GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Unelmista totta eli kisalavalle vuonna X -projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tehdään se päätös! Se pieni mutta ehkä koko elämän mullistava päätös siitä, että aion lähteä kisaamaan. Lajilla ei ole väliä, fitness, body fitness, classic bodybuilding, kehonrakennus... Meitä haaveilijoita on varmasti kasapäin täällä pakkiksella, tehdään päätös yhdessä. Se on ensimmäinen askel siihen että meistä todella voi joskus tulla jotakin :)

Lainaan tähän Annieta tuolta Kysy fitness-kisoista -thredistä:
Jos haluatte kilpailla, niin laittakaa itsenne kuntoon ja kilpailkaa. Tehkää päätös kisaamisesta, älkää jahkailko. Se on niin yksinkertaista. Päätöksen jälkeen sitten kaikki peliin. Jos oma tietotaito ei riitä, niin hommaa asiantunteva koutsi. Tarttukaa juttuihin, ottakaa asioista selvää ja osallistukaa. Ne ajatukset, ettei voi mennä johonkin tai tehdä johonkin "kun oon vaan tällanen", niin sellaset pois päästä ja äkkiä. Kaikki takuulla voi, kaikki takuulla pystyy. Vaikka tahdolla ja työllä mennään helvetin pitkälle, kannattaa silti muistaa tietty realistisuus ja objektiivinen tarkastelu itseensä. Jos lihaa ei ole, niin sitä ei ole. Jos rasvaa on 20 kiloa kropassa liikaa, sitä on se 20 kiloa liikaa. Mutta tekemällä tilanne muuttuu. Kaikista ei tule mestareita, kaikkien rakenne ei hommaan ole ihanteellinen. Kaikista ei taiota BF kisaajaa vuodessa ja toisista ei kahdessakaan. Mitä enemmän aikaa, mitä enemmän panostusta, sitä paremmat tulokset. Tsemppiä kaikille tyttösille:thumbs:

Voiko enää paremmin sanoa?

Vuodella ei ole väliä, tavoitteen voi asettaa vaikka 3 vuoden päähän. Tärkeää on se, että on tavoite. Minä aion saada itseni kisakuntoon kevääksi 2009!

Jos et vielä ole tehnyt päätöstä, tee se nyt! Jos olet päätöksesi jo tehnyt, olet silti yhtä tervetullut Kisalavalle vuonna X -projektiin :D Vaihdetaan ajatuksia ja tunteita. Kuinka kerron kisapäätöksestäni perheelleni ja kavereille tappamatta heitä nauruun? :rolleyes: Mistä saan valmentaja? Jne...

Uskon, että tämänkaltainen yhteinen projekti voisi tuoda paljon apua ja lisävoimia monelle kilpailusta haaveilevalle. Ainakin minusta tuntuu että yksin en saa päätöstä tehtyä ja jos saankin niin perun sen heti seuraavana päivänä :(

Meillä kaikilla on mahdollisuus joskus loistaa lavalla, tehdään siitä totta! :hyper:

Minulla on suunnitelmissa tuo vuosi 2008 ... ensi vuosi tulee liian pian joten en uskalla vielä vuoden päästä ... on sen verran kilpailuhenkee, että en halua puolikuntoisena mennä lavalle ... tai no voitto mielessä :hyper: turha sinne lavalle muuten on mennä :evil: heh heh ... eiku lihasmassaa ei oo viel tarpeeksi ... minun mielestäni ... kerkeehän sitä parin vuoden päästäkin ... body fitnekseen tai siihen uuteen classic juttuun ... bodariksi ei ole miusta ja fitnekseen ei tämmösestä jäykkäkepistä oo ... vaikka kiinnostaskin :joulu1:

Hih, ihana projekti :hyper: Ei muuta kuin antakaa mennä vaan, tytöt!

Mä niin toivon saavani nyt irti itsestäni sen verran, että saisin tuon mun Fitnessflown täyteen tietoa juurikin tästä asiasta. Se on TEITÄ varten. Kunhan päästän tuon d-työn käsistäni niin lupaan paneutua vähän tohon sivuprojektiin. Jos teillä on mieltä askarruttavia aihealueita niin pistäkää kysymyksiä, kirjoittelen sitä mukaa sitten tuonne saitillekin niistä. :)

Minä hyppään samaan kelkkaan, kun olen jo aikaisemminkin kaavaillut tuota kevättä 2009. Joten olkoon se nyt sitten se tavoite. Töitähän se teettää, mutta pistetään tuulemaan :D

Sitä seuraava tavoitekin on jo mietittynä, syksy 2010 ja siihen se saakin sitten jäädä.

Oolrait, mukana ollaan :rock: Itsellä 3 vuotta treenitaustaa ja siitä viimeset 1,5v. on treenattu ihan kunnolla. Kevät 2009 tuntuu hyvältä ajankohdalta kiivetä kisalavalle (toivon mukaan :) ). Lajina on body fitness. Valmentajista olen kyselly fitnessliitolta ja Feidran Fitnessflown sivuilta olen myös katsonut. Helmikuussa suuntaan fitnessliiton leirille Tampereelle....kääk... :hyper:

Mä olen pienessä mielessäni kaavaillut kisailumahdollisuutta 2008 bodyfitneksessä. Nyt on alkanut polttelemaan myös CBB, mutta sellaiseen lihasmassaan mennee vielä pitkä aika.

Jos et vielä ole tehnyt päätöstä, tee se nyt! Jos olet päätöksesi jo tehnyt, olet silti yhtä tervetullut Kisalavalle vuonna X -projektiin :D Vaihdetaan ajatuksia ja tunteita. Kuinka kerron kisapäätöksestäni perheelleni ja kavereille tappamatta heitä nauruun? :rolleyes: Mistä saan valmentaja? Jne...

Uskon, että tämänkaltainen yhteinen projekti voisi tuoda paljon apua ja lisävoimia monelle kilpailusta haaveilevalle. Ainakin minusta tuntuu että yksin en saa päätöstä tehtyä ja jos saankin niin perun sen heti seuraavana päivänä :(

Meillä kaikilla on mahdollisuus joskus loistaa lavalla, tehdään siitä totta! :hyper:

Päätöksen sain aikaiseksi nyt alkusyksystä, mutten vielä osaa sitä tavoiteajankohtaa sanoa...tahtoa olis mahdollisimman pian mutten minäkään halua nousta lavalle kuitenkaan puolikuntoisena:rolleyes: Niinpä toivon saavani tammikuun leiriltä jonkin näköistä avustusta tavoitteiden asettamiseen;) Ja ensimmäisenä juttelin päätöksestä miehelleni ja hän on "mukana" projektissa ja lupasi tukea miuta alusta loppuun parhaansa mukaan:haart: Mutta rakkaalle veljelleni ja hänen vaimolleen kertoessani suunnitelmistani, hieman naureskellen kysyi että "millonkas se pillerikuuri sitten alkaa?"...siinä sitä sitten joutu PIKKASEN selittämään mikä laji on kyseessä ja muuta mukavaa..:curs: Onneks hän ei ihan tosissaan tuota letkautusta heittänyt mutta kuitenkin...Silloin puhkuin jo näyttämisen halua että katotaan prkle!! Kyllä minä sen vielä teen ja todellakin ihan ilman kuureja, eihän se edes kuulu tähän lajiin!! Ja varsinkaan mun luonteeseen:lol2:

Ja tää tredi on ihan loistava juttu:hyper: varsinkin kun ei kaveripiiristä löydy samanhenkisiä punttien kanssa aikaansa kuluttavia ystäviä..pääseepähän mieheni vähän helpommalla kun ei tarvii kaikkia miun höpinöitä koko ajan kuunnella vaan voin avautua tänne:rock:

Tää tyttö on kanssa messissä :hyper: tuo 2009 mullakin on mielessä ja perusfitneksen puolelle tähtään. Näköjään aika moni tähtää juurikin tuohon 2009 vuoteen, mehän saadaan kunnon pakkiskisa jos kaikki pääsee tavoitteeseensa ;)

Yep, I´m in ja tavoite on 2008 kevään bf-tulokkaat. Tosin päätin tän jo kesällä, mut vertaistukea tarvitaan, sillä ihan varmasti on huonoja aikoja ja luovuttamisen meininkiäkin luvassa, jos hommat tökkii pahasti.. Ihana rojekti :) !

Tuohon mäkin olin ajatellut alun perin osallistuvani. Sillon ei oo kuitenkaan ilmeisesti tulokassarjaa ollenkaan. Sitten 2008 syksyllä ois tulokassarjakin, mut päätin keskittyä vain nauttimaan omista häistäni. Nyt pitää miettiä uutta ajankohtaa... harmittaa, kun tuo kevät 2008 ois muuten ollut kaikin puolin niin hjuva ajankohta! 2009 tuntuu olevan hirmu pitkällä, ja ehkäpä massun kasvatus voi tuntua paremmalle vaihtoehdolle kuin vyötärön kavennus ;).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Näköjään aika moni tähtää juurikin tuohon 2009 vuoteen, mehän saadaan kunnon pakkiskisa jos kaikki pääsee tavoitteeseensa ;)

Juu, nyt ei anneta kenenkään luovuttaa niin päästään porukalla kisaamaan :D

Miksi keväällä 2008 ei ole tulokassarjaa? Tai sellaista täällä ainakin monet puhuvat?

Minua kiinnostaisi tuo CBB ehkä enemmän kuin bf mutta en tiedä saanko kerättyä sellaista lihasmassaa :rolleyes: Kait tässä pitäisi valmentaja hankkia. Vaikka sitten kesällä kun saattaisi olla rahaa. Mites muut, onko teillä jo valmentaja vai meinaatteko sellaista edes hankkia?

Faidralle ja muille enemmän asioista tietäville kysymys: Mistä saisin tietoa omien treenien ja ruokavalion suunnitteluun? Ja nimenomaan "oikeaa" tietoa, tuurilla googlettamaan ei ehkä kannata ryhtyä :rolleyes:

En tiedä sen tarkemmin, kuin että 2008 keväällä kisakuviot muuttuu jonkun verran, kun uusi sarja tulee mukaan. Mulla on tiedossa valmentaja, jos alan kisailemaan. Jo nyt kyseinen ihana immeinen neuvoo mua kun kyselen kaikkea, vaikken edes tiedä, koska kisaan vai kisaanko ollenkaan (onko sen turvallista ottaen huomioon kilpirauhashäiriöt) :haart: .

Kcuf, ainakin voin suositella sellaista opusta kuin Pauliina Talus: "Elämäntapana fitness". Minulle ainakin siitä avautui jos jonkilaista tietoa.:)

Jee! Loistava ketju, mukana ollaan! Ja nimenomaan just Annie Starkin ja Faidran tsemppauksen perusteella tein päätöksen just tässä alkuviikosta. Tavoitteena bf-kisa, mutta ajankohdasta en osaa sanoa, kun en ole kysynyt keneltäkään mitään arviota itsestäni. Syksy 2008 kuulostais hyvältä, jos on mahdollista niin pian päästä kisakuntoon. Tammikuun leirillä saan varmaan tietoa asiasta.
Mua on mies alun perinkin kannustanut koko touhuun, ja kisaaminen oli alun perin hänen idea. Kenelläkään muulle en ole kertonut, enkä kerro ennen kuin alkaa lihas ihan toden teolla näkyä. Esim. salilla en todellakaan uskaltaisi kertoa, pelkäsin, että ihmettelisivät. Ootteko te muut kertoneet salilla? Kyllä mä varmasti vaikutan siltä, että tosissani käyn salilla, mutta fyysinen puoli on eri asia. ;) Äidille olen kertonut kisahaaveista haaveilujen tasolla - saa nähdä viitsinkö itse päätöksestä kertoa.
Valmentajan haluaisin hankkia. Siihenkään ei ole vielä ollut tarpeeksi rohkeutta. Oon ajatellut, että hankin eka lisää lihasta. Toisaalta valmentaja pystyisi neuvomaan salilla, jolloin lihas kasvaisi paremmin...! Ehkä valmentaja-asia ehtii odottaa tammikuun leiriin saakka.
Sit yks asia, mitä tulee mietittyä, että mitkä on mun hyvät ja huonot puolet fysiikassa. Ei hajuakaan. Toisaalta ei sillä varmaan ole tässä vaiheessa väliä, kun kumminkin kannattaa treenata koko kroppaa tasaisesti.
Palaillaan ja tsemppiä kaikille hirmuisesti!!

http://www.akimahonen.com/

Suosittelen Akia jos valmentajaa on hakemassa. Pätevä semmoinen. Samoin Mentulan Jari on kova. Akin toimintaa olen katsonut läheltä ja kovin tunnollisesti hän hommat hoitaa.

Jari taas valmensi Inkerin jälleen kerran suomenmestariksi, lähinnä siis ravintopuolella dieetillä.

Uskon, et oman fysiikan vahvat ja heikot puolet saat tietää viimestään leirillä :). Mä olen sen verran puhelias persoona, että pelkästään mun pähkäilystä kisojen suhteen tietää jo puolet paikkakunnalta :D . Mua ei haittaa mitä muut ajattelee, itseni takiahan tässä ollaan kisaamassa, jos ollaan.

Lavalle olisi tarkoitus nousta joskus tulevaisuudessa. Tavoitteeksi voisin minäkin ottaa tuon 2009 kevään. Haaveena olisi kilpailla perusfitnesissä. Sitä varten saan tehdä kyllä kovasti työtä, sillä vaikka lapsena harrastin balettiakin seitsemän vuotta, olen aina ollut uskomattoman kankea. Vaikea uskoa, että saisin itseäni ikinä venymään edes perusliikkeisiin. :(

Kyllä varmasti pystyt jo menemään vaikka minkälaiseen solmuun, kunhan vaan ahkerasti venyttelet :thumbs: . Onhan sulla yli 2v aikaa harjoitella :).

Heps, tähän oli hyvä thread(kirjotinkohan oikein) :nolo:
juu, eli tavoitteena 2008 nuorten kisat bf:ssä. hej, onkos muita nuoria kisaajia???
ja tänk jyyyy Faidra, sinun sivujen kautta sain pyörimään tän projektin kunnolla ja valmentajanikin sieltä löysin :rock:
että ei muuta kuin leeeet`s gouuuu girls, hyvin se menee :hyper:

Kun päätös oli julkistettu niin ...

mä näin viime yönä unta ... ekaa kertaa tämmöstä ... et katoin peiliin dieetin puolissavälin ja mul oli tod hyvät jalkalihakset, vatsat erottu hyvin ja yläkroppakin oli aika kiva ... olikohan tää joku enneuni :D toivossa hyvä elää ... heh heh

Suositut

Back
Ylös Bottom