Ulisses Williams jr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja underjam
  • Aloitettu Aloitettu
Tää menee taas siihen: ei ole mahdollista ilman apuja, mutta entä jos syö hyvin treenaa vitusti ja geenit on aivan uskomattomat :lol2:

jtt1983 sanoi:
Tää menee taas siihen: ei ole mahdollista ilman apuja, mutta entä jos syö hyvin treenaa vitusti ja geenit on aivan uskomattomat :lol2:
No hulkilla ei ole niitä geenejä mitä tuohon runkoon vaaditaan.

Neutraalin perus katkeraa kommenttia. Ei jaksa alkaa apinan kanssa väittelemään, sen on moni tällä palstalla huomannut että turhaa puuhaa on.

Spidey sanoi:
Neutraalin perus katkeraa kommenttia. Ei jaksa alkaa apinan kanssa väittelemään, sen on moni tällä palstalla huomannut että turhaa puuhaa on.
En todellakaan ole mikään katkera, tosi asiat tosi asioina APINA. Miks olisin hulkille katkera, hän ei tule IKINÄ pääseen tuohon williamsin kuntoon ilman apuja. Tässä kommentissa ei ole mitään katkeruutta mielestäni tai no jos sen niin haluaa ymmärtää niin varmasti sitten.

Aina se neutraali silti iskee, oli kyseessä naturaali tai ei, kun puhutaan oikeasti hyvän näköisistä bodareista kuten Hulkkikin jo on. Fakta on myös se, että kuka haluaa näyttää ryhävalaalta. :piis:

Spidey sanoi:
Aina se neutraali silti iskee, oli kyseessä naturaali tai ei, kun puhutaan oikeasti hyvän näköisistä bodareista kuten Hulkkikin jo on. Fakta on myös se, että kuka haluaa näyttää ryhävalaalta. :piis:

Mikäs täs jutus oikee on pointti? Vertaat neutraalia ja hulkkia ja alkuperäinen aihe vähä karkaa käsist.

Spidey sanoi:
Sinähän nuo natu puheet aloitit, sanoin mielipiteeni ettei hulkki tuohon kuntoon kykene ilman apuja luulen että hulkki itse on samoilla linjoilla. Ennemmin näytän vaikka ryhävalaalta entä kaltaiseltasi puuhelmi/mehupilli pelleltä joka penkkaakin huimat 75kiloa :piis: .

En jaksa inttää enään.

hafanafa sanoi:
Mikäs täs jutus oikee on pointti? Vertaat neutraalia ja hulkkia ja alkuperäinen aihe vähä karkaa käsist.

Meni offtopickiksi, mutta neutraalin heitot vaan ottaa aivoon tuon tuosta. Yritetään näistä lähtien suhtautua niihin erilailla. Kaikilla on mielipiteensä,vaikka ne itsestä kuinka naurettavia oliski.

On neutraali silti oikeilla jäljillä, pitää olla jo erityisen geneettisesti lahjakas jos tuohon kuntoon naturellina pääsee. Pitää myös omata järjettömän hyvä lihasten malli, ei pelkkä lahjakkuuskaan tuohon riitä. En ryhdy laukomaan noin karua tekstiä, mutta ei minustakaan tällä palstalla ole tullut vastaan yhtään naturaalia tyyppiä joka tuohon pystyisi...

Ei ammattilaiskehonrakennus ole ollut kauneuskisa pitkaan aikaan, jos joku niin luuli. Jos Ronnien ulkonako hairitsee, voi seurata kansallisia kisoja tai jos siellakin karjut on liian isoja, niin vaikkapa fitnessia. Turha taalla itkea etta Ronnie ei nayta hyvalta, ja etta tuo kaveri nayttaa paremmalta. No sitten kattelee ton jatkan kuvia, skippaa Olympia kuvat, eika tanne tuu itkemaan. Yksinkertaista, eiks jee?

Mitäs järkeä tuossakin kommentissa taas on? Ei kukaan varmasti ole luullutkaan, että mr.olympian voittaisi parhaimman näköinen kilpailija, eikä kisassa siitä ole kysekkään. Mutta onko kehonrakennuksen päälimmäinen pyrkimys olla mahdollisimman iso? Minun mielestäni siihen kuuluu myös se, että on estetiikka kunnossa. Siinä vaiheessa kun isoimman kilpailijan vyötärö alkaa olla rinnanympäryksen luokkaa on menty metsään. Vielä niin ei ole käynyt ja toivotaan ettei käykkään.
Tällaisia mielipiteitä saa ja pitääkin ilmaista, ettei touhu karkaisi aivan käsistä. Jonkin mielestä pääasia on, että on isoimmat lihakset ja toinen taas arvostaa myös estetiikkaa. Oli miten oli, pitäisi oman mielipiteen ilmaiseminen sallia, ilman että sitä turhaksi itkemiseksi sanotaan.

Kyseisellä kaverilla on taas tämä niin tyypillinen ruumiinrakenne mustalle kaverille. Schwarzenegger oli niitä harvoja valkosia kehareita, jolla valtava rintakehä/pieni lantio. Ei muuta ku mielipiteitä vaa...saahaan kunnon myllyt tähänki threadiin.

:)

Spidey sanoi:
Mutta onko kehonrakennuksen päälimmäinen pyrkimys olla mahdollisimman iso? Minun mielestäni siihen kuuluu myös se, että on estetiikka kunnossa.

Juuri taman takia Greg Kovacs ja Markus Ruhl ei voita kisoja. Kehonrakennuskisoissa arvostellaan POSEERAUKSIA, jos joku loytaa kuvan Ronniesta jossa se ei poseeraa ja maha vahan roikkuu, niin mita valia silla on, ei silla ole mitaan tekemista kisan voittamisen tai haviamisen kanssa. Jos silla maha roikkuu siviilissa, mita sitten. Jos vatsa on kontrollissa poseeratessa, sen pitaa riittaa. Muuten pitaa luoda uusi systeemi jossa tuomarit seuraa kilpailijoita siviilissa ympari vuorokauden.

denniszeims sanoi:
Juuri taman takia Greg Kovacs ja Markus Ruhl ei voita kisoja. Kehonrakennuskisoissa arvostellaan POSEERAUKSIA, jos joku loytaa kuvan Ronniesta jossa se ei poseeraa ja maha vahan roikkuu, niin mita valia silla on, ei silla ole mitaan tekemista kisan voittamisen tai haviamisen kanssa. Jos silla maha roikkuu siviilissa, mita sitten. Jos vatsa on kontrollissa poseeratessa, sen pitaa riittaa. Muuten pitaa luoda uusi systeemi jossa tuomarit seuraa kilpailijoita siviilissa ympari vuorokauden.
:offtopic: Kovacsia en nyt tähän kastiin edes laskis. IMO ruhlin poset on kyllä huomattavasti näyttävämpiä kuin colemanin :) eli kyllä ainakin näiden herrojen kohdalla ratkaisee se rakenne, ainakin luulisin niin. Lopputekstin osalta olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä.

Ei tietenkaan Kovacsin pitais voittaa, Spidey vaan sanoi ettei isoimman miehen pitaisi voittaa. Olen nahnyt Colemanin metrin paasta eika se nyt niin jarjettoman kokoineselta nayta vaatteet paalla. Olen myos nahnyt Kovacsin metrin paasta, ja jatka on aikas iso. Eli ei Olympiaa voita suurin, vaan paras.

Joo, pitaa viela lisata, etta en itse haluaisi sen kummemmin nayttaa Colemanilta. Mutta minun mielesta hanen silti kuuluu olla Mr. Olympia. Joku Frank Sepe look vois olla ihan jees. Tapasin kerran muijan joka maksoi Frankille Arnold Classicissa etta tulee sen hotellihuoneeseen ja panee sita. Tollanen lookki vois olla tosielamassa paljon "kaytannollisempi" ;)

Back
Ylös Bottom