- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä kun olis jättänyt toisenkin Colan hyllyyn, niin isoPoikani 8v jätti eilen Coca Colan kaupan hyllylle, koska Amerikka ja otti paikallisen panimon colaa tilalle. Haluatteko ottaa kantaa tähän?itse olin jotenkin hämmentynyt tilanteesta.
Älykäs laps sulla. Huomaa kuinka paljon uutiset ja maailman tilanne leviää ympäriinsä jos 8 vuotiaatkin on noin tietoisia. Tosin onhan ne huomatravasti enempi netissä jne kuin esim minä 2000 luvun alkupuolellaPoikani 8v jätti eilen Coca Colan kaupan hyllylle, koska Amerikka ja otti paikallisen panimon colaa tilalle. Haluatteko ottaa kantaa tähän?itse olin jotenkin hämmentynyt tilanteesta.
Ei tohon kauheasti mitään muuta ole kuin testot mittaisin pojalta ja katsoisin vähän mitä netistä katselee vapaa-ajalla.Poikani 8v jätti eilen Coca Colan kaupan hyllylle, koska Amerikka ja otti paikallisen panimon colaa tilalle. Haluatteko ottaa kantaa tähän?itse olin jotenkin hämmentynyt tilanteesta.