Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin nuo Intian taksitko nyt sitten olivat sinun unelma-autojasi?
Olin muuten juuri Intiassa viikon ja mua taksikuskattiin pääasiassa Corolla Versolla siellä.
Löytyyhän niitä coroloja kaikkialta, mutta Mumbayssa on kyllä tälläiset ajopelit ihan suosittuja, ja syystäkin!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Taxi_in_Mumbai.jpg
Oli siellä konepellin alla mitä tahansa niin silti se auto näyttää vanhalta opelilta tai amiksen tuunaamalta perus japsikipolta... noilla ei saa respektiä muualta kuin ammattikoulun pihalta niiltä muilta lippispääbemaristeilta.
tehot tekevät autosta kauniin..mutta kauneus ei tee autosta tehokasta ;)
Sleepperi on sleepperi. Jos sitä ei käsitä, niin sitten ei.Tätä en oo ikinään ymmärtänyt...
Tätä en oo ikinään ymmärtänyt...
Miten tehot tekee autosta kauniin? Jos joku saatanan ruma 91 vuoden nissan sunny on parkissa sammuksissa, mutta siinä on 400hp, niin onko se silti hieno?
Tai siis... Jos seuraavanlaisia autoja on parkissa 2kpl ja niistä toisessa on 500hp ja toisessa 50hp, niin onko se sitten jotenki kauniimpi se tehokkaampi?
Ajaisitko itse mielummin kuvaa vastaavalla autolla, jossa olisi vaikka 400hp, vai sitten vaikka uudella e-mersulla, jossa olisi 100hp?
Mutta näyttää samalta. Ainakin sellaisen mielestä joka ei ole asiaan perehtynyt. Eikös se ollut se pointti?m5 ja 520d on kuitenkin ihan eri autoja.
Joo, no mutta mun pointti olikin, että jos vaikka toi 520d olis toinen vakio ja toinen 600hp, ni olisko se 600hp auto hienompi? m5 ja 520d on kuitenkin ihan eri autoja.
Valveutunut tarkkailija erottaa heti peileistä ja puuttuvista putkista Sisustakin koneesta ja sen äänistä puhumattakaan eri tasoa.Tietenkin jos ulkonäkö olisi molemmissa täysin sama, ja pelkkää ulkonäköä arvostellaan, niin vaikeahan siinä on eroa tehdä.
Ovathan ne eri autoja, mutta tuota kuvan 520d M-korisarjalla ei maallikko kadulla erota M5:stä, eli suht identtisiä ne ulkonäöltään ovat. Mutta ne pienet erot, ja tieto peltien alla lymyävästä voimasta.
Mutta näyttää samalta. Ainakin sellaisen mielestä joka ei ole asiaan perehtynyt. Eikös se ollut se pointti?
No toi on siinä mielessä aika hankala vertailu, että uusi mursu on ihan helvetisti kalliimpi ja tietysti uudempi. Eli se tietysti. Olisi ns. tyhmää valita se Sunny, vaikka siinä olisi rakettimoottori. Jos taas olisi vaihtoehtona samanikäiset Mese ja Nipponi, mutta Nissanissa 500 hp, niin otan ihan heti silmääkään räpäyttämättä Sunnyn.Eli vaikka se mun aikaisempi esimerkki, että 500hp nissan sunny ja 100hp e-mersu.
Juu ei. Kyllä mä mielummin ton Mursun ottaisin näistä. On niin tapauskohtaista ainakin mulle. Harva mitään sleepereitä menee ostamaan, vaan sellainen rakennetaan harrastepeliksi. Eli useimmissa tapauksissa koko vertailu tollasten autojen väliltä on täysin turha. Jos tarvitsee autoa, niin harva harkitsee ostaako epävarman hulluna viritetyn ritsan vai oikeasti hyvän auton. Jos taas tekee mieli sleeperiä, niin ei silloin vertailla sitä Mersuun vaan hankitaan se sleeperi.Ni noista nyt sitten ottaisitte kuitenkin sunnyn, koska se on tehokkaampi, ni se on hienompi? Molemmat autot ovat täysin vakiovarusteilla jne, mutta se kone on rassattu jo sanomallani tavalla.