Uloste. Tärkeä

Status
Viestiketju on suljettu.
Tosin helpompi on käyttää jotain kalorilaskuria, kuin istua pöntöllä värikartan kanssa ;)[/QUOTE]

:lol2:

Haista paska! Kaatu sun takia pepsit enkun esseen päälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo,itellä tulee noin 1-4 kertaa päivässä paskaa. kohtalaisen löysää, ei kovin kovaa. ja ihan ruskeeta se on ollu. mutta toi pyyhkiminen. oon joutunu laittaa voiteita mun perseeseen, koska kun pyyhin, niin toi perseen seutu ärsyyntyy. vittu näitä nykyajan vessapapereita, kun ne on " niin pehmeitä " mutta oikeesti naarmuttaa perseen kuin silee hiekkapaperi. sellasia salakavalia. entäs muuten persehiki? kellään täällä hikoile perse niin, että joutuu kuivailee sitä useemmin päivän aikana ja joskus voi haista sellanen ummehtunu + hienoinen paska. ja tää ei oo kivaa. varsinkin salilla, tulee niin hikiseks perse, että ei kehtaa liikkua muiden seassa. ja farkut alkaa aina haisee jossain vaiheessa. vitun ärsyttävää kun pitää kattoo missä kulkee.
mutta joo, mun paska on nykyään siitä alusta sellasta kaktusta, mutta muuten ihan normaalia. mutta kyllä se siitä lähtee.

edit: Tuli muuten mieleen ,että mikä on teidän ennätys paskantamisessa päivän aikana? mulla 8! :D

Lällällää mul tänään yheksän:lol2: ...mut ennätys tainnu pyörii siin 11 kieppeil..:hyper:

lentoemo sanoi:
Niin, JOS saa rauhoittavaa ja kipulääkettä.. :jahas: Itse en saanut, ja operaatio tuntui juurikin tuolta "kuin ois alien lykkäämässä mahan läpi". :itku: En ymmärrä miksi ne ei antanut mitään kipulääkettä saati rauhoittavaa?! :( Niin karmeat muistot jäi tuon takia, etten ole enää ikinä toistamiseen ko. operaatioon menossa.

edit: Jos joskus on jostain syystä pakottava tarve tehdä tuo tähystys uudelleen, niin sitten menen yksityiselle ja pyydän kaikki mahdolliset aineet, jotta en tunne mitään koko operaation aikana! Eikä ollut kovinkaan mukavia myöskään ne muutamat päivät tähystyksen jälkeen, kun tunsin suunnilleen jokaisen suupalan liikeradan suolistossani.. puhumattakaan monitorin näyttämästä videokuvasta unissani.

Itse kävin yksityisellä tähystyksessä ja oli kyllä yllättävän helppo tutkimus. En saanut mitään kipulääkkeitä tai rauhottavia vaan tähystys vaan samantien käyntiin ja alle puoli tuntia ja sillä selvä. Kaikkein inhottavinta koko operaatiossa oli edellisiltana tehtävä tyhjennys, piti juoda viitisen litraa pahalle maistuvaa nestettä muutaman tunnin kuluessa ja juosta koko ajan vessassa.

Mitenkä sitten anaalikaasujen haju, mikä siihen vaikuttaa? :jahas:

Muistan vieläkin elävästi sen yhden päivän kun söin tajuttomasti kuitupitosta ruokaa... sai VALEHTELEMATTA ja LIIOITTELEMATTA piereskellä 2 minuutin välein niin pahan hajusia pilviä että ei ITSE pystynyt hengittään nenän kautta. Tuli huono olo oikeasti. :urjo:

Hieno topic.

Meah sanoi:
Lällällää mul tänään yheksän:lol2: ...mut ennätys tainnu pyörii siin 11 kieppeil..:hyper:

Sul on krooninen ripuli, lääkäriin mars :whip:

... :kuvia:

Hilppa sanoi:
Sul on krooninen ripuli, lääkäriin mars :whip:

... :kuvia:

Ahahahahahaahha:lol2:

Johtunee varmaan tämänaamuisesta "Aamupalastani", söin sellasen 100g sokerittoman karkkipussin tyhjään mahaan...ja siinähän lukee että SAATTAA aiheuttaa laksatiivisiä vaikutuksia...:eek: No hyvää se vaan tekee.

ja tää ei oo todellakaan mun joka-aamunen aamupala:D

Menee koko ajan vain mielenkiintoisemmaksi tämä thread :lol2:

no mulla tuli 8 kertaa koska olin juonut kaljaa, se pistää mahan sekasin

Habankorppu sanoi:
Mitenkä sitten anaalikaasujen haju, mikä siihen vaikuttaa? :jahas:

Muistan vieläkin elävästi sen yhden päivän kun söin tajuttomasti kuitupitosta ruokaa... sai VALEHTELEMATTA ja LIIOITTELEMATTA piereskellä 2 minuutin välein niin pahan hajusia pilviä että ei ITSE pystynyt hengittään nenän kautta. Tuli huono olo oikeasti. :urjo:

Hieno topic.
Annas kun arvaan, söit tuoretta ruisleipää? :D Kerran oli hauskaa kun piti viedä tuolikin parvekkeelle tuulettumaan myrkynvihreänkatkuisten anaalihuurujen takia.

Mää käyn 2-4 kertaa päivässä kakkosella ja meinaan aina pyörtyä niihin hajuihin :urjo: On muuten niin erikoisen pahanhajuisia että HYI!!

L0b0 sanoi:
Tosin helpompi on käyttää jotain kalorilaskuria, kuin istua pöntöllä värikartan kanssa ;)

Voinkos ottaa tosta sigun kokeiluu? :D

KSENA sanoi:
oon joutunu laittaa voiteita mun perseeseen, koska kun pyyhin, niin toi perseen seutu ärsyyntyy. vittu näitä nykyajan vessapapereita, kun ne on " niin pehmeitä " mutta oikeesti naarmuttaa perseen kuin silee hiekkapaperi. sellasia salakavalia. entäs muuten persehiki? kellään täällä hikoile perse niin, että joutuu kuivailee sitä useemmin päivän aikana ja joskus voi haista sellanen ummehtunu + hienoinen paska. ja tää ei oo kivaa. varsinkin salilla, tulee niin hikiseks perse, että ei kehtaa liikkua muiden seassa. ja farkut alkaa aina haisee jossain vaiheessa. vitun ärsyttävää kun pitää kattoo missä kulkee.

hehhehe jostain syystä repesin tuon tekstin luettua:hyper: sori, eihän vakavalle asialle sais nauraa, mut minkäs teet:D

KSENA sanoi:
entäs muuten persehiki? kellään täällä hikoile perse niin, että joutuu kuivailee sitä useemmin päivän aikana ja joskus voi haista sellanen ummehtunu + hienoinen paska. ja tää ei oo kivaa. varsinkin salilla, tulee niin hikiseks perse, että ei kehtaa liikkua muiden seassa. ja farkut alkaa aina haisee jossain vaiheessa. vitun ärsyttävää kun pitää kattoo missä kulkee.
mutta joo, mun paska on nykyään siitä alusta sellasta kaktusta, mutta muuten ihan normaalia. mutta kyllä se siitä lähtee.

Jes, minulla on kohtalotoveri. Mun perse on aivan järkyttävä. Sieltä vaosta valuu hikeä varmaan enemmän kuin kainaloista, selästä, varpaista ja ohimoilta yhteensä. Pahimmillaan on koulupäivän jälkeen, vaikkei mitään raskasta olisi tehnyt tai muuten hionnut, bokserit aivan hiestä märät. Salilla hävettää aina, sellainen hikivako tunkee läpi boksereista ja collegehousuista. Pelkästään persevaon kohdalta:urjo:

Sitten paskan koostumuksesta. (Voi helvetti mikä thread.) Mulla on kans yleensä alussa sellainen "plugi", sen jälkeen tulee pari tyjälaukausta (thud, thud) ja loppuun vielä sellainen löysähkö satsi, joka varmistaa, että pyyhkiminen kestää vähintään 15min.

Pari tyhjää laukausta..

SerialLoser sanoi:
Elikäs, jos sitä verta tulee niin käy ihmeessä lekurilla, ne tsiigaa verikokeet, mahdollisesti tähystää (saat metrin verran tollasta peukalonpaksuista letkua pyllyyn ooooohhhh), ja näillä toimenpiteillä se selviää takuusti onko sulla colitis ulcerosa vai ei.

Tarkennetaan tuohon vielä, että colitis voi syttyä ja sammua ihan huvin ja urheilun kannalta. Jos tutkimus on kuukauden päästä, ja tauti päättää huvikseen sammua ensi viikolla, niin tähystyksessä ei näy yhtään mitään, ja sanotaan että sulla on varmaan jonkinlaisia peräpukamia, tai että tarviit varmaan lisää kuituja.

Kypha sanoi:
Sitten paskan koostumuksesta. (Voi helvetti mikä thread.) Mulla on kans yleensä alussa sellainen "plugi", sen jälkeen tulee pari tyjälaukausta (thud, thud) ja loppuun vielä sellainen löysähkö satsi, joka varmistaa, että pyyhkiminen kestää vähintään 15min.

Mulla aivan sama homma, vituttaa tuo löysän tulo lopussa kun se saatana sotkee joka paikan.

Meah sanoi:

Mitä helv. :D sulla se aineenvaihdunta pelaa :hyper:

Insanick sanoi:
"Ulosteen väri antaa myös tärkeitä viitteitä. Vaalean ruskea ja ruskea ovat normaaleja värejä; keltainen ja vihreä viittaavat ripuliin tai antibioottien aiheuttamaan bakteerikatoon; musta viittaa yleensä verenvuotoihin suoliston alkupäässä; kellanruskea ja harmaa väri viittaavat sappitietukokseen tai haimainsuffisienssiin tai selvään rasvaripuliin; punainen viittaa verenvuotoihin ruuansulatuskanavan loppupäässä. CDSA:ssa määritetään myös ulosteen veri."

http://www.mdd.fi/Pages/lisa_cdsa.html

Kiitos tästä ja nyt tarkistamaan tavara :arvi:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom