Unet ja unitekniikat

Itse opiskelin joskus näkemään selkounia siten, että illalla kun menin sänkyyn kyselin omassa mielessäni aika ajoin onko tämä unta. Tuosta kun tulee tapa, niin sitä kysyy unessakin ja sitä yhtäkkiä tiedostaa nukkuvansa. Jos ei ole ihan varma onko unessa vai ei, niin kelloon katsominen on hyvä kikka. Katsoo ensin kelloa ja kääntää katseen pois ja katsoo sitä uudestaan. Jos kello näyttää täysin eri aikaa kuin edellisella kerralla, olet unessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tulee about kerran viikossa selkounia vissiinkin? ja AINA painajaisten yhteydessä, joka kerta kun näen painajaista tajuan n 75%:sti että tämä on unta ja alan (en kyllä tiedä miksi) toivomaan, että painajainen vain pahenee. "Tulkaa möröt tulkaa" ja tällöin alkaa vilkkua ties mitä naamoja ja mustia varjoja todella nopeaan tahtiin. Tällöin kuuluu aina aivan kamalaa surinaa, rätinää, todella kovaäänisen imurin ääntä, tuntuu, että kroppa venyy joka suuntaan, kehoa pistelee ja tuntuu, että möröt tulevat esim kuristamaan ja hahmotan lähes aina tässä tilassa huonettani vähän. Mörköjen seassa vilahtelee huoneeni. Sitten kun käy liian pelottavaksi, alan rimpuilla ja herään. Mielestäni tämä ei ole unihalvaus, koska pystyn itse lopettamaan tilan kuin haluan. Selkounihan tämä vissiin on, kun toivon mörköjä, niin ne myös tulevat. Mielenkiintoista on se, miksi näin käy vain painajaisissa ja miksi en pysty tekemään muuta, kuin kutsumaan mörköjä. Mitä vittua? Tuntuu että nämä tulee silloin, kun nukkuu myöhään päivälle.

Protein-90, sulla on samantapaisia juttuja kuin mulla, mullakin noi tulee etenkin sillon kun nukkuu pitkään ja joutuu rimpuilemaan ittensä irti. paitsi että mulla ne ei ole aina painajaisia ja pääsen pidemmälle tossa eli pystyn kontrolloimaan itseäni unessa. Uskon että säkään et oo siitä kaukana, rupeet vaan nyt tiedostaan asian ja tekemään unessa mitä haluat. Jos tollanen uni sattuu oleen painajainen niin teen usein silleen että juoksen suoraan vihollisen syliin että heräisin mahd. helposti, koska ne painajaiset kuumottaa vaikka tajuaakin olevansa unessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom