:
Todella yleinen väitös ala-yläasteella oli se, että kiinan muuri on ainoa ihmisen rakentama "esine" mikä näkyy avaruuteen...
Ei kiinan muurikaan oikeasti näy avaruuteen, liian kapea ja saman värinen ku maasto ympärillä. Jos sen maalais räikeän punaseks niin sen saattais ehkä nähdä.

number_one sanoi:
Tän legendan oon kuullu parin jannun kertomana, ja aina on tapahtunut kaverin kaverille jonka nimeä ei muisteta :D Eli: Joku poitsu ois päässy ajamaan jotain nättiä tyttöä, ja kesken aktin tyttö ois sanonu että: "laita sormi perseeseen", "ei kun mun perseeseen" :D
Irc-quoteista ainaki oon ton lukenu.

blashyrkh sanoi:
mutta tässä ehdottomasti paras jonka olen kuullut kaveriltani, ala-asteen lopussa tai yläasteen alussa: Poikaporukka kiusasi jotain jätkää pistämällä sen pään WC-pönttöön ja kusemalla sen päälle. Koska kusen joukossa oli myös jotain sperman jämiä, uhrista tuli homo... :rock:
:lol2:

number_one sanoi:

Tää kohtaus on ollu myös jossakin komedia leffassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom