Sairaanhoitoalalta on koulutus mutta sitä työtä en tee, olen aikuisviihteen parissa ollut töissä vuosikausia, ensin opiskeluiden jne sivussa ja nykyään monia vuosia jo päätoimisesti sitä tehneenä.
Sairaanhoitoala on ehkä ihan kiva ala ja joku ammattihan sitä on oltava, mutta itselläni unelmatyöt ovat kyllä sellaisia joissa haisee raha. Työn mielekkyydellä toki on oma merkityksensä mutta rehellisesti voin sanoa että raha on se joka motivoi.
Omat aikuisviihdealan työni ovat päivänvalon kestäviä 'siveellisiä' hommia olleet aina, seksikaupan pitämisestä ja aikuisviihdelinjojen keskuksena ja puhujien esimiehenä toimimisesta nykyiseen hommaan jossa itse olen 'oma pomo' sikäli ettei kukaan ole huohottamassa niskaani ja määräämässä työtahtiani, vaan saan kaikessa rauhassa omien halujeni ja intressieni mukaan tehdä töitä tietokoneella 24/7 silloin kun itselleni sopii.
Mitä jatkoa ajattelen niin vain 'helppoa rahaa' työt kiinnostavat. Töiden tulisi sijoittua joko iltaan/yöhön jottei tarvitsisi joutua 'taviskansalaisten oravanpyörään' ma-pe 8-16 helvettiin, vaan oma elämä olisi tärkein ja työ tulee vasta sitten, eli menoja ei suunnitella töiden mukaan vaan työt menojen mukaan
Rahallisen korvauksen tulisi olla hyvä, tai ainakin työn määrään nähden ok. Sellaisia töitä vain ei varmaan paljoa ole joten tässä pysytään niin kauan kun jaksaa tai jotain vielä rahakkaampaa tulee vastaan.
Ainoa 'raatamistyö' joka kiinnostaa on yksityisyrittäjyys, sitä voisin harkita vakavasti jos yritys olisi kumppanini kanssa yhteinen projekti.