gotto sanoi:Katkeran miehen puhetta. ;)
Ei ole, vaan luottavaisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gotto sanoi:Katkeran miehen puhetta. ;)
Rakkikoira sanoi:Ois kyllä mukava pitkästä aikaa nähä Hifk mestarina.
Mike sanoi:Asiaa, Kärpät rokkaa vaikka Oulussa vähän kakalle haiseekin.
Masa76 sanoi:Ai haisee vai?? en oo kyllä hoksannu,
vaikka oon täälä puolikymmentä vuotta asunu.
Ei siellä enää niin pahalle haise, mutta olisit asunut siellä reilut 10 vuotta sitten. Siitä hajusta oli muutama TV-ohjelmakin. Toisinaan pyykitkin oli nokiset, jos oli parvekkeelle unohtunut yöksi.Masa76 sanoi:Ai haisee vai?? en oo kyllä hoksannu,
vaikka oon täälä puolikymmentä vuotta asunu.
pässi sanoi:On meil ainakin parhaat fanit, mitä tästä maasta löytyy ja luonnollisesti IFK:n kannattajat on yleensäkin asiantuntevampaa sakkia kuin muitten jengien kannattajat.
Antza sanoi:TPS korjaa mestaruuden Turkuun (minne se kuuluukin). Aivan sama kumpi asettuu finaalissa vastaan. T: Antza Tampereelta
:D
Kärppä-fani miekin olen ja pysyn, vaikka tulisi mitä. Näyttää kyllä nyt pahalta. Tosin kiekkokin on pyöreä. Mitä vaan voi vielä tapahtua. Vaan jos Kärpät eivät ole finaalissa, ei tämä tytsi kato otteluita. Eikä se lätkä elämän ja kuoleman kysymys ole.Reikähuuli sanoi:Höpön löpö! Kärpät tulee ja jyrää tepsin
Weedie sanoi:narrit on tippunu joku aika sitten
No mähän sanoin... :lol2:NP sanoi:
Mä en voisi olla yhtään enemmän samaa mieltä.IsoDino sanoi:Jääkiekko on ihan PERSEESTÄ!!!!
Ei... Me vaan kaikki vihataan yhdessä helsinkiläisiä. ;)superpohje sanoi:Mua ihmetyttää se, että miten on mahdollista, että kaikki kehäIII ulkopuolella asuvat kannustavat kärppiä... Se alkaa jo välillä vituttamaan... Onko se vaan se, että kärpillä on niin söpö logo, niin kaikki sen valitsevat? ;)
Jaahas... no sehän selittää kaiken....Joona sanoi:Ei... Me vaan kaikki vihataan yhdessä helsinkiläisiä. ;)
Jääkiekkoa seuraan aika vähän, mutta Kärpät on ollu suosikki jo jonkun aikaa.