Unelma finaali tulossa!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On meil ainakin parhaat fanit, mitä tästä maasta löytyy ja luonnollisesti IFK:n kannattajat on yleensäkin asiantuntevampaa sakkia kuin muitten jengien kannattajat....ei tarvi lehdistä lukea miten sitä kiekkoa pitäis pelata. Ei muuta kun tiputetaan kiekko jäähän ja aletaan skulaamaan. HIFK ei jätä ikinä kylmäksi vaikka turpaan tuliskin....(on tää pleijariaika niin siistii)

ja vielä mageempaa olis JOS poika saatais pitkästä aikaa stadiin!

eiks joo.....

Huomenna loppuu pohojoosen poikien haaveilut kun HIFK matkaa ansaitusti finaaliin.
Ps. Älkää ottako tota lätkää liian tosissaan. Pari viikkoa finaalien päättymisen jälkeen ketään ei edes kiinnosta kuka voitti mestaruuden

Mike sanoi:
Asiaa, Kärpät rokkaa vaikka Oulussa vähän kakalle haiseekin.

Ai haisee vai?? en oo kyllä hoksannu,
vaikka oon täälä puolikymmentä vuotta asunu. :rolleyes:

Kärpät rokkaa, siitä olen kyllä samaa mieltä!! :kippis1:

Masa76 sanoi:
vaikka oon täälä puolikymmentä vuotta asunu. :rolleyes:

Ei kai sitä sitten enää huomaa ku on niin kauan siellä elänyt :lol2:. TPS ottaa pokaalin, kärpät tippuu perjantaina.

Masa76 sanoi:
vaikka oon täälä puolikymmentä vuotta asunu.
Ei siellä enää niin pahalle haise, mutta olisit asunut siellä reilut 10 vuotta sitten. Siitä hajusta oli muutama TV-ohjelmakin. Toisinaan pyykitkin oli nokiset, jos oli parvekkeelle unohtunut yöksi.

Pidetään nyt vaikka Kärpille peukkua, jotta finaaliin taas pääsisivät. :thumbs:

pässi sanoi:
On meil ainakin parhaat fanit, mitä tästä maasta löytyy ja luonnollisesti IFK:n kannattajat on yleensäkin asiantuntevampaa sakkia kuin muitten jengien kannattajat.

Sit sä heräsit, vedit kissan ja päästit kellon ulos :D

TPS korjaa mestaruuden Turkuun (minne se kuuluukin). Aivan sama kumpi asettuu finaalissa vastaan. T: Antza Tampereelta
:D

Reikähuuli sanoi:
Höpön löpö! Kärpät tulee ja jyrää tepsin :rolleyes:
Kärppä-fani miekin olen ja pysyn, vaikka tulisi mitä. Näyttää kyllä nyt pahalta. Tosin kiekkokin on pyöreä. Mitä vaan voi vielä tapahtua. Vaan jos Kärpät eivät ole finaalissa, ei tämä tytsi kato otteluita. Eikä se lätkä elämän ja kuoleman kysymys ole.

Mua ihmetyttää se, että miten on mahdollista, että kaikki kehäIII ulkopuolella asuvat kannustavat kärppiä... Se alkaa jo välillä vituttamaan... Onko se vaan se, että kärpillä on niin söpö logo, niin kaikki sen valitsevat? ;)

Weedie sanoi:
narrit on tippunu joku aika sitten
NP sanoi:
karpatvsjokerit.gif
No mähän sanoin... :lol2:

MM- kisat katsotaan ihan pelkästään isänmaallisuuden takia... jääkiekosta vitun haileet kunhan Suomalaiset voittaa.....

superpohje sanoi:
Mua ihmetyttää se, että miten on mahdollista, että kaikki kehäIII ulkopuolella asuvat kannustavat kärppiä... Se alkaa jo välillä vituttamaan... Onko se vaan se, että kärpillä on niin söpö logo, niin kaikki sen valitsevat? ;)
Ei... Me vaan kaikki vihataan yhdessä helsinkiläisiä. ;)
Jääkiekkoa seuraan aika vähän, mutta Kärpät on ollu suosikki jo jonkun aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom