Uloste. Tärkeä

Status
Viestiketju on suljettu.
Kypha sanoi:
Jes, minulla on kohtalotoveri. Mun perse on aivan järkyttävä. Sieltä vaosta valuu hikeä varmaan enemmän kuin kainaloista, selästä, varpaista ja ohimoilta yhteensä. Pahimmillaan on koulupäivän jälkeen, vaikkei mitään raskasta olisi tehnyt tai muuten hionnut, bokserit aivan hiestä märät. Salilla hävettää aina, sellainen hikivako tunkee läpi boksereista ja collegehousuista. Pelkästään persevaon kohdalta:urjo:

Sitten paskan koostumuksesta. (Voi helvetti mikä thread.) Mulla on kans yleensä alussa sellainen "plugi", sen jälkeen tulee pari tyjälaukausta (thud, thud) ja loppuun vielä sellainen löysähkö satsi, joka varmistaa, että pyyhkiminen kestää vähintään 15min.

tää on muuten paras thread ikinä. mutta joo. haiseeko sun persehiki? meinaan mulla haisee, niin sen takia se on ärsyttävää. voi olla, että kuinka pesis perseen illalla saippualla ja kaikilla jutuilla, niin sitten tulee vähän hikee ja 5 min päästä on taas pahan hajuiset kalsarit. että on melkein sama vaihtaako niitä vai ei :D ei nyt kumminkaan mutta. kerro, joudukko kattomaan missä kuljet koska haiset, vai se vaan hikoilee mutta ei haise

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jää vähän epäselväksi että minkä värinen:kakka: on sitten normaali? Kun tuossa edellisellä sivulla oli joka värille joku ongelma?

Vatsan kanssa ei ole tarvinnut harmitella sen jälkeen kun lisäsin kuitua ja varsinkin Vi-siblin nimistä kuitu tuotetta. Vatsa toimii ok kun vaan pitää normaalin ruokailun. Kuitu ja neste tietenkin lisää hieman käyntimäärää mutta vastaavasti sitten ei ole ongelmia pukamien kanssa tai muutenkaan.

Ja persaus hikoaa kesällä helteellä aivan pirusti ja pari kertaa jopa tuntui että se hiki ärsytti ihoa niin että kirvelee ihoa b-rapun suunnalta.

Jos dieetillä on ongelmia kuitujen saannin kanssa, niin pellavansihemenrouhe toimii helvetin hyvin. Itse laitan sitä aina iltarahkaa ja hyvin toimii suoli.

Niille joita pyyhkiminen ja perseen hikoaminen vituttaa, tehkää kuten minä ja vaihtakaa käsisuihkuun, ego roskikseen vaan. Kestää joku 10 sekuntia ja tulee puhtaampaa eikä oo perse verillä ja kalsarit jarrujäljillä:rock:

AGR sanoi:
Onko jollain samanlaisia kokemuksia siitä, että mikrossa lämmitetty ruoka kovettaa vatsaa?

Se on varmaan se syöpää aiheuttava säteily mikrossa :rolleyes:

Liityntäänpä nyt verta perseestä-kerhoon.
Mua vituttaa suunnattomasti käydä paskalla, kun joka kerta on yhtä tuskaa peräpukamien takia! Joka kerta haava aukeaa, ja paskalla on tietenkin käytävä kolme kertaa päivässä.
Oon nyt rasvailla hanuriani bepanthen-voiteella monta kertaa päivässä, mutta ei näytä auttavan, kun joka kerta joutuu saman kaavan toistamaan. No, kai tää tästä pikkuhiljaa paranee.
Syy pukamiin on epäselvä, mutta epäilen liikaa istumista, koulussa joutuu istumaan vitusti liian kauan paikoillaan. Odotan vain välituntia, jolloin pääsen taas rasvaaaan peräröörini. Kakan koostumus muuten on normaali, ruskea, ei liian kova eikä liian löysä...
Ja tosissani olen:wall:
Ehdotuksia?!?

^Seroproct (vai xyloproct?) avun tuo.

(Yritin muuten vastata pitemmin ja tarkemmin, mutta ei vaan taivu näihin juttuihin :D )

Tämähän on suosittu threadi siihe nähden että ite perustin lähes samanlaisen noin kuukausi sitten ja se ei saanu kannatusta yhtään.

PS. mulla oli kusi joskus räikeen punasta ku olin piparpunajuurta popsinu.

PS.2 en lukenu ku alotus postin

Sillon ku olin pelkkä datisjätkä ja söin palan leipää päivässä ei tarvinnu tietty käydä tarpeillaan ku pari kertaa viikossa. Nyt tuntuu, että ennen klo 12 pitää jo käydä vähintään kaks kertaa ja illalla vielä kertaalleen ainakin. Jos kahvin juo, niin tuskin kuppia ehtii kokonaan vetää ku jo tulee kiire. Onko mahollista, että se safka menee liian nopeesti kehon läpi ja kaikki ravinteet ei ehi imeytyy ja pitäiskö niitä kuituja tän takia vetää?

Kahvin ja omenamehun aromi säilyy vielä senkin jälkeen kun se on heittänyt lenkin suolistossa. Punajuurissa on juuri se pelottava vaikutus, että värjää virtsan punaiseksi ja voi pahasti pelästyttää, jos vaikka yöllä käy puoli horroksessa vessassa ja katsoo pönttöön.. what a..

BoneFish sanoi:
Joku joskus radiossa selitti tästä että miten se pahin kusi/paskahätä aina kovenee, mitä lähemmäksi kotia pääsee. En nyt muista liittykö johonkin et "elimistö rentoutuu" tjsp..

Joskus 8-vuotiaana pidätin koko 1km koulumatkan kotia mennessä kusihätää. Avasin kodin ulko-oven ja sitten patoluukut aukesi. :piis:

Slarto sanoi:
Joskus 8-vuotiaana pidätin koko 1km koulumatkan kotia mennessä kusihätää. Avasin kodin ulko-oven ja sitten patoluukut aukesi. :piis:

Sama homma, pakko tunnustaa:hyper: :nolo:

ohhoh mikä threadi.. noh, laitetaan paskatunnustukset.
- Kerran kakin aivan valkoista kakkaa.. olin viisaalla hiilarittomalla dietillä jossa söin 3-400g soijaprotskua ja maapähkinöitä... ei tainnu imeytyä.
- veripaska säikäytti kerran,.. pukamat.. mullako muka..?
- olen kakkinut haamukakan, latasin pökäleen sellaisella vauhdilla että sepä hujahti viemäriin asti eikä jäänyt odottelemaan huuhtelua.. uskomatonta mutta totta.

Ja sitten asiaakin(?) mulla on semmonen hajatelma että ruokavalio ei ole kunnossa jos kakin jälkeen tarvitsee pyyhkiä... kulkeeko elukat luonnossa persläpi paskassa.. ei mielestäni.. ihmisen perspyyhkimisen tarve on ihan ruokavaliosta kiinni (no okei, määrästäkin..) syo oikein niin kakki tulleepi siisteinä papanoina eikä peppu tahraannu.. miettikää sitä :)

ps. persehiki on kyllä ihan perseestä :(

Fatso sanoi:
- olen kakkinut haamukakan, latasin pökäleen sellaisella vauhdilla että sepä hujahti viemäriin asti eikä jäänyt odottelemaan huuhtelua.. uskomatonta mutta totta.

Mulla tapahtuu tämä harvase päivä.

Kyllä monasti elukoilla on perse paskassa, sen verran eri eläimiä ollut nuorena että kyllä mä niitten paskat tiedän.

Toi on ihan totta kyllä että välillä ei oikeasti edes tarttis pyyhkiä persettä kun syö terveellisesti. Pyyhin silti, sanokaa vaikka luonnonvarojen tuhlaajaksi.

putka sanoi:
Pitäskö mennä... no seuraavaks ku alkaa verta näkymään niin sutaisen vastaanotolle. Mä meinaan kerran sain jo lähetteen ja sieltä sairaalasta tuli jo lappukin siitä että kuukauden päästä sais mennä tähyilyyn.

Arvaa meninkö?:itku: Kuulin et työnnetään letkua perseeseen...

Mutta vois mennä jos vielä oireita tulee, lääkitsen itseni hirveeseen pamitokkuraan ennen ku meen, se on saletti! Mahtaako ne tehdä tähystystä jos on omissa lääkkeissään jo tullessa.

Suolistohiiva voi kanssa aiheuttaa vuotavan paksusuolen. Googlettamalla löytyy tietoa suolistohiivasta. Sen hoitoon auttaa parhaiten sopiva lääkitys ja syömatapojen muutos. Liika sokerin + hiilihydraattien + vehnän + perunan jne syöminen edesauttaa ton suolistohiivan villiitymistä.

Viikinki 86 sanoi:
Mitä helv. :D sulla se aineenvaihdunta pelaa :hyper:

Joo ku oiski jokapäivästä:lol2: ...vois mättää nassuun enemmän safkaa:hyper:

ilmielävä sanoi:
Liityntäänpä nyt verta perseestä-kerhoon.
Mua vituttaa suunnattomasti käydä paskalla, kun joka kerta on yhtä tuskaa peräpukamien takia! Joka kerta haava aukeaa, ja paskalla on tietenkin käytävä kolme kertaa päivässä.
Oon nyt rasvailla hanuriani bepanthen-voiteella monta kertaa päivässä, mutta ei näytä auttavan, kun joka kerta joutuu saman kaavan toistamaan. No, kai tää tästä pikkuhiljaa paranee.
Syy pukamiin on epäselvä, mutta epäilen liikaa istumista, koulussa joutuu istumaan vitusti liian kauan paikoillaan. Odotan vain välituntia, jolloin pääsen taas rasvaaaan peräröörini. Kakan koostumus muuten on normaali, ruskea, ei liian kova eikä liian löysä...
Ja tosissani olen:wall:
Ehdotuksia?!?

Hilaa perseesi lääkärin tykö. Olen tosissani. Omalääkäri tms. tsekkaa perseen ja tod. näk. kirjoittaa lähetteen tähystykseen ja/tai pukamien "hirttämiseen".

Näen perseen muotoisesta kristallipallostani, että tähystystä edeltävä tyhjennyslitkun juominen ei ole herkkua, eikä tilannetta auta yhtään pienoinen jännitys tulevasta sessiosta. Itse tähystys ei oikeastaan satu yhtään, ajatus siitä tosin ei ole järin miellyttävä. Jos todella perseesti vuotaa noinkin rankasti, niin parin päivän epämiellyttävät fiilikset ei varmaan vaakakupissa paina, kun saat terveen hanurin vastapainoksi.

Vaikken muuten mikään tohtorismies olekkaan, niin veikkaan perseen vuotamiseen / pukamiin seuraavia syitä:

- Stressi
- Vuorotyö
- Liika kahvi
- Istumatyö
- Perseen altistuminen pakkaselle(?)
- Viina
- Tupakka(?)
- Kuitujen puute / huono ruokavalio
- Lehtien lukeminen paskalla

:kakka:

Miten lehtien luku kyökillä voi vaikuttaa mihinkään?

Since 1988 sanoi:
Miten lehtien luku kyökillä voi vaikuttaa mihinkään?

Käsittääkseni paskalla lukemalla toimituksessa vierähtää aikaa rutkasti enemmän, kuin ilman lehtiä. Tästä saattaapi aiheutua peräsuolen pullistuma, joka puolestaan voi johtaa peräpukamiin. Näin ovat isot pojat kertoneet.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom