HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eiks ukraina ja eurooppa olekaan tarpeeksi vahvat?

Miten on? Oliko se vahva vai oliko toisella pullen vanhuksia lapioiden kanssa? Nää menee aina sekasin kun tuntuu olevan niin hankalia asioita, mutta samalla zombiörkkejä kaikki ja kuolleita

Eikä missään nimessä sovi unohtaa sitä, että jos Ukraina kaatuu, ryssä valtaa koko Euroopan.

Ja tällä kertaa ei parempaa lähdettä ollut, kuin kirja, josta tekstin pätkä oli lainattu.
Sä otit tuon kirjan omasta kirjahyllystä ja kirjoitit sen tekstin tähän kun muistelit että oli hyvä juttu ja luit sen vuosi sitten? Vai kenties yksi noista sun venäläisistä ajatushautomoista mistä aina linkkaat niin hämärää paskaa tänne ilman linkkejä, käskee teitä trolleja jakaa joka päivä vähintään kaksi täysin randomia tekstiä teille määrätyille forumeille?

Sä otit tuon kirjan omasta kirjahyllystä ja kirjoitit sen tekstin tähän kun muistelit että oli hyvä juttu ja luit sen vuosi sitten? Vai kenties yksi noista sun venäläisistä ajatushautomoista mistä aina linkkaat niin hämärää paskaa tänne ilman linkkejä, käskee teitä trolleja jakaa joka päivä vähintään kaksi täysin randomia tekstiä teille määrätyille forumeille?
Älä nyt, kaveri vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä joka lukee tuollaisia kirjoja viikottain ☺️

mistä aina linkkaat niin hämärää paskaa tänne ilman linkkejä

Laitatko nyt muutaman, sanotaanko nyt vaikka viisi esimerkkiä linkittömistä lainauksista, kun kerran sitä kuulemma aina teen.

Jos ja kun ei löydy, niin voisit myöntää valehdelleesi ja panetelleesi, tämä toki vaatii hiukan miehisyyttä, mutta katsotaan löytyykö sitä.

Pyydä sitä vittu sitten muiltakin, äläkä vain mulle siitä inise!

Viittaat jo itsekin siihen että sua saa toistuvasti muistella. On parempaakin tekemistä kuin plärätä vanhoja viestejä, etenkin kun sun wall of tekstit on itselleni automaattinen skip, koska ussr median "uutisoinnit" ei oo mun juttu, mutta kommentit kyllä muuten jaksan lukea.

Joo mutta se tekee sen tahallaan niin huonosti että vaikutus on päinvastainen. Vai väitätkö että nuo postaukset herättää sussa positiivisia ajatuksia natosta tai ukr nyky hallinnosta?
Propaganda on tarkoituksella huonoa, koska osan ihmisistä on tarkoitus tajuta se. Ihan kuten koronassa tai maahanmuutossa.

Ihan kuin neuvostoliitossa sanottiin(kuulemma) leipäjonossa, että taas tuli ennätys sato. Sinä elät nyt neuvostoliitossa. Ryssiltä loppuu samaan aikaan ruoka ja ne tankeilla rajan yli.

Naton propagandisti sic- vastustaa nyt käskystä trumppia(ja toinen propagandisti roopeli nuolee trumpin persettä käskystä) Minkäänlaista logiikkaa kummankaan toiminnassa ei ole, ellet tajuat molempien saavan palkkaa valtiolta psykologiseen sodankäyntiin.

Todellisuudessa suomen ja venäjän poliitikot ja armeijat on samalla puolella ja niiden ainoat viholliset on niiden omat kansalaiset. Siksi väestönvaihto Suomessa ja Venäjällä.

Viittaat jo itsekin siihen että sua saa toistuvasti muistella. On parempaakin tekemistä kuin plärätä vanhoja viestejä, etenkin kun sun wall of tekstit on itselleni automaattinen skip, koska ussr median "uutisoinnit" ei oo mun juttu, mutta kommentit kyllä muuten jaksan lukea.

Olipa taas yllättävää, että ei löytynyt, eli toistelit vain paskaa, mitä muut edellä, rohkeaa...

Valtaosa kaikista käyttämistäni lähteistä on läntisiä valtamedian julkaisuja, joskus joutuu käyttämään esim. Aasian mediaa, koska läntinen media jättää kiusallisia asioita kokonaan julkaisematta. Ehkä muutama prosentti lähteistä on ollut Venäläisiä.

Eikä lähteet ole se oikea ongelma, vaan se, että minä murennan sitä narratiivia, mihin te olette uskoneet. Asia on muuttunut nyt viimeaikoina entistä vaikeammaksi, kun nykyinen USA:n hallitus on myös myöntänyt sen (vaikka sen edellinen hallitus on suurelta osin tästä vastuussa), mitä minä olen täällä yli kolmevuotta sanonut. Ymmärrän kyllä että se on tuskallista jälleen huomata tulleensa kusetetuksi, mutta ei se minun vika ole.

474180798_1011678407437146_8753487205149877597_n.jpg

Olipa taas yllättävää, että et kanna vastuuta virheestäsi joka toistuu ja toistuu, vaan alat itkemään kuin viljo-dimitri hiekkalaatikolla ja syyttelemään muita... Muutko ne lähteet sieltä sun tekstistä käy kumittamassa pois? Man up

Olipa taas yllättävää, että et kanna vastuuta virheestäsi joka toistuu ja toistuu, vaan alat itkemään kuin viljo-dimitri hiekkalaatikolla ja syyttelemään muita... Muutko ne lähteet sieltä sun tekstistä käy kumittamassa pois? Man up

Näytä nyt ne puuttuvät lähteet, äläkä enää jatka tuota valehtelua.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%
Eli Mike ei ole kertaakaan puutunut sun lähteiden puuttumiseen, niinkö?

On ja sen jälkeen ne on löytynyt. Ja sitäkin ennen olen aina lähteet maininnut.

Miten laitat erillisen lähteen kirjan lainauksesta?
Graduun ja virallisiin tutkielmiin riittää lähteeksi teos ja sen kirjoittaja (minä laitoin lisäksi vielä kirjan kannen kuvan), mutta nähtävästi pakkiksella se ei riitä (minun kohdalla).

View: https://x.com/Cub_Bearson/status/1904494727002562880

Uusi hiihtokeskus rakentuu niillä Suomen "ase" rahoilla.🤫🤫🤫🐑🐑🐑

View: https://m.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0

Minäkin voisin veikata, että kohta alkaa taas kauhea ulina, kuinka USA pelaa taas Putinin pussiin ja on sen taskussa, tai peräti povarissa.

VENÄJÄ KORJASI TAAS POTIN
Valkoinen talo on julkaissut Venäjän kanssa yhteisen tiedonannon siitä mitä sovittiin neuvotteluissa. Sekä vastaavan Ukrainan osalta.
Venäjän kanssa sovittiin että:

• Mustan meren laivaliikenne turvataan
    • Kauppalaivojen käyttäminen sotilaalliseen tarkoitukseen (myös rahti) kielletään
    • USA tukee Venäjän elintarvike- ja lannoiteviennin avaamista, vakuutusmaksujen alentamista, satamiin pääsyn edistämistä sekä maksujärjestelmiin pääsyn palauttamista (SWIFT)
    • USA ja Venäjä tutkivat ratkaisuja joilla toteuttaa Trumpin ja Putinin sopima tulitauko energiajärjestelmiin (US siis myönsi ettei Ukraina toteuttanut tulitaukoa)
    • USA ja Venäjä ottavat vastaan tarjouksia 3. osapuolilta em päätösten toteuttamiseen
    • USA ja Venäjä etsivät keinoja toteuttaa kestävä ja pysyvä rauha.
Ukrainan kanssa sovittiin että:

• Että Ukraina lopettaa kauppalaivojen käyttämisen sotilasrahtien kuljettamiseen
    • Edistämään vankien vaihtoa
    • Toteuttamaan energiatulitauon
    • Ottamaan vastaan tarjouksia em. kohtien toteuttamiseen
    • USA ja Venäjä etsivät keinoja toteuttaa kestävä ja pysyvä rauha.
VENÄJÄ SAI VIENNIN AUKI JA PANKIN PÄÄLLE
Eli viljan ja lannoitteiden laivauksen auki ja pankin SWIFT:in. Vaikka ukrainan rikkoisi sopimusta, on USA:n vaikeaa palauttaa sanktioita, jos Venäjä ei riko.
Tämä on siis uusinta 2022 viljanvientisopimuksesta, jossa Erdogan ei valvonut sitä ettei Ukrainan rahtaa aseita viljalaivoilla eikä Biden sallinut maksuliikennettä eikä vakuutuksia.

UKRAINAN PITÄISI NYT LOPETTAA ASEIDEN LAIVAAMINEN
Venäjä ei tarvitse laivoja asekuljetuksiin, mutta Ukraina tarvitsee. Tämä iskee suoraan Ukrainaan, mutta ei Venäjään ja Venäjän neuvottelijat saivat tämän menemään läpi USA:lta.

ELLEI UKRAINA TOTEUTA SOVITTUJA
Sitä enemmän Trump alkaa uskoa siihen mitä Venäjä sanoo, että Ukraina ei ole kykenevä sopimaan mitään ja Ukraina osa osapuoli joka ei halua rauhaa (kuten 31.3.2022 Istanbulin rauhansopimus ja Minskin rauhansopimukset).
Minusta Venäjä käyttää neuvotteluja Trumpin delegaatioiden opettamiseen siitä mitä Venäjä on aiemmin yrittänyt ja miten sodan välttäminen on torpattu aiemmin.
Miksi olen tätä mieltä? Koska Witkoff oppi selvästi jotain parilla kerralla, kun toisti oppimansa Tucker Carsonin haastattelussa ja sai näin Euvostojohdon ja Ukrainan johdon takajaloilleen.

PALLO ON TAAS KIOVAN PUOLELLA
Jonossa on toteuttaa energiatulitauko ja lopettaa aseiden laivaaminen. Jotenkin arvaan että ulinaa kuuluu.

https://www.whitehouse.gov/…/outcomes-of-the-united-states…/
https://www.whitehouse.gov/…/outcomes-of-the-united-states…/

View: https://www.facebook.com/groups/587026270882042/permalink/624256707158998/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom