Unet jäi väliin - mitä nyt? + muuta keskustelua nukkumiseen liittyen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitänee paikkaansa luultavasti siinä mielessä, että telkkarista yms. tulee kirkasta valoa silmille, jolloin pilkkopimeässä nukkuminen voi tuottaa hankaluuksia.

Sekin helpottaisi nukkumista, kun pystyisi olemaan ajattelematta. Itse huomannut, että mitä pidempään sitä nukkumattia jahtaa, niin sitä enemmän ehtii päätään kaikella turhalla vaivaamaan.
mut muistaakseni myös tollaset aktivoi ns liikaa aivoi, ja se on just se huono tekijä nois. :D mut joo ois kyl hyvä olla hämärässä varmaa jonki aikaa täysin ennen ku painuu nukkuu, et on varmaa tosiaan sekin siinä. :D Juu ajattelu on kyl bitch nii nukkumises ku muussakin, oon huomannu.. :)

Oliko heti kertalaakista hyötyä vai ottiko jonkun aikaa? Minkälaista annosta käytät

Lähes kertalaakista, 3 mg nappi. Joku aatteli että menee placebon puolelle kun tuli kerrasta kuntoon, mulle se on oikeastaan ihan sama kunhan saan nukuttua.

Mulla loppu uniongelmat melatoniinilla, saa nähdä tuleeko takaisin mutta vuosi on saatu nukuttua..

Toi on muuten jännä eikös melatoniinia pitäisi käyttää muutama vrk ennnen kuin alkaa hyödyttämään? silti esim: minä ja vaimoni saadaan siitä ensimmäisestä napista alkaen hyötyä, unenlaatu paranee laakista ja nukahtaminen nopeutuu.

Unet jäi väliin--->ei salia. Ei vaan pysty. Käyn aamuisin salilla, pyörin sängyssä koko viime yö ja sain ehkä yhden tunnin nukuttua.

Ei niin haittaa kun 1-jakoisella teen niin pääsee jo kohta taas treenaa samoja lihaksia mutta miten te muut jotka monijakoisella treenatte? Jos jää esim. rintapäivä väliinniin miten paikkaatte sen? Vai jätättekö vain väliin ja jatkatte normaalisti. Jolloin siis rinta olisi treenattu kerran 2 viikossa?

Jos mulla jää syystä tai toisesta reenit välistä, niin teen väliin jääneen treenin seuraavana päivänä. Sit tulee seuraavana päivänä pidemmät treenit mutta eipä se mitään :)

Joka ilta vaa ysilt nukkuu, no exceptions, nukkuu siihen asti ku herää pirteenä ja sit koko päivä repii ja syömää, bodylife is sacrifice... ps. Kantsii säätää makuuhuoneen lämpötila johki 15-19 asteen välil, nukahtaa ja nukkuu paremmin.. :D
"bodylife is sacrifice" Eli paremminnkin suomessa muut maksaa sitten tuon "kehoelämän" kun monestikkaan tuolla tyylillä ei töitään voi hoitaa ja elää sitten tuilla? Päälle voi sitten vielä hommata vaikka munuaisongelmat jotka on ihanan kalliita hoitaa ja taas pääsee muut maksamaan tätä kehoelämää :D Kovaa uhrausta.

Ei mun mielestä body elämä ole uhraamista tai jostain luopumista. Se on elämäntapa. En voisi itse kuvitellakaan syöväni epäterveellisesti, lorvivani sohvalla tai valvomalla pitkin öitä. Tai olemalla työtön treenien takia. Enempi pidän outona jos joku ottaa bodauksen niin vakavasti että että elämän perus asiat kärsivät. Kuten ei käy matkoilla koska voi jäädä kaksi treeniä väliin tai ei voi syödä tiettyinä kellonaikoina tiettyä määrää aminohappoja. Tai ei voi käydä lapsensa kanssa potkii jallapalloa koska energiaa kuluu.

Ei mun mielestä body elämä ole uhraamista tai jostain luopumista. Se on elämäntapa. En voisi itse kuvitellakaan syöväni epäterveellisesti, lorvivani sohvalla tai valvomalla pitkin öitä. Tai olemalla työtön treenien takia. Enempi pidän outona jos joku ottaa bodauksen niin vakavasti että että elämän perus asiat kärsivät. Kuten ei käy matkoilla koska voi jäädä kaksi treeniä väliin tai ei voi syödä tiettyinä kellonaikoina tiettyä määrää aminohappoja. Tai ei voi käydä lapsensa kanssa potkii jallapalloa koska energiaa kuluu.
Joo eihän se olekkaan. Kunhan vastasin tuohon kirjaimelliseen "Joka ilta vaa ysilt nukkuu, no exceptions, nukkuu siihen asti ku herää pirteenä ja sit koko päivä repii ja syömää, bodylife is sacrifice".

Back
Ylös Bottom