Unelma finaali tulossa!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiistaina on odotettavissa mielenkiintoinen matsi. Kärpillä on nyt hyvä tuntuma pelistä ja pari todellisen taistelun vaatinutta voittoa takana, joten tulevat antamaan tepsille kunnon vastuksen. Muuten jo vannosin voittoa kärpille, mutta nyt kun molari joutu sivuun niin Rinteellä on nyt liian suuri vastuu. Niissä playoff-peleissä joita oon tällä kaudella käyny raksilassa kattoo niin o ihan mukava "Nikke on muuri"-huuto kuulunu. Toivottavasti voimme nyt huutoo Rinne on muuria...

Finaalitunnelmissa ... vanha vitsi mutta sopii tähän

Turkulainen tokaisee Oulussa oululaiselle: Hei, mä tykkää et tääl haise paska!
Oululainen: No mä en tykkää yhtään. :hyper:

Koska en itse pysty otsikkoa muuttamaan niin voisiko joku mode muuttaa sen seuraavaksi:

Lätkäfinaalit alkaa!!

Finaalissa kaksi runkosarjan parasta...miksei siis ole hyvä finaali? Kyllä sieltä hifkillä ja kerhollakin oli mahdollisuudet edetä loppuun asti muttei kavereita kiinnostanut pistää paikoista sisään. Ehdottomasti kauden kaksi parasta joukkuetta, joiden pelaaminen perustuu kiekolliseen osaamiseen ja vauhtiin.

Kaksi parasta joukkuetta finaalissa. TPS-fani olen ollut monen monta vuotta, mutta Kärpät ovat kyllä jo melkein samalla viivalla. Ihan sama kumpi voittaa, pääasia on, että sarjan typerin joukkue, eli HIFK, tippui.

Hunajata Hunajata.. :kippis1:

Finaalitunnelmissa.. :hyper:

Toivottavasti Turun kermaa kuoriva lätkäkansa saapuisi sankoin joukoin hallille, oma korsi kannetaan ainakin kekoon tänään sekä kaikissa muissakin pleijariotteluissa.. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom