Unelmaprojekti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Laitanpa ensimmäiseksi postaukseni näin aamutuntien pikkutuiterissa, erittäin "vituttavan" tai "mielenkiintoisen" palan teille jotka asiasta jotain tiedätte.
Olen foorumia lueskellut hetkisen aikaa, täysin taka-alalta.

Olen aloittanut uudelleen itseni rankaisun alá puntilla käynnin, kaikki sanasto, koodi, etiketti on täysin unohtunut. Ikääkin on tarttunut reilun parinkympin verran.

Geenimanipulatiivisessa mielessä olen täydellinen "specimen", rasvaa kehossa ei juurikaan ole, pituutta löytyy reilut 185cm, painoa lyijykynälliset ~70. Näytän siis Etiopiassa kasvaneelta nälkiintyneeltä vähä-osaiselta. Punttia nostin ns. nuoruudessani (hei ikäähän oli hieman reilu 20) jonnin verran (no siis aika vitun vähän) mutta tulosta syntyi yllättävän paljon jo siitä. Ja se oli juuri sitä perseilyä. Nyt olen pari viikkoa käynyt 2-3 krt, tunne on hyvä, mutta erinäisistä asioista riippuen pitäisi jotenkin fiksusti maksimoida ~1 vuoteen koko kehoa rakennuttava, viisas punttitreeni/ruokavalio/lisäravinteet. Aikaa viikkoon löytyy jos pinnistetään, se 3 kertaa.

Kiitän ja pyydän anteeksi.
:kippis1:

Lueskele tää aluks Siis jos et oo vielä lukenu. Tuolla on hyviä ruokavalioesimerkkejä, ja treeniohjelmia. Lisäravinteeks alkuun vaan peruspalkkari ja jos haluat nii vaikka pussi heraa ja purkki kreatiinia

Sulle suosittelisin jos kerta 2-3 krt viikkoon käyt 2-jakosta

Treeni-iloa :whip:

Helvetin mukava ois jos puhuttais ns. "laymans terms". Lueskellut kyllä olen juu tuolla ja täällä mutta esim "peruspalkkari" "hera"? Ehkä pitäs vaan kaivella noita topicceja tarkemmin, silmät alkaa oleen aika solmussa.

Edittiä: Lueskelin tota ylläolevaa linkkiä pikkasen, tajuamalla jopa jotain. Täytyis vaan nyt lopettaa tää tissutus. Kiitän kuitenkin, tuolta tuli jotain valoa.

Helvetin mukava ois jos puhuttais ns. "laymans terms". Lueskellut kyllä olen juu tuolla ja täällä mutta esim "peruspalkkari" "hera"?

Oho sori, ei tule ees enää ajatelleeks, kun on jo tottunu käyttämään sanastoa tällälailla. Mut ootappa kun rupeet lukemaan Charles Poliquinin ja kumppaneiden englanninkielisiä tekstejä: aluks kympin englannillakin menee paaaaljon ohi, mutta kyllä siihenkin tottuu.

Selaa tosiaan vaan aktiivisesti aloittelijoiden osiota (erityisesti tärkeiksi merkattuja) ja FAQ:a

HST -treeniohjelma vaan käyttöön. Lisäravinteista suosittelisin joko valmis palkkari tai sit hera+malto+kreatiini. Vitamiineja kannattaa myös syödä.

Tina kovenee, terä vähenee.
HST-treeniohjelma?
Vittu alan kohta mongertaa tähän latinaa sen verta "kummallisesti" että paska valahtaa puntista.

Pitänee pyytää anteeksi silti, en ole kerennyt selailla foorumia. Töitä ja ihmissuhteita pitää hoitaa.

Ehkä jos selviän ja replyän vasta huomenna niin saadaan selkoa täältäkin suunnalta.

Mut ihan selkeitä linjoja on hahmottunut, joita lähinnä lähdin hakemaan.
Ei tää täysin tyhjää ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom