HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Spammipaniikki iski selvästi

Nolasit itsesi taas emotionaalisessa vouhossa

Neoconeilta alkaa hiekka valua tiimalasissa loppuun, niin propaganda ja sodan lietsonta on nostettu aivan uusille leveleille. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtumassa (paitsi neoconien vallan menetys), Ukraina vain hitaasti mutta varmasti on matkalla kohti lopullista romahdustaan ja Trumpin virkaanastumisen jälkeen prosessi nopeutuu huomattavasti.
Joten nyt seuraavat viikot tulevat olemaan hurjaa lännen propagandan ilotulitusta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista dronejen pudotuksista oli juttua, niin tässä todiste sille mitä sanoin aikaisemmin, eli valtaosa pudotetaan EV-häirinnällä ja ne eivät löydä maaleihin.

View: https://x.com/NOELreports/status/1860984065152684305

Miten tämä nyt sitten meneekään? Somessa torjuttu käytännössä vauriota tullut...

-Ilmavoimien mukaan iskuissa vaurioitui rakennuksia ja kriittistä infrastruktuuria useilla alueilla.

Tosiaan neutraalit ovat täysin unohtaneet mm ekonomi Tuomas Malisen ennustukset muutaman vuoden takaa. Meiltä piti loppua kaikki. Bensan hinta 10€/ litra ja sähköt poikki. Jäädymme, koska polttopuutkin on loppu.

Hyvä että Ukrainassa ammustentuotanto nousee, mutta ilman vaikeuksia ei taida tapahtua. 100k viallista ammusta kranaatinheittimiin.

Myös PK lisää ohjustentuotantoa, saakohan ne tuonne nyt parempia tuotantovälineitä maksuksi.

Tosiaan neutraalit ovat täysin unohtaneet mm ekonomi Tuomas Malisen ennustukset muutaman vuoden takaa. Meiltä piti loppua kaikki. Bensan hinta 10€/ litra ja sähköt poikki. Jäädymme, koska polttopuutkin on loppu.
Mä luulen että löydät aina jonkun mitä siteerata tahtotilojesi mukaan.

On kyl semmonen vähän persekipeä matalapaine selvästi liikkeellä.
En malta odottaa mitä se on vuoden vaihteen jälkeen

"yhyyhyhyyy näin sen on aina tiedetty menevänkin!!11"

Mä luulen että löydät aina jonkun mitä siteerata tahtotilojesi mukaan.

On kyl semmonen vähän persekipeä matalapaine selvästi liikkeellä.
En malta odottaa mitä se on vuoden vaihteen jälkeen

"yhyyhyhyyy näin sen on aina tiedetty menevänkin!!11"
Ok ymmärrän. Asioita joita EI saa muistella.
1.Kolmen päivän operaatio.
2.Janis petkeen tulette tuhotuksi, ymmärrättekö?
3.Halot loppuvat Euroopasta ja jäädymme.
Asioita joita saa muistella.
1.Putinin mahdollinen syöpä epäilyt.
2.Kenttälapio hyökkäys. Hyvin usein sarkastisesti käytössä, kun ryzzä on edennyt peltoaukean verran. Esim ”siellä on taas kenttälapiolla edetty.”
3. Toverin ryzzän rintaman romahtamisen spekulointi muutaman vuoden takaa.

Ok ymmärrän. Asioita joita EI saa muistella.
1.Kolmen päivän operaatio.
2.Janis petkeen tulette tuhotuksi, ymmärrättekö?
3.Halot loppuvat Euroopasta ja jäädymme.
Asioita joita saa muistella.
1.Putinin mahdollinen syöpä epäilyt.
2.Kenttälapio hyökkäys. Hyvin usein sarkastisesti käytössä, kun ryzzä on edennyt peltoaukean verran. Esim ”siellä on taas kenttälapiolla edetty.”
3. Toverin ryzzän rintaman romahtamisen spekulointi muutaman vuoden takaa.
Sinähän noita mietit. En mä tajua miten sä saat tuosta muidenkin asian?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom