HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oli vapaan maailman johtajat pöhisemässä. Tästä jämäkästä kolmikosta ehkä jämäkin, eli Olaf, jyrisi "Tuemme Ukrainaa niin pitkään kuin tarve vaatii. Putin laski väärin!" *tässä kohtaa pieni toivon kipinä syttyi* Sitten jatkoi "Siksipä myönnämmekin Ukrainalle lisää lainaa." Päälle jämäkän miehekäs hymy. Viimesen päälle tehtiin mitä piti -tyyppejä kuvassa 🤦‍♂️
Screenshot_20241018_194436_Chrome.webp
 
Onkohan meilläkään täällä enää silloin sellaista elintasoa, joka houkuttelisi tänne minkkejä idästä. Mutta ainakin yhdestä asiasta voisin panna vaikka vetoa, Prague on tuossa vaiheessa täynnä venäläisiä eksoottisia tanssijoita. Hot Peppers, Darling Cabaret, Goldfingers, Showpark ym. Kavereilta olen vain tosiaan kuullut noista paikoista.

Tuli muuten tästä mieleen, että kävitkö koskaan Pattayalla niissä walking streetin ladyboy go-go baareissa? Erehdyin vahingossa menemään yhteen siinä soi 15 tms. sivukadulla, kun katsoin että onpas nättejä naisia. Jäin sitten juomaan oluen siihen ja tietty vasta sen jälkeen selvisi paikan luonne. Repesin siellä huutonauruun, kun siellä soi tuo Blackpinkin biisi ja yksi minun huomiota hakenut leidari näytti minulle kirjaimellisesti peräreikäänsä. Tuosta tuli minulle mieleen joku eläintarhassa oleva simpanssi ja se ei ollut kyllä yhtään kiihottavaa. Naureskelen vieläkin tuolle välillä.


View: https://www.youtube.com/watch?v=32si5cfrCNc
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom