Unelma-autosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä Jani_88 ja Kope, jos työkseen pitäisitte toimistoa autossa, niin ajaisitte noi omegat ja evot vittuun ja arvostus tollasiin tiejuniin kasvaisi varmasti. En usko, että jaksaisitte paria kuukautta pidempään hommia omegassa tai Evo ix:ssä, ilman hermojen menoa.

Mutta se siitä... Jokaisella omat unelma-autot. Mulla se on toi a6 avant herkuilla, niin työt sujuis loistavasti, ja vapaa-ajallakin kaikki mahtuis ja toimis autossa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä Jani_88 ja Kope, jos työkseen pitäisitte toimistoa autossa, niin ajaisitte noi omegat ja evot vittuun
:hyvä:

ei kait kukaan kukaan vitun idiootti (edes minä) pitäis tollasta autoa työautona. tuohan olisi harrastepeli, jolla kesällä ajeltas ja laitettas lippispääbemaristeilta luu kurkkuun tarvittaessa ;)
ja muista että minä en ikinä sanonut tosta uudesta A6:sta poikittaista sanaa. Minusta hieno auto ja tekniikka aivan uskomatonta, jos perusfarmari kiihtyy sataseen 6sekunissa, niin on se jo oikeesti aika rivakka laite :)

Audi A6 3.0tfsi 6.1 sek ja S3 5.7. Ei noilla vielä kuuhun mennä. Toiseksi toi A6 avanttina näyttää ihan ruumisautolta. Ruma kuin rullatuoli:urjo:

Ihme juttua sulta tulee. Samoin kuin toisessa ketjussa haukuit Saabit, kun niitä on "huono virittää" tms.
Jos tuo Audi on sen postaajan unelma-auto, niin ei se ole sulta pois. Varmaan suuri osa täälläkin vie muksut hoitoon ennemmin A6 3.0tfsi:llä kuin vanhalla viritetyllä pommilla.

Laitatko jo näytille niitä omia unelma-autojasi, kun niitä tässä threadissä oli tarkoitus antaa, ei haukkua toisten unelmia.

Niin nuo Intian taksitko nyt sitten olivat sinun unelma-autojasi?

Olin muuten juuri Intiassa viikon ja mua taksikuskattiin pääasiassa Corolla Versolla siellä.

:hyvä:

ei kait kukaan kukaan vitun idiootti (edes minä) pitäis tollasta autoa työautona. tuohan olisi harrastepeli, jolla kesällä ajeltas ja laitettas lippispääbemaristeilta luu kurkkuun tarvittaessa ;)
Oli siellä konepellin alla mitä tahansa niin silti se auto näyttää vanhalta opelilta tai amiksen tuunaamalta perus japsikipolta... noilla ei saa respektiä muualta kuin ammattikoulun pihalta niiltä muilta lippispääbemaristeilta.

Mikäs toi on? uusi 5-sarjalainenko? feikkikuvako?

Joo villien huhujen mukaan tuo ois uus 5-sarjalainen. Tosin eipä tuota vielä varmaksi voi sanoa. Mut omaan silmään ei oikeen vielä natsaa tää uusin tulokas jos se tuollaisena tulee :jahas:

Oli siellä konepellin alla mitä tahansa niin silti se auto näyttää vanhalta opelilta tai amiksen tuunaamalta perus japsikipolta... noilla ei saa respektiä muualta kuin ammattikoulun pihalta niiltä muilta lippispääbemaristeilta.

no näinhän sen täytyy olla!!!! :dance2:

tämmönenkin olis ihan siisti
10410-2004-Subaru-Impreza.jpg

Nyt ollaan kyllä niin väärässä kuin olla voi, etkä tiedä mistä puhut. Toihan on susiruma, ei voi kieltää, mutta respektiä sillä saa muuallakin kuin amiksen pihalla. Jotkut autot on niinsanottuja legendoja, ja toi menee kyllä siihen sarjaan. Lisäksi se on varmasti omana aikanaan ollut ihan mukavan näköinen peli. Vai mitä sanoisit alla olevasta kuvasta? Ei mikään kukkanen, monen mielestä varmasti nykypäivänä jopa helvetin ruma. Tämä kyseinen auto kuitenkin on niitä legendaarisia autoja joka saa monen muunkin kuin amiksen polvet veteliksi. Eli Audi Sport quattro.

audi_sport_quattro_1984_seite_hq.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ollaan kyllä niin väärässä kuin olla voi, etkä tiedä mistä puhut. Toihan on susiruma, ei voi kieltää, mutta respektiä sillä saa muuallakin kuin amiksen pihalla... ...Tämä kyseinen auto kuitenkin on niitä legendaarisia autoja joka saa monen muunkin kuin amiksen polvet veteliksi. Eli Audi Sport quattro.

audi_sport_quattro_1984_seite_hq.jpg

Korjataan kuitenkin tähän sen verran, että toi herättää varmasti kunnioitusta autoharrastajien parissa, mutta 95% kaduntallaajista nauraisi ton audinkin romuksi, jos tota esittelisi. Enkä mitenkään dissaa tota audia sen enempää, mutta en mä usko että tolla sitä rispektiä saadaan muualla kuin pilluralli-rundeilla. Ei tosin varmasti ole kyseisen autonomistajien tarkoituskaan katseita hakea, mutta eivätpä he kyllä tolla katseita saakkaan.

Ja vielä sanonkin, että ei katseita tarviikkaan saada. Korjasin vaan powerhousun tekstiä siihen malliin, että eipä noi "vanhat legendat" hirmuisesti normi-yleisöstä saa kehuja.

Mutta tähän loppuu mun kommentoinnit ja jatketaan siitä mihin ketju perustuu. Eli omat unelma-autot esille, oli sitten 1940 luvun ruoska, tai 2010 vuoden konseptiauto. Piis. :)

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Järkyttävän näköistä amisteinithuuninkia.:urjo:

No ei kai nyt sentään? En itsekään laittaisi tuommoisia helmoja ja puskureita, mutta ei tuo nyt miltään järkyttävältä amisteinithuuningilta näytä. Vai tarkoititko skuuppia ja takaspoileria, jotka löytyvät ko. autosta vakionakin?

No ei kai nyt sentään? En itsekään laittaisi tuommoisia helmoja ja puskureita, mutta ei tuo nyt miltään järkyttävältä amisteinithuuningilta näytä. Vai tarkoititko skuuppia ja takaspoileria, jotka löytyvät ko. autosta vakionakin?
Kyllähän auto voi olla tehtaalta tullessaankin amistuunatun näköinen, ja tuo on juuri sitä.

Amis mikä amis. Tommosella nyt kehtais ehkä ajellakin, toisin kuin itse tuunatulla vastaavalla.
Toisaalta kyllä hävettäs aika hemmetisti, saisin aika naurut kaveripiirissä kun tuollaisella karauttas pihaa ja alkais purkamaan lastenrattaita takakontista :D

Kyllähän auto voi olla tehtaalta tullessaankin amistuunatun näköinen, ja tuo on juuri sitä.
On juu, mutta toisaalta ainakin omaan silmään tuo ylläoleva imppu on epäonnistuneesti tuunattu ulkonäön suhteen. Nättiähän tuosta ei saa tekemälläkään, mutta vakio on ainakin hmmm... esteettisesti vähemmän epäonnistunut? ;)

subaru_impreza_wrx_sti.jpg

Se vanhempi on kivemman näkönen, ei oo lamput tommoset mollukat.

sti-98-whiteleft.JPG

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom