Älä tuosta välitä. Koittanut tuota leimaamista tehdä viimeiset 3v. Ei mitään uutta.Jos sä oikeasti epäilet että jotkut nimimerkit työstää jotain salaliittoa meidän valtiota kohtaan niin eikös sun pitäis toimia jotenkin kun valtio maksaa sulle sen suojelemisestä?
Mä kyllä vahvasti epäilen sitä että sä olisit oikeasti töissä jossain hybridisodankäynnin keskuksessa. Tää vaikuttaa enemmän joltain larpilta. Mä en usko.
Keksii itse päästään jutut ja sitten "taistelee" niitä vastaan.
Tommoset fanipojat isossa mittakaavassa on vaan todella huonoja, koska ukrainakin kohdalla janoavat netissä vain sotaa tajuamatta isoa kuvaa koko asiasta. Helppoahan se on täältä näppiksen takaa kirjoitella ties mitä vaan ja villitä ajatusta missä viimeiseen ukrainalaiseen pitäisi pelata tämä häviävä peli, koska ainakin saa muutaman ryssän lisää hautaan. Todella iljettävää.
Paras skenaario olis jos neuvottelut saataisiin päätökseen nopeasti ja koko sota loppuu eikä mitään tulitaukoja tai mitään muutakaan. Sota kaput ja sitten hommat jatkuu siitä. Ukraina häviää tässä 100% varmasti asioita ja sille ei voi enää mitään. Kyse on siitä kuinka paljon lisää on hävittävää pöydällä.