- Ikä
- 38
Tarttee pitää sormilla silmiä väkisin auki.Peppe Halti sanoi:Onko mahdollista aivastaa silmät auki? Minä en ainakaan siihen pysty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarttee pitää sormilla silmiä väkisin auki.Peppe Halti sanoi:Onko mahdollista aivastaa silmät auki? Minä en ainakaan siihen pysty.
Gdane sanoi:Twinlab: Tiäkkö mistä on moinen lähteny liikkeelle?
Gdane sanoi:Höh.. Voipi olla parhaassa tapauksessa aika legendaarinen tarina tuon huhun kehitys ja kulku ;)
number_one sanoi:Must jotain sellasta juttuu liikku jossain vaiheessa että joku tyyppi ois aivastanu kylvyssä ja halvaantunut kaulasta alaspäin sen takia...
Mitäs niitä kaikkia sitten on?number_one sanoi:Todella yleinen väitös ala-yläasteella oli se, että kiinan muuri on ainoa ihmisen rakentama "esine" mikä näkyy avaruuteen...
Thimbou sanoi:Mä muistan ala-asteelta semmosen ku terkkatarkastuksen. Joskus kuudennella puhuttii "lusikkatestistä" tai muusta kourinnasta. Sittenhän siinä todettiin kaikki terkat ja lääkärit pervoiks puristelijoiks. Koko tarkastus meni sitten pelossa, mutta kaikki olikin isojen poikien pelottelua.
number_one sanoi:Esim eduskuntatalo
Ei kiinan muurikaan oikeasti näy avaruuteen, liian kapea ja saman värinen ku maasto ympärillä. Jos sen maalais räikeän punaseks niin sen saattais ehkä nähdä.number_one sanoi:Todella yleinen väitös ala-yläasteella oli se, että kiinan muuri on ainoa ihmisen rakentama "esine" mikä näkyy avaruuteen...
Irc-quoteista ainaki oon ton lukenu.number_one sanoi:Tän legendan oon kuullu parin jannun kertomana, ja aina on tapahtunut kaverin kaverille jonka nimeä ei muisteta :D Eli: Joku poitsu ois päässy ajamaan jotain nättiä tyttöä, ja kesken aktin tyttö ois sanonu että: "laita sormi perseeseen", "ei kun mun perseeseen" :D
:lol2:blashyrkh sanoi:mutta tässä ehdottomasti paras jonka olen kuullut kaveriltani, ala-asteen lopussa tai yläasteen alussa: Poikaporukka kiusasi jotain jätkää pistämällä sen pään WC-pönttöön ja kusemalla sen päälle. Koska kusen joukossa oli myös jotain sperman jämiä, uhrista tuli homo...
number_one sanoi:Tän legendan oon kuullu parin jannun kertomana, ja aina on tapahtunut kaverin kaverille jonka nimeä ei muisteta :D Eli: Joku poitsu ois päässy ajamaan jotain nättiä tyttöä, ja kesken aktin tyttö ois sanonu että: "laita sormi perseeseen", "ei kun mun perseeseen" :D