- Ikä
- 42
ps. mikä toi "Otatko huora puuroa" juttu on?
Se on sellainen juttu, että jokaisella on kaveri tai ainakin kaverin kaveri joka on sanonut tuon juuri syöttösian mainitsemassa tilanteessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ps. mikä toi "Otatko huora puuroa" juttu on?
mikron lähellä saa säteilyä kun se on päällä
http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/data/ritu.html sanoi:Meidän jengissä yksi poika kokeili LSD:tä. Kaverilta meni tutka sekaisin, ja kuten nuoret sanoo, hän joutui pönttölataamoon. Pari vuotta sitten kävin katsomassa häntä siellä Kuopiossa Niuvanniemen mielisairaalan suljetulla osastolla. Siellä kundi vaan luki lehteä ja höpötti itsekseen "trippimatka, trippimatka". Poika lähti matkalle ja on ollut siellä jo pitkälti toista kymmentä vuotta.
Hesassa, Pasilassa, yksi 16-vuotias kaveri otti LSD:tä ja kuvitteli olevansa lintu. Lintu hyppäsi viidennestä kerroksesta, ja se oli hänen viimeinen lentonsa.
Keravalla yksi tyttö otti LSD:tä ja kuvitteli olevansa appelsiini. Sitten hän otti veitsen ja alkoi kuoria sillä omaa vartaloaan.
Mä tiedän, että nää jutut kuulostaa uskomattomilta, mutta ne on totta. Ja jos mä haluaisin, mä voisin kertoa vastaavia vaikka kuinka paljon.
Joskus lätkäjoukkueen kanssa ollessa kesäleirillä joku väitti, että kun nukkuvan tyypin käden laittaa vesilasiin niin se kusee housuihinsa.
aiheeseen liittyen: mr. X teki ravintolassa tilauksen "mulle chateubriand ja huoralle puuroa - kiitos"
Vois joskus ensitreffeillä kokeilla tuota, kun ne treffit menee muutenkin niin usein päin vittua. :lol2:aiheeseen liittyen: mr. X teki ravintolassa tilauksen "mulle chateubriand ja huoralle puuroa - kiitos"
Vesi pitäis ilmeisesti olla vielä lämmintä niin sitten alkaa tapahtumaan. Täytyy joskus testata:D
Sit vielä pitäs kaadella nukkuvan korven lähellä vettä lasista toiseen:D Kyllä toi on ihan toimiva juttu. Tai sit kaveri laski alleen sattumalta samaan aikaan kun kerran tehtiin tuo sille:D
Googlen kuvahakuun "prolapse"....Aiheeseen liittyen näin joskus (muistaakseni youtubesta) semmosen videon missä joku painonnostaja tekee kisoissa kyykkyä ja kyykystä noustessa pöksyt repee ja peräsuoli putkahtaa ulos.
Googlen kuvahakuun "prolapse"....
Heh tää on kans vanha juttu, mutta joskus joku kaveri väitti että sen tutun tuttu ois ollu jossain tärkeässä tapahtumassa eikä ois uskaltanu mennä vessaan, ja siten kuollut kusihätään :D Uskoin jutun silloin
Kun asustelin USA:sa niin siellä luin kaverista joka oli iskenyt naisen ja mennyt hänen kanssaan motelliin ja siellä he harjoittivat suojaamatonta seksiä tuntikausia.
Kun aamu koitti niin muija oli hävinnyt ja mies meni kylpyhuoneeseen pesulle jonka peiliin oli huulipunalla kirjoitettu: Welcome to the world of AIDS!
Uuh, tyly tilanne jos on totta.
?
Muistan lapsena, kun olin mun vaarivainaalla hoidossa kouluiltapäivisin.. Olin just puuhastelemassa jotain omia, ja katoin et mitä ihmeen metrisiä tulenlieskoja lyö pihalta nurmesta ylös.. Menin sit kysyy, et vaari, mitä sie teet? Ni se poltti myyriä.. Bensaa myyränkoloihi reilusti ja tulta perään whum!;)Noh mies oli sitten miettinyt miten saisi myyrät pois koloistaan ja oli keksinyt että kastelee nurmikon, lyö siihen talikon ja johtaa talikkoon sähköä
Elikkäs onko totta ku oon nähny kuvia että on asentamassa dvd-soitinta/ym telkkaariin liittyvää. Niin ruutuun tulee teksti "press any key to continue" ja kaukosäätimessä on "Any key" namikka että pitää painaa sitä eikä mitä vaan. Totta vai tarua?