Huomenna 10h töitä, enkä taaskaan saa koko yönä nukuttua, vaikka juuri tätä silmälläpitäen heräsin tänään aikaisin. Taas tulee siis valvottua 40h putkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sit jos/kun lopettaa käytön? Pystyykö keho tuottaan enää tarpeeks melatoniinia itse vai onko edessä entistäkin unettomammat yöt?Suosittelisin kokeilemaan melatoniinia unettomuuteen jos ei muuten helpota.
Mä tykkään syödä enemmän kasvisrasvoja ja proteiinia iltasella.Jos ei ole painon kanssa ongelmia niin monia hiililarit nukuttaa, ainakin mua.
Tuo on kyllä totta.koita olla ajattelematta että nyt on pakko nukkua sekin aiheuttaa stressiä.
No ei tilanne nyt niin paha vielä ole.. Kyllä sen 5-6 tuntia yössä saa vähintään nukuttua, sillä pärjää aika pitkään. Viikonloppuna voi sit nukkua pitempään. Välillä kyllä tulee öitä, etten saa nukuttua ollenkaan, mutta sillon oon yleensä innostunut jostain (tai toisinaan jostakusta) eikä huvita mennä nukkumaan. Ja tuollaisia inspiraatioöitä on aika harvoin.Mene lääkäriin ja hanki lääkkeitä ei niitä ole pakko syödä ihan oikeesti joitain auttaa tieto että nappeja on varalla jos ei uni tule eli stressi poistuu.
Stressin vaikutuksesta unettomuuteen on täällä jo puhuttu.. Mutta onko kenelläkään kokemuksia siitä kun illalla ei tee mieli mennä nukkumaan, koska ei haluta herätä seuraavaan päivään. Eli haluaa valvoa hyvänä ja rentona päivänä mahdollisimman pitkään, koska odottava paha, stressaava ja kiireinen aamu ei houkuttele. Mikä auttais tällaiseen ongelmaan?.
Kuullemma kun jättää yhden yön nukkumatta, ja aloittaa sen jälkeen säännölisen unirytmin, uni ongelmat katoaa yleensä.