Mulla loppu uniongelmat melatoniinilla, saa nähdä tuleeko takaisin mutta vuosi on saatu nukuttua..
Oliko heti kertalaakista hyötyä vai ottiko jonkun aikaa? Minkälaista annosta käytät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla loppu uniongelmat melatoniinilla, saa nähdä tuleeko takaisin mutta vuosi on saatu nukuttua..
mut muistaakseni myös tollaset aktivoi ns liikaa aivoi, ja se on just se huono tekijä nois. :D mut joo ois kyl hyvä olla hämärässä varmaa jonki aikaa täysin ennen ku painuu nukkuu, et on varmaa tosiaan sekin siinä. :D Juu ajattelu on kyl bitch nii nukkumises ku muussakin, oon huomannu..Pitänee paikkaansa luultavasti siinä mielessä, että telkkarista yms. tulee kirkasta valoa silmille, jolloin pilkkopimeässä nukkuminen voi tuottaa hankaluuksia.
Sekin helpottaisi nukkumista, kun pystyisi olemaan ajattelematta. Itse huomannut, että mitä pidempään sitä nukkumattia jahtaa, niin sitä enemmän ehtii päätään kaikella turhalla vaivaamaan.
Oliko heti kertalaakista hyötyä vai ottiko jonkun aikaa? Minkälaista annosta käytät
"bodylife is sacrifice" Eli paremminnkin suomessa muut maksaa sitten tuon "kehoelämän" kun monestikkaan tuolla tyylillä ei töitään voi hoitaa ja elää sitten tuilla? Päälle voi sitten vielä hommata vaikka munuaisongelmat jotka on ihanan kalliita hoitaa ja taas pääsee muut maksamaan tätä kehoelämää :D Kovaa uhrausta.Joka ilta vaa ysilt nukkuu, no exceptions, nukkuu siihen asti ku herää pirteenä ja sit koko päivä repii ja syömää, bodylife is sacrifice... ps. Kantsii säätää makuuhuoneen lämpötila johki 15-19 asteen välil, nukahtaa ja nukkuu paremmin.. :D
Joo eihän se olekkaan. Kunhan vastasin tuohon kirjaimelliseen "Joka ilta vaa ysilt nukkuu, no exceptions, nukkuu siihen asti ku herää pirteenä ja sit koko päivä repii ja syömää, bodylife is sacrifice".Ei mun mielestä body elämä ole uhraamista tai jostain luopumista. Se on elämäntapa. En voisi itse kuvitellakaan syöväni epäterveellisesti, lorvivani sohvalla tai valvomalla pitkin öitä. Tai olemalla työtön treenien takia. Enempi pidän outona jos joku ottaa bodauksen niin vakavasti että että elämän perus asiat kärsivät. Kuten ei käy matkoilla koska voi jäädä kaksi treeniä väliin tai ei voi syödä tiettyinä kellonaikoina tiettyä määrää aminohappoja. Tai ei voi käydä lapsensa kanssa potkii jallapalloa koska energiaa kuluu.