Urbaanilegendoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mikron lähellä saa säteilyä kun se on päällä

Koita joskus venäläisvalmisteisia..

Kun olin ala-asteella Paloheinässä, kertoivat Isot Pojat kauhutarinoita Suutarilan koulusta. Siellä joku paikallinen pahis kantoi _aina_ mukanaan pesäpallomailaa, johon oli hakattu nauloja, ja jolla sitten välitunneilla hutki nörttejä. Siellä oli lisäksi myös tyyppi, joka kulki aina pitkä takki päällään koulussa toinen olkapää koholla, koska kainalossa oli katkaistu haulikko.

Ja sitten tietysti nämä perinteiset legendat joita on kuultu jo niin pitkään että jaksaa itkettää..

http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/data/ritu.html sanoi:
Meidän jengissä yksi poika kokeili LSD:tä. Kaverilta meni tutka sekaisin, ja kuten nuoret sanoo, hän joutui pönttölataamoon. Pari vuotta sitten kävin katsomassa häntä siellä Kuopiossa Niuvanniemen mielisairaalan suljetulla osastolla. Siellä kundi vaan luki lehteä ja höpötti itsekseen "trippimatka, trippimatka". Poika lähti matkalle ja on ollut siellä jo pitkälti toista kymmentä vuotta.

Hesassa, Pasilassa, yksi 16-vuotias kaveri otti LSD:tä ja kuvitteli olevansa lintu. Lintu hyppäsi viidennestä kerroksesta, ja se oli hänen viimeinen lentonsa.

Keravalla yksi tyttö otti LSD:tä ja kuvitteli olevansa appelsiini. Sitten hän otti veitsen ja alkoi kuoria sillä omaa vartaloaan.

Mä tiedän, että nää jutut kuulostaa uskomattomilta, mutta ne on totta. Ja jos mä haluaisin, mä voisin kertoa vastaavia vaikka kuinka paljon.

Toivottavasti nämä ulkolaiset urbaanitlegendat eivät ole jo mainittu aiemmin, tässä tulee:

Kun asustelin USA:sa niin siellä luin kaverista joka oli iskenyt naisen ja mennyt hänen kanssaan motelliin ja siellä he harjoittivat suojaamatonta seksiä tuntikausia.
Kun aamu koitti niin muija oli hävinnyt ja mies meni kylpyhuoneeseen pesulle jonka peiliin oli huulipunalla kirjoitettu: Welcome to the world of AIDS!
Uuh, tyly tilanne jos on totta.

Isossa-Britanniassa kuulin seuraavan legendan:
Jossain firmassa oli työskennellyt nainen joka oli syrjäänvetäytyvä ja jota kollegat säälivät.
Kollegat päättivät yllättää tämän naisen ja saivat jostain hänen asuntonsa avaimen (liekö ollut firman asunto).
Kun tämä kollega porukka tuli yllättämään naisen niin hän oli keittiössä alapää paljaana haarat levällään ja hänen koiransa nuoli tämän naisen hurlumheita johon ko. nainen oli sivellyt maapähkinävoita.
Kuollettavasti nolattu nainen ei enää palannut firmaan.

Kovia tarinoita jos on totta vai liekö sittenkin urbaanialegendoja?

aiheeseen liittyen: mr. X teki ravintolassa tilauksen "mulle chateubriand ja huoralle puuroa - kiitos"

myös: mulle tuoppi ja lehmälle paalu heinää kuuluu herr X:n repliikkeihin

Kaippa nämä legendatkin joskus ovat olleet totta, joku kaveri on joskus jotain tehnytkin. Se mikä niistä tekee legendoja, on se, että juttu leviää ja pian jokaisella on kaveri joka on tehnyt sen saman homman.

Vesi pitäis ilmeisesti olla vielä lämmintä niin sitten alkaa tapahtumaan. Täytyy joskus testata:D

Sit vielä pitäs kaadella nukkuvan korven lähellä vettä lasista toiseen:D Kyllä toi on ihan toimiva juttu. Tai sit kaveri laski alleen sattumalta samaan aikaan kun kerran tehtiin tuo sille:D

Sit vielä pitäs kaadella nukkuvan korven lähellä vettä lasista toiseen:D Kyllä toi on ihan toimiva juttu. Tai sit kaveri laski alleen sattumalta samaan aikaan kun kerran tehtiin tuo sille:D

Tästä muistu mieleen että toimii myös näin: South Parkissa Cartman oli kuullut saman jutun ja laitto Kennyn käden vesilasiin ja kusi itse Kennyn päälle :hyper:

Heh tää on kans vanha juttu, mutta joskus joku kaveri väitti että sen tutun tuttu ois ollu jossain tärkeässä tapahtumassa eikä ois uskaltanu mennä vessaan, ja siten kuollut kusihätään :D Uskoin jutun silloin

Vanha ketju, mutta menkööt;) Eli olen kuullut että jos on tarpeeksi kova kusihätä ja pidättelee vaan, niin lopulta ei pystyis ite kusemaan enään... Totta vai tarua:david:?

Olin viime kesänä puhelinmyynti hommissa ja listassa löyty Semmonen nimi ku Pertti Saikko.Nimi ei nyt itsestään mikään hauska ole. No kaveri ei sen enempää nimeen kiinnittäny huomiota vaan otti puhelun numeroon.

-Saikolla (ilmeisesti pertin vaimo vastasit)
-No Saikko Perttiä ( Tässä vaiheessa kaveri tajuaa mitää sanoo ja repeää armottomasti siihen ku muut ympärillä vetää semmosta räkänaurua että itku meinaa päästä.) Lähin tavottelemaan (30 s naurun jälkeen takasin linjoilla)

Saikkot oli sen verran huumorin tajusia että tilasivat kodin käsityölehden :D

Onkohan tos ajateltu sellasta, että tarpeeksi kauan kun jännittää lantionpohjalihaksia (=pidättelee pissaa), ne vois mennä jonkuntapaseen kramppiin. En kyllä tiedä, et jollekin ihan oikeesti olis niin käynyt, kyllä kai se pissahätä jossain vaiheessa alkaa tuottaa niin kovaa kipua, että on pakko tyhjentää rakko.

Tuosta kusihädän pidättelystä tuli mieleen yksi tapaus pari kesää sitten. Kaveri korjaili oloaan eräs syksyinen lauantai takapihalla sortseihin ja huppariin pukeutuneena. Keli oli aika kolea ja pientä viimaa pukkasi. Pojat huomautteli kyseiselle kamulle että laitahan enemmän päälle ennen kuin kylmetyt. Juomiseksihan se kuitenkin meni, joten kylmyys ei ilmeisemmin haitannut menoa. Kun kaljaa alkoi olla koneessa jo komean vessahädän verran melkoinen ihmettely alkoi kun ei tule tippaakaan pihalle. Loppujen lopuksi homma meni niin pahaksi että alkoi olla jo aika tuskat kun kaverin rakko alkoi olla ratkeamisen partaalla. Siitähän sitten kaveri joutui ensiavun kautta leikkuupöydälle, jossa virtsa poistettiin rakosta alavatsan läpi letkun avulla. Diagnoosina oli kylmyyden aiheuttama lihaskramppi joka supisti virtsaputken kiinni. Tämän jälkeen on ollu kaverilla lämmikettä hiukka enemmän päällä.

Kun asustelin USA:sa niin siellä luin kaverista joka oli iskenyt naisen ja mennyt hänen kanssaan motelliin ja siellä he harjoittivat suojaamatonta seksiä tuntikausia.
Kun aamu koitti niin muija oli hävinnyt ja mies meni kylpyhuoneeseen pesulle jonka peiliin oli huulipunalla kirjoitettu: Welcome to the world of AIDS!
Uuh, tyly tilanne jos on totta.

?

Ei se edes olisi kauhean tyly tilanne, koska todennäköisyys että HIV olisi tarttunut, on varsin pieni.

Noh mies oli sitten miettinyt miten saisi myyrät pois koloistaan ja oli keksinyt että kastelee nurmikon, lyö siihen talikon ja johtaa talikkoon sähköä
Muistan lapsena, kun olin mun vaarivainaalla hoidossa kouluiltapäivisin.. Olin just puuhastelemassa jotain omia, ja katoin et mitä ihmeen metrisiä tulenlieskoja lyö pihalta nurmesta ylös.. Menin sit kysyy, et vaari, mitä sie teet? Ni se poltti myyriä.. Bensaa myyränkoloihi reilusti ja tulta perään whum!;)

:offtopic:

Pienenä noi jutut oli jotaa ihan omaa luokkaasa, meilpäin asu autiotalos kuulemma joku murhaaja ain välil joka tappo muka lapsia, ja sit me käytii ampuus kaikki ikkunat paskaks ilmapistoolil:) ja ei siel ketää kyl ollu

Elikkäs onko totta ku oon nähny kuvia että on asentamassa dvd-soitinta/ym telkkaariin liittyvää. Niin ruutuun tulee teksti "press any key to continue" ja kaukosäätimessä on "Any key" namikka että pitää painaa sitä eikä mitä vaan. Totta vai tarua?

Eräs tarina kertoo sellaista, kun eräs jamppa koitti ekaa kertaa LSD:tä hän luuli maailman kääntyneen ylösalaisin ja oli naulannut itsensä kattoon kiinni notta ei tipu... Lanssimiehet olivat sitten löytäneet jampan naulattuna lattiaan.

Elikkäs onko totta ku oon nähny kuvia että on asentamassa dvd-soitinta/ym telkkaariin liittyvää. Niin ruutuun tulee teksti "press any key to continue" ja kaukosäätimessä on "Any key" namikka että pitää painaa sitä eikä mitä vaan. Totta vai tarua?

Totta, jos olet katsonut Simpsoneita. Tarua muuten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom