Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Upeita autoja kaikki esitellyt...Mulla yksi unelmistani jo on, nimittäin kuvassa oleva ihan hyväkuntoinen rättisitikka. :)
Unelmia on monia Jaguar e-typestä vaikka mihin mutta aika paljon ne unelmat tuonne vanhempaan kalustoon painottuvat...Käyttöautoksi kelpaisi joku hyvä ylemmän keskiluokan perhepeli, sitten jos ja kun sitä perhettä siunaantuisi.

Päällimmäisenä unelmana on jo pitkän aikaa ollut tollainen ensimmäisissä 2 kuvassa esiintyvä ´66 tai ´67 Chevy Nova SS mukavasti modernisoituna ja laitettuna...jos vaikka jossain vaiheessa rahat ja tilat riittäis.
 

Liitteet

  • Nova1.webp
    Nova1.webp
    73,2 KB · Katsottu: 351
  • Nova2.webp
    Nova2.webp
    89,1 KB · Katsottu: 260
  • Satka.webp
    Satka.webp
    45 KB · Katsottu: 271
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tomi sanoi:
Hekoheko, kelatkaahan nyt noitten superautojenne kanssa. Sellaisen ajaminen näyttää ja kuulostaa toooosi helpolta, mutta kuinka moni teistä on istunut esim Ferrarin tai Lamborghinin kuppipenkissä? Se näkymä sieltä ratin takaa on oikeasti niin huono, että varmasti aika moni mälläisi auton jo parkkipaikalta kadulle ajaessa. Lisää tuohon superkuiva ja -jäykkä kytkin, +500 heppaa tehoa, superjäykkä alusta, 245-345-milliset matalaprofiilinakit, ja hupsista - sitä Diabloa ei pyöritelläkään siellä Kaivarissa kovin helposti...
Muhahaaa... mee kotiis. Mikä on "superkuiva" kytkin? Olet itse ilmeisesti ajanut Ferrareita ja Lamboja kun tiedät, että niitä ei voi oikein ajaa? Ja ei, en ole itse ajanut kumpaakaan, enkä väitä että nuo olisivat ajamisen helppoudessa Micra 1.0:n tasolla, mutta miksi pitäisikään? Kyllä niistä äksymmistäkin autoista ne hallintalaitteet löytyy.
 
Joku Aston Martin, pitäisi koeajaa enen kuin tietää mikä niistä. Vanhempikin kävisi.
 
Aivan sama kunhan se olisi vaan joku 50-luvun Porsche 356.
 
Viimeksi muokattu:
:haart:
1738228__m.jpg
:haart:

Mun silmään näyttää vaan ihan törkeän hyvältä. Teknisistä tiedoista en tajua mitään, ulkonäkö ratkaisee ;)
 
Mustanaamio sanoi:
Käyttöautoksi BMW M3 mustana
bilde.asp


Kesäautoksi Porsche 911 Turbo
porsche%20911%20turbo%20x50_A.jpg

Siinähän ne on molemmat minun unelmat :kuola:
 
foobari sanoi:
Muhahaaa... mee kotiis. Mikä on "superkuiva" kytkin? Olet itse ilmeisesti ajanut Ferrareita ja Lamboja kun tiedät, että niitä ei voi oikein ajaa? Ja ei, en ole itse ajanut kumpaakaan, enkä väitä että nuo olisivat ajamisen helppoudessa Micra 1.0:n tasolla, mutta miksi pitäisikään? Kyllä niistä äksymmistäkin autoista ne hallintalaitteet löytyy.

Vaan Rytsölät osaa ajaa Lamboa! :thumbs:

edit. Ja oma unelma-auto ois Cadillac Escalade. Toki siis vain pihassa parkkkiruudussa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
- Aston Martin Vanquish
- Mustang GT 500 Shelby
- Kryslerin Vaipperi

Pärjäisin noin niinku aluksi.

PS. Näin Tallinnassa Porsche Cayenne Turbon ja näytti lähtevän valoista aika mukavasti niinkin isoksi autoksi!
 
Percele sanoi:
[tupakkipaikkamutuhuhu]Eikös Vector menny konkkaan huonon laadun vuoksi?[tupakkipaikkamutuhuhu]

Ei, taisi mennä konkkaan täysin perseelleen vedetyn hallinnon ja markkinoinnin takia. Yhtiö oli pystyssä 15 vuotta, ja sinä aikana valmistettiin ~100 autoa, moni malli jäi pelkäksi prototyypiksi. Laadussa ei minun tietääkseni ollut mitään moittimista, samat heebot jotka noita autoja suunnittelivat ovat myös värkkäilleet sellaisia autoja kuin McLaren F1, Shelby Cobra, 935:sia, eri Ferrareita, BMW:itä sekä Indy- ja F1-autoja. Tässä yksi Vector 90-luvun alusta, jota valmistettiin vain muutama kappale.

Vector Avtech WX3
Type: Oldsmobile-based aluminum alloy 90-degree V-8
Displacement: 7.0 liters
Turbochargers: 2 Garrett AiResearch H3s with water-cooled housings
Power (Normally aspirated): 500-700 bhp
Power (Twin turbocharged): 800-1200 bhp
Torque: 800+ lb-ft @ 4900 rpm

0-60 mph: 3.3 sec
Top speed: 250-260 mph (Turbo versio, valmistajan arvioima)

Eli oli nopeampi kuin McLaren F1 ja olisi ollut nopein sarjavalmisteinen auto koskaan (joissain lähteissä tosin tätä autoa kutsutaan sarjavalmisteiseksi ja täten nopeimmaksi sellaiseksi), mutta auto ei koskaan edennyt sarjatuotantoon, kun yhtiölle kävi miten kävi.

vectorwx3.jpg

v-spider.jpg


http://www.vectorsupercars.com/index1.html <- etusivulta löytyy autosta video "WX-3 beyond 2000".
 
Zone-sarja -42%
Strappado sanoi:
Top speed: 250-260 mph (Turbo versio, valmistajan arvioima)

Eli oli nopeampi kuin McLaren F1 ja olisi ollut nopein sarjavalmisteinen auto koskaan (joissain lähteissä tosin tätä autoa kutsutaan sarjavalmisteiseksi ja täten nopeimmaksi sellaiseksi), mutta auto ei koskaan edennyt sarjatuotantoon, kun yhtiölle kävi miten kävi.
Hoplaa, nyt jarrua vähän. On täysin eri asia katsoa huippunopeutta jossain +250mph luokassa "valmistajan arvioimana" kuin ihan oikeasti ja virallisesti mitattuna, esim. aerodynamiikka alkaa pelata niin suurta roolia noissa 400km/h lähentelevissä nopeuksissa, että joku brutaali moottoriteho ei tosiaankaan riitä. Saman kaltaisia ongelmiahan on ollut paljon Bugatti Veyronin kohdalla, kovasti on lupailta jo vaikka mitä ties kuinka pitkään, mutta ongelmia vaan matkalle kerääntyy. Toivottavasti pian nähdään miten kaara selviytyy? Mutta nopeimman sarjavalmisteisen auton virallinen titteli on yhä tietääkseni McLaren F1:llä?
 
Strappadon valinta oli aika porno, mutta tämä on pornoin.

tigerpanzer.gif


Joko sisustuksella

a) alkuperäinen, kyltit saksaks ja muutenkin seksyn funktionaalinen sisustus. Mukana myös Tiger Fibel (=manuska).

b) pimp my tiger by Westen Küste Auftragswerk, sisällä pantterikuvioinen sisustus, katosta roikkus videoscreenit ja niistä tulis Kyntteriä ja 80-luvun hydrayliikka leffoja.

Tällä olis siisti mökilläkin käydä ostaa kyläkaupasta saunakaljat, pitäs ne maajussit kerrankin turpansa kii. Taputtelis tykkiä isällisesti ja tokasis et tää pojat ei ole sit deko. Sit voiski oikasta pellon poikki, niinkuin venäjän aroilla ikään auringonlaskun värjätessä ihon pronssillaan upoten mekaanikko Rolfin sinisiin silmiin.
 
Jos puhutaan realistisista autoista niin täällä Turun suunnalla on pyörinyt muutamia Mitsubishi 3000GT VR4:sia. Aivan törkeen hienoja vehkeitä! Tunnetaan myös nimellä katseenkääntäjä ja Supran tappaja :hyper: Ei oo niin älyttömän kalliskaan, siis käytettynä. Ehdottomasti meikäläisen unelma-auto.

mmc_vr4_9.jpg
 
foobari sanoi:
Mutta nopeimman sarjavalmisteisen auton virallinen titteli on yhä tietääkseni McLaren F1:llä?

Niinhän minä sanoinkin. Ja tuon Vectorin 250mph on kyllä virallisesti mitattu, mutta kun auto jäi pelkäksi prototyyppiasteeksi ja eri turbovaihtoehtoja vain testailtiin niin sitä ei lueta noihin nopeustilastoihin mukaan. Eli eroina Bugattiin ovat ne, että nopeutta olisi kyllä saatu se arvioitu määrä, mutta autoa ei koskaan sarjavalmistettu. Lisäksi tämä auto esiteltiin joskus -92, joten vaikka auto olisi edennyt tuotantoon, niin eivätköhän McLarenin pojat olisi sitten tehneet omasta autostaan vieläkin nopeampaa. Jossain 90-luvun alun V8-lehdessä oli juttua autosta paljonkin "todellisena amerikkalaisena unelmana".

EDIT: Eugen, nyt jäin jalkoihisi pilipalivehkeilläni. Tossa autossasi vaihtoehdolla b on kaikki, mitä mies tarvitsee. Jos olisin gay for a day, panisin nyt sua vauhdilla puoleen yöhön asti, ehkä vähän ylikin.
 
Rock^ sanoi:
Jos puhutaan realistisista autoista niin täällä Turun suunnalla on pyörinyt muutamia Mitsubishi 3000GT VR4:sia. Aivan törkeen hienoja vehkeitä! Tunnetaan myös nimellä katseenkääntäjä ja Supran tappaja :hyper: Ei oo niin älyttömän kalliskaan, siis käytettynä. Ehdottomasti meikäläisen unelma-auto.
Kannattaa sitten aina katsoa tarkasti, täällä pyörii myös niitä kolmetonnisia vapareita (1478kg / 222hp) mitkä jää jalkoihin. :D

Hienon näköinen kaara kyllä ehdottomasti, varsinkin livenä.
 
Onkos jollain tietoa josko Koenigsegg CCR on jo saatu testattua?
Pitäisi olla McLarenin ainakin paperia sen rinnalla, itseasiassa jo Koenigsegg CC, edeltäjä, pisti varmasti lähelle.

Koenigseggin sivuilla todetaan Guinnessin myöntäneen sille arvonimen "most powerful production car"
Linkki

Autoalan johtavan performance-julkaisun sanat aiheesta:

Evo Issue 073 November 2004

"All are left trailing by the 806bhp Koenigsegg CCR, a car that reinstates the mid-engined supercar formula as untouchable in performance terms"

"The Koenigsegg CCR is the most exciting, tantalizing car on the planet"

"The Koenigsegg is touted as the most serious, credible threat to the McLaren F1´s perennial claim to being "The Worlds Fastest Car".

"It will surely achieve its destiny and become the first production car in the world to hit 250 mph"

Published: 11/1/2004

Related links:
www.evo.co.uk
 

Liitteet

  • koenigseggccr.webp
    koenigseggccr.webp
    41,7 KB · Katsottu: 532
Niin, jos todellisesta unelma-autosta puhuttaisiin, tuo Koenigsegg olisi lähellä sellaista ultraperformance-unelmaa- Jo aiemman version, Koenigsegg CC:n (karkeasti 250hv vähemmän kuin CCR:ssa) koeajossa EVO vertaillessaan sitä teknisesti sinänsä hienompaan Ferrari Enzoon jota kaikkien superautojen mittapuuna pidetään, totesivat että Koenigsegg on remmiahdettuine kasikoneineen huomattavasti väkivaltaisempi vehje, täysin brutaalia voimaa läpi rekisterin. Ferrari tuntui sen jälkeen "sivistyneemmältä, siviiliautomaisemmalta, pehmeämmältä" tai siihen suuntaan :)

Toinen hieno vehje, (anti-jenkkiautoihmisenä ihmettelen sanovani tämän) mutta uusi Ford GT Tuolta ensimmäinen video on suht vakuuttava - vetoaa tunteisiin.
 

Liitteet

  • ph_gt_popup_4.webp
    ph_gt_popup_4.webp
    30,9 KB · Katsottu: 411
S225T sanoi:
Toinen hieno vehje, (anti-jenkkiautoihmisenä ihmettelen sanovani tämän) mutta uusi Ford GT - vetoaa tunteisiin.

GT on perkeleellisen tyylikkään näköinen. GT40 olisi toinen valintani heti Vectorin jälkeen puhuttaessa unelma-autoista. Nämä uudemmat super-autot ovat muotoilultaan täysin mauttomia.
 

Liitteet

  • bugatti.webp
    bugatti.webp
    94 KB · Katsottu: 485

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom