Urbaanilegendoja

sterpuska sanoi:
Lusikkatesti ei ole urbaani legenda vaan ihan tosi juttu.
Siis onko tämä sun "tositesti" nyt sama kuin tää lusikkalegenda, että 6. luokalla terkkari koittaa kylmällä lusikalla munia ja jos seisoo/eiseiso on homo / ei ole homo... mitenköhän päin se nyt meni :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deat sanoi:
Ei kiinan muurikaan oikeasti näy avaruuteen, liian kapea ja saman värinen ku maasto ympärillä. Jos sen maalais räikeän punaseks niin sen saattais ehkä nähdä.

Eikös se mene niin, että kiinanmuuri näkyy avaruuteen. Kuusta asti sitä ei nähdä. Avaruushan alkaa suhteellisen läheltä maapalloa.

Dragon sanoi:
Siis onko tämä sun "tositesti" nyt sama kuin tää lusikkalegenda, että 6. luokalla terkkari koittaa kylmällä lusikalla munia ja jos seisoo/eiseiso on homo / ei ole homo... mitenköhän päin se nyt meni :D
Mä oon kuullu sellasen version että jos lusikkakontakstista ei ala seisomaan niin on impotentti ja joutuu hoitoon tai jopa leikkaukseen. Ja että toi testi tehtäis kaikille yläasteelle meneville. Voi kuvitella sitä paniikkia kun joku 12v poika päättää testata ennen tätä "tuomiopäivää" pakastimessa lojuneella lusikalla ja muna ottaakin ja kutistuu sen sijaan että kovettuis :lol2:
Jakob sanoi:
Eikös se mene niin, että kiinanmuuri näkyy avaruuteen. Kuusta asti sitä ei nähdä. Avaruushan alkaa suhteellisen läheltä maapalloa.
http://www.snopes.com/science/greatwal.htm
Kuulemma moni moottoritie, silta tai pato on helppo nähdä avaruudesta, kun taas Kiinan muuri on miltei näkymätön.

Legenda jyväskylästä: yhestä pizzeriasta ois nainen saanut sukupuolitaudin ruokailtuaan paikassa.
Yhellä pikkukaupungilla peloteltiin pikkulapsia sillä, että ala-asteen lähellä olleessa autiotalossa on aikoinaan asunut mies, joka sitten sieppasi lapsia ja murhasi ne, sitten se tappoi myös kissanpentuja. Kyllä tohon juttuun tuli monta vuotta ite uskottua pikkupoikana.

Deat sanoi:
Kuulemma moni moottoritie, silta tai pato on helppo nähdä avaruudesta, kun taas Kiinan muuri on miltei näkymätön.

Belgian valaistut moottoritiet, siis ne valot, ei ne tiet, näkyy kuulemma öiseen aikaan kuuhun asti. Belgiassa käyneenä voin todistaa, että valot on kirkkaat ja maalia teissä paljon.

Dragon sanoi:

Meillä oli kyllä ala-asteella lusikka testi mutta enpä mä tienny että ne kattoo oonko mä homo. Mä luulin vaan aina että ne koittaa onko kivekset laskeutunut tjsp. harmi kun en enää muista miten siinä kävi (seisoko vai ei) tietääkö kukaan pystyykö tätä enään tarkistamaan millään tavalla siis homouttaan koska en viittis olla eukon kanssa yhessä jos kerta homo olen.

Voi kuvitella sitä paniikkia kun joku 12v poika päättää testata ennen tätä "tuomiopäivää" pakastimessa lojuneella lusikalla ja muna ottaakin ja kutistuu sen sijaan että kovettuis
Minä kokeilin tuota useasti kun sain kuulla tulevasta homo-testistä. Eihän se jorma seisonut, päinvastoin könnit vain kuroutuivat sydänalaan. Sieltä niitä sitten voihkien painelin takaisin reppuun.

siittäjä sanoi:
Kun pidättää kuusi kertaa paskaa, niin se muuttuu lihakseksi.

Miten samaa paskaa voi pidättää kuusi kertaa? Vois vähän hommata lisää lihasta persiisiin.

ai että paska muuttuu lihakseksi? :lol2:

selvä. varmaan virtsa myös, sekä muut kuona-aineet.

mikä ihme tää lusikkatestikin on, en ole koskaan kuullut

Naene sanoi:
mikä ihme tää lusikkatestikin on, en ole koskaan kuullut

Kyllä se meillä oli ainakin suuri pelon aihe kuudennella luokalla. Asiasta ruvettiin puhumaan jo neljännellä luokalla ja päiviteltiin, miten muka terkkari voi kouria munia noin vaan, parasta oli, että terkkari oli yhden kaverin mutsi, joka tunsi kaikki meidän luokkalaiset pojat.
Noh, homman nimi oli sitten se, että kuudennella luokalla mentiin lääkärintarkastukseen ja lääkärisetä sitten kokeili palleja kädellään eli onko pussit tallella ja silleen. Onneksi tämä terkkari meni siksi aikaa pois huoneesta ettei ihan liian vaikeaks ois tilanne mennyt.

mxm sanoi:
Kyllä se meillä oli ainakin suuri pelon aihe kuudennella luokalla. Asiasta ruvettiin puhumaan jo neljännellä luokalla ja päiviteltiin, miten muka terkkari voi kouria munia noin vaan, parasta oli, että terkkari oli yhden kaverin mutsi, joka tunsi kaikki meidän luokkalaiset pojat.
Noh, homman nimi oli sitten se, että kuudennella luokalla mentiin lääkärintarkastukseen ja lääkärisetä sitten kokeili palleja kädellään eli onko pussit tallella ja silleen. Onneksi tämä terkkari meni siksi aikaa pois huoneesta ettei ihan liian vaikeaks ois tilanne mennyt.

Jaajaa. :D kukahan ihmetyyppi tekee tätä työkseen jos ei normiterkkari ollut.

Naene sanoi:
Jaajaa. :D kukahan ihmetyyppi tekee tätä työkseen jos ei normiterkkari ollut.

Tätä mekin ihmeteltiin mutta kun se pirun lääkärikin oli tuttu niin ei kyllä saatiin hyvät naurut siitä. Taitaa olla terveyskeksessa sellainen kunnnon nakkihomma (kirjaimellisesti:D) kun aina joku lääkäri joka vuos joutuu koko päivän kopeloimaan kymmenien poikien munia. Ehkä ne pelaa kahvihuoneessa korttia ja sitten häviäjä joutuu menemään tekemään lusikkatestin!

Ahaha lusikkatesti... Muistan kuinka itse lupasin kavereille, että vetäisin turpaan jok'ikistä pervo-terkkaria, joka mun munia sorkkii.

Joopa joo. Oltiin niin hiljaista ja ujoa poikaa, kun "kouraisun" aika tuli. Kavereille sitten selitin, että "se tapahtui niin nopeasti, etten kerennyt huitasemaan." :lol2:

Onkohan ne intissä kiinnostuneita mun lisääntymiskyvystä? Jos on niin siinä tapauksessa toivon, että mun munia hiplaa joku hehkeä nais-lääkintäaliupseeri. :haart:

steven_seagal sanoi:
Miksei mulle ikinä olla tota testiä tehty. :itku:
Mä oon tähän päivään asti ollu satavarma että se lusikkatesti on urbaanilegenda (vai onko mun sarkasmintaju taas pettäny? :jahas: ) Tosta kouraisustakaan en ollut koskaan edes kuullut mitään. Täälläpäin on vissiin vähemmän perverssejä kouluterkkoja/lääkäreitä :D
Btw, serkkupojan koululla joskus kolmannella luokalla terkka otti ja MITTAS niitten sladdien pituudet mittanauhalla(!!!) Siin olis vissiin turha ollu kysellä että mitä sillä tiedolla tekee :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom