Kypha sanoi:Jes, minulla on kohtalotoveri. Mun perse on aivan järkyttävä. Sieltä vaosta valuu hikeä varmaan enemmän kuin kainaloista, selästä, varpaista ja ohimoilta yhteensä. Pahimmillaan on koulupäivän jälkeen, vaikkei mitään raskasta olisi tehnyt tai muuten hionnut, bokserit aivan hiestä märät. Salilla hävettää aina, sellainen hikivako tunkee läpi boksereista ja collegehousuista. Pelkästään persevaon kohdalta:urjo:
Sitten paskan koostumuksesta. (Voi helvetti mikä thread.) Mulla on kans yleensä alussa sellainen "plugi", sen jälkeen tulee pari tyjälaukausta (thud, thud) ja loppuun vielä sellainen löysähkö satsi, joka varmistaa, että pyyhkiminen kestää vähintään 15min.
tää on muuten paras thread ikinä. mutta joo. haiseeko sun persehiki? meinaan mulla haisee, niin sen takia se on ärsyttävää. voi olla, että kuinka pesis perseen illalla saippualla ja kaikilla jutuilla, niin sitten tulee vähän hikee ja 5 min päästä on taas pahan hajuiset kalsarit. että on melkein sama vaihtaako niitä vai ei :D ei nyt kumminkaan mutta. kerro, joudukko kattomaan missä kuljet koska haiset, vai se vaan hikoilee mutta ei haise