Ei ikinä ilman apuja ja se on faktaSpidey sanoi:Minua ei yllättäisi yhtään jos jonain päivänä näkisin Hulkin tuollaisessa kondiksessa jossain lavalla.. Saapas nähdä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ikinä ilman apuja ja se on faktaSpidey sanoi:Minua ei yllättäisi yhtään jos jonain päivänä näkisin Hulkin tuollaisessa kondiksessa jossain lavalla.. Saapas nähdä![]()
No hulkilla ei ole niitä geenejä mitä tuohon runkoon vaaditaan.jtt1983 sanoi:Tää menee taas siihen: ei ole mahdollista ilman apuja, mutta entä jos syö hyvin treenaa vitusti ja geenit on aivan uskomattomat :lol2:
En todellakaan ole mikään katkera, tosi asiat tosi asioina APINA. Miks olisin hulkille katkera, hän ei tule IKINÄ pääseen tuohon williamsin kuntoon ilman apuja. Tässä kommentissa ei ole mitään katkeruutta mielestäni tai no jos sen niin haluaa ymmärtää niin varmasti sitten.Spidey sanoi:Neutraalin perus katkeraa kommenttia. Ei jaksa alkaa apinan kanssa väittelemään, sen on moni tällä palstalla huomannut että turhaa puuhaa on.
Spidey sanoi:Aina se neutraali silti iskee, oli kyseessä naturaali tai ei, kun puhutaan oikeasti hyvän näköisistä bodareista kuten Hulkkikin jo on. Fakta on myös se, että kuka haluaa näyttää ryhävalaalta. :piis:
Sinähän nuo natu puheet aloitit, sanoin mielipiteeni ettei hulkki tuohon kuntoon kykene ilman apuja luulen että hulkki itse on samoilla linjoilla. Ennemmin näytän vaikka ryhävalaalta entä kaltaiseltasi puuhelmi/mehupilli pelleltä joka penkkaakin huimat 75kiloa :piis: .Spidey sanoi:Aina se neutraali silti iskee, oli kyseessä naturaali tai ei, kun puhutaan oikeasti hyvän näköisistä bodareista kuten Hulkkikin jo on. Fakta on myös se, että kuka haluaa näyttää ryhävalaalta. :piis:
hafanafa sanoi:Mikäs täs jutus oikee on pointti? Vertaat neutraalia ja hulkkia ja alkuperäinen aihe vähä karkaa käsist.

Spidey sanoi:Mutta onko kehonrakennuksen päälimmäinen pyrkimys olla mahdollisimman iso? Minun mielestäni siihen kuuluu myös se, että on estetiikka kunnossa.
denniszeims sanoi:Juuri taman takia Greg Kovacs ja Markus Ruhl ei voita kisoja. Kehonrakennuskisoissa arvostellaan POSEERAUKSIA, jos joku loytaa kuvan Ronniesta jossa se ei poseeraa ja maha vahan roikkuu, niin mita valia silla on, ei silla ole mitaan tekemista kisan voittamisen tai haviamisen kanssa. Jos silla maha roikkuu siviilissa, mita sitten. Jos vatsa on kontrollissa poseeratessa, sen pitaa riittaa. Muuten pitaa luoda uusi systeemi jossa tuomarit seuraa kilpailijoita siviilissa ympari vuorokauden.
Kovacsia en nyt tähän kastiin edes laskis. IMO ruhlin poset on kyllä huomattavasti näyttävämpiä kuin colemanin
eli kyllä ainakin näiden herrojen kohdalla ratkaisee se rakenne, ainakin luulisin niin. Lopputekstin osalta olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä.