Ulisses Williams jr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja underjam
  • Aloitettu Aloitettu
denniszeims sanoi:
Joo, pitaa viela lisata, etta en itse haluaisi sen kummemmin nayttaa Colemanilta. Mutta minun mielesta hanen silti kuuluu olla Mr. Olympia. Joku Frank Sepe look vois olla ihan jees. Tapasin kerran muijan joka maksoi Frankille Arnold Classicissa etta tulee sen hotellihuoneeseen ja panee sita. Tollanen lookki vois olla tosielamassa paljon "kaytannollisempi" ;)
Eli Colemanin kropalla pääsee poliisiksi ja Frank Sepen kropalla mieshuoraksi. Valitse siitä...

:offtopic:

Spidey
Minua ei yllättäisi yhtään jos jonain päivänä näkisin Hulkin tuollaisessa kondiksessa jossain lavalla. Saapas nähdä

neutraali sanoi:
Ei ikinä ilman apuja ja se on fakta

Anteeksi että vielä puutun tähän mutta en vain ymmärrä että mikä pointti tuossa neutraalin kommentissa on? Pakko vain päästä provosoimaan?

Tiedän yhden tyypin, jolla todellakin on mahdollista päästä tuohon kuntoon natuna,mikä se on aina ollut. Se on sitten eri asia haluaako päästä noinkin isoksi...

Sportman81 sanoi:
Tiedän yhden tyypin, jolla todellakin on mahdollista päästä tuohon kuntoon natuna,mikä se on aina ollut. Se on sitten eri asia haluaako päästä noinkin isoksi...
:hyper: Laitapa poijjaasta :kuvia: Tuo koko nyt ei natikkanakaan ole kovin mahdoton saavuttaa (lbmi n.26-27), mutta kisakireyteen pääseminen on sitten ihan eri asia, joten sitä lihasta täytyy olla myös hukattavaksi dieetille. Kaverilla on kuitenkin lisäksi harvinaisen hyvä rakenne, johon näin syntymän jälkeen ei juurikaan voi enää vaikuttaa. Suurin osa ihmisistä ei siltikään näyttäisi "miltään" (kehonrakennusmielessä) tuolla kunnolla (pituus/paino, kireys). Niin paljon tuo rakenne vaikuttaa.

Spidey sanoi:
Siinä vaiheessa kun isoimman kilpailijan vyötärö alkaa olla rinnanympäryksen luokkaa on menty metsään. Vielä niin ei ole käynyt ja toivotaan ettei käykkään.
Tällaisia mielipiteitä saa ja pitääkin ilmaista, ettei touhu karkaisi aivan käsistä.

Luuletko, että pystyt näillä mielipiteillä täällä muuttamaan Olympian suuntaan? Ei varmaan paljoo oo sun ininällä merkitystä siihen, että karkaako se homma käsistä.

teri sanoi:
Luuletko, että pystyt näillä mielipiteillä täällä muuttamaan Olympian suuntaan? Ei varmaan paljoo oo sun ininällä merkitystä siihen, että karkaako se homma käsistä.

Niin. Ei yleensäkään kannata olla mitään mieltä mistään, koska eihän mihinkään voi vaikuttaa.

teri sanoi:

Voi että osaa ihminen olla tyhmä. Mietitäänpäs hieman. Jos kovinkin suuri osa kehonrakennusta seuraavasta kansasta jakaa mielipiteeni, niin sillä on väliä. En usko, että minun mielipiteeni vaikuttaa mitään, mutta jos tarpeeksi moni jakaa saman mielipiteen tai vaikkapa tulevat olympiatuomarit, niin ollaan tilanteessa jossa huomaat, että tällaisellakin ininällä on merkitystä. Jos ei usko siihen, että toisten mielipiteillä on merkitystä niin ei kannattaisi tätäkään palstaa lukea. :david:

denniszeims sanoi:
Spidey vaan sanoi ettei isoimman miehen pitaisi voittaa..

Mutta onko kehonrakennuksen päälimmäinen pyrkimys olla mahdollisimman iso? Minun mielestäni siihen kuuluu myös se, että on estetiikka kunnossa.

Mielestäni on selvää, että kokonaisuus ratkaisee. Jos isoin mies näyttää myös hyvältä (ei tarvitse niin hyvältä näyttää kuin pienemmät kaverit), ansaitsee hän voittonsa, mutta Colemanin vyötärö on karannut liian suuriin mittoihin minun mielestäni.
En sano, että isoin voittaa, ei voita esteettisinkään. Mielestäni estetiikan merkitys saisi olla suurempikin kuin se on. En menisi kehumaan Colemanin fysiikkaa kovinkaan kauniiksi katseltavaksi. Olisi mielestäni kehonrakennukselle omana lajinaan edullista panostaa enemmän estetiikkaan. Tavikset katsovat nyky bodareita kauhistellen ja tästä syystä laji tulee pysymään melko pienenä esim. Suomen mittakaavassa.

Spidey sanoi:
Tavikset katsovat nyky bodareita kauhistellen ja tästä syystä laji tulee pysymään melko pienenä esim. Suomen mittakaavassa.

Kenen pitais sun mielesta voittaa Mr. Olympia tana paivana?

Spidey sanoi:
Mielestäni on selvää, että kokonaisuus ratkaisee. Jos isoin mies näyttää myös hyvältä (ei tarvitse niin hyvältä näyttää kuin pienemmät kaverit), ansaitsee hän voittonsa, mutta Colemanin vyötärö on karannut liian suuriin mittoihin minun mielestäni.
En sano, että isoin voittaa, ei voita esteettisinkään. Mielestäni estetiikan merkitys saisi olla suurempikin kuin se on. En menisi kehumaan Colemanin fysiikkaa kovinkaan kauniiksi katseltavaksi. Olisi mielestäni kehonrakennukselle omana lajinaan edullista panostaa enemmän estetiikkaan. Tavikset katsovat nyky bodareita kauhistellen ja tästä syystä laji tulee pysymään melko pienenä esim. Suomen mittakaavassa.
Ei Ronniella edes ole kovin paksu vyötärö. Masu vaan vähän pullottaa. Esimerkiksi Cutlerilla, Ruhlilla ja Fedorovilla on paksummat vyötäröt. Mielestäni tosin Ronniekin näytti paremmalta 90-luvun lopulla, jolloin keskivartalo oli vielä kurissa...

Töks:
Coleman18.jpg

http://digilander.libero.it/mikementzer/Coleman18.jpg

Spidey sanoi:
Ja pliis ei mitään kitinää että se on liian pieni.

Tassa on vaarana se, mika tapahtui jo naiskehonrakennukselle.. ei mitaan selkeaa linjaa. Yleiso katselisi ihmeissaan kun 70-80 paunaa kevyempi kilpailija voittaisi, alkaisi mylvimaan ja paattaisi ettei enaa koskaan mene katsomaan Olympiaa tuomaripelin takia. Fanit kaikkoaisivat ja nopeasti. Pro kehonrakennus on extreme laji eika muuksi muutu. Ja vaikak Dexter on jonkun mielesta hyvan nakoinen, on han silti keskiverto kaduntallaajalle aivan jarkyttavan nakoinen monsteri.

Olen kanssasi samaa mieltä. Jos vuosi sitten olisi dexterin kuvaa näytetty minulle, olisin varmasti sanonut, että on kaverilla mennyt yli tuo touhu. Arvostelulajit ovat vaikeita, varsinkin kun on kyse ulkonäöstä. Mielipiteitä löytyy yhtä paljon kuin on silmäpareja kilpailijoita katsomassa.

Ratu sanoi:
:offtopic:

Anteeksi että vielä puutun tähän mutta en vain ymmärrä että mikä pointti tuossa neutraalin kommentissa on? Pakko vain päästä provosoimaan?
Se on totuus, ei provoilua.
Hulkin fani klubi voi olla mun puolesta mitä mieltä lystää

Spidey sanoi:
Tuo ei ole totuus, vaan typerää provoilua.
No väännetään sullekki nyt vielä rautalangasta, hulkki ei omaa lähellekkään williamsin rakennetta joten ei hänellä tuollaiseen kuntoon ole rahkeitakaan, tajusitko.

neutraali sanoi:
No väännetään sullekki nyt vielä rautalangasta, hulkki ei omaa lähellekkään williamsin rakennetta joten ei hänellä tuollaiseen kuntoon ole rahkeitakaan, tajusitko.

Jos tuolle linjalle lähdetään niin miten voi vertailla kehareita keskenään. Kaikillahan on eri geenit. Neutraali hoh hoijaa.

Spidey sanoi:
Jos tuolle linjalle lähdetään niin miten voi vertailla kehareita keskenään. Kaikillahan on eri geenit. Neutraali hoh hoijaa.
No tottakai voi verrata, parasrakenne,runsas lihasmassa ja poset ratkaisee, mitä vaikeeta siinä on. Kannattas sunki herätä tähän päivään ja katsoa pari kertaa vielä niitä hulksterin kuvia. Hulkki tää ei ole sitten mitään vittuilua sulle.

Niin no, itse ajattelin sen niin, että hulkki voi päästä samoihin lihoihin ja tiukkuuteen. En tiedä pääseekö tuohon tiukkuuteen sitten ilman roinaa. Voit vapaasti sanoa että ei pääse. Tiedänpä sitten senkin.

Back
Ylös Bottom