Ultraäänellä rasva pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja thoms
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan palstalainen kokeillut tätä "uutta" rasvanpoistomenetelmää, jossa ultraäänellä (medishape, bodyshape, ultrashape, kavitaatiohoito...) poistetaan ihonalaista rasvaa hajottamalla rasvasoluja ultraäänen avulla paikallisesti? Miehillä voidaan hoitaa ongelmakohdat esim. vatsa, rinnat, kyljet.. Laihdutuskeino tuo ei ole, vaan tekstien perusteella sopii normaalipainosille, jotka eivät esim. juuri rasvanpoltolla saa ongelmakohdista rasvaa pois.

Kokemuksia, tuloksia?

Ajattelin kirjoittaa tämän tänne aloittelijoiden osioon, kun en keksinyt parempaakaan, johon tämän voisi laittaa.

Kuulostaa yhtä mullistavalta "uutuudelta", kuin saunabelt..

Rasvaimuun tuota voisi lähinnä verrata eli ei ole mitään kusetusta. Pitäisi olla paljon turvallisempi kuin rasvaimu. Ei ole vaan vielä ihan virallisessä käytössä, mutt kyllähän noita jossain paikoissa kuulemma duunaillaan.

Kuulostaa yhtä mullistavalta "uutuudelta", kuin saunabelt..

Heh, se ei siis ole kauneushoitoloiden ultrahierontaa, vaan tässä ultraäänellä (sopiva taajuus ja teho) laitetaan rasvasolut "poksahtamaan" rikki ja vapautuva rasva poistuu aineenvaihdunnan kautta. Joitain juttuja on ollut lehdissä artikkeleina, joissa toimittajat ovat kokeilleet ja todenneet tehon, mutta ovat kaikki olleet naisia ja vähän enemmänkin tuota rasvaa tarjolla. Tässä siis rasvasolut katoavat pysyvästi, koska ne hajotetaan. Aineenvaihdunnasta riippuen tuloksia näkyy nopeammin tai hitaammin (mainospuheet). Kaikilla tämä ei toimi ja riippuu rasvakerroksen paksuudesta. Miehillä rasvanpolton teho on naisia huonompi (mainospuheissa). Luulisin, että tämä johtuu rasvasolujen erilaisesta määrästä.

Olisi ollut mielenkiintoista tietää, miten miehillä toiminut ongelmakohdissa, jotka ei rasvanpoltolla vaan yksinkertaisesti lähde pois. Ultrashape on superkallis, mielestäni, joten en ihan huvikseni tuota viitsi kokeilla. Kavitaatioinfo.fi:stä löytyy yksittäisiä hoitokertoja edullisemmin. Tosin hoitoja suositellaan 3-6 kertaa.

Ekaksi kuulosti aika naisten hömpötykseltä, mutta mitä enemmän lukenut sitä kiinnostuneemmaksi tulee. Tosin kaipaisi niitä kokemuksia eikä myyjien puheita "toimii hienosti..."

Kyllä mä aika kauan saisin tuloksetta hinkata ongelmakohtia, jotta rupeisin edes harkitsemaan mahdollisesti toimivasta 1900-3800e maksavasta hoidosta :) .

Joo ei saatana!

Mielenkiinto kyllä heräs tossa yhdessä vaiheessa jo, mutta...

Paskapuhetta.

Rasvasoluthan eivät katoa mihinkään. Rasvasolujen koko voi muuttua, mutta jos itse rasvasoluja on paljon kehossa, voi olla hankaluuksia saada sitä "tiukkaa" aikaiseksi, varsinkaan paikallisesti. Ultraäänellä itse solut hajoitetaan, jolloin ne poistuvat kehosta aineenvaihdunnan mukana pysyvästi.

Halvimmillaan tuota saa parista sadasta eurosta ylöspäin. Tuo em. ultrashape on hulppean hintainen, kun muut tarjoavat paljon halvemmalla samaa palvelua. En tiedä, miksi hinnoittelevat noin - ehkä niillä Eiran tädeillä on vara maksaa enempi ;D

Tästähän on tehty japanilainen tutkimuskin aiheesta: http://www.fukuzumi.jp/img/menu/before_after/ultrashape.pdf

Mitenkään nyt mainostamatta tällaista toimintaa, mutta minusta aihe on mielenkiintoinen yleisesti. Oma rasvaprosenttini on alhainen (painoindeksi 21), joten tarvetta ei ole, mutta mielenkiinto tätä kohtaan on puhtaasti tieteellinen. En kuitenkaan haluaisi maksaa kokeilusta, koekaniininaolosta ja mielenkiinnosta, koska en ole aiheesta tekemästä tutkimustyötä.

Jos joku tuota sattuu kokeilemaan, voisi olla mielenkiintoista jos kertoisi tuloksista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä haluaisin kokeilla tota säärille ja nilkoille. Oon kärsinyt noista koko elämäni, eikä ne pienenny juurikaan laihduttamisella. En voi ostaa varrellisia kenkiä ikinä, koska ne ei mahdu jalkaan. Muutenkin, ei mua haittaa jos on paksummat reidet, mutta noi sääret on jotain kyllä niin karseeta. Monilla huomattavasti lihavilla naisilla on mua kapeemmat sääret, niin jo on kumma.

Back
Ylös Bottom