- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan se olla, että viestintäspeksi tulee tuolta vähän idempää mutta edelleen mietin, miksi se tulee niin sakeana ja överinä, koska Venäjäähän on syystäkin pidetty hybridivaikuttamisen mestarina.
Tuli mieleen sellainen teoria, että mitäpä jos nämä Johanit ja Leenat onkin tarkoituksella käsikirjoitettu noin sakeiksi hahmoiksi, jolloin he toimivat houkutuslintuina ja huomion kerääjinä. Heistä on tehty ryssätrollin stereotypioita, jolloin kansa kiinnittää huomionsa heihin ja vastaaviin uusiin hahmoihin. Tämä puolestaan antaa työrauhan diskreetimmille mielipidevaikuttajille ym. myyrille. Sellasille, joilla on oikeasti myös vaikutusvaltaa. Tuomiojat, haloskat ym.
Minun henkilökohtaisesti on vaikea suhtautua Bäcmannin tyyppisiin totaalisen övereihin hahmoihin mitenkään muuten kuin huumorilla tai välinpitämättömästi. En pysty hermostumaan vaikka kuinka yrittäisin. Itse asiassa Z-Studio on aika lailla parasta viihdettä mitä on vastaan tullut viime aikoina.
Ei hitto, kävin vilkaisemassa dosentin Twitteriä sen mitä ilman omaa tiliä näki. Ukrainalla kaatuneita 500 000 ja Venäjällä alle 20 000.
Siinä teille neutraalia faktaa!!11
Johanilta on tullut aika viiltävää analyysiä myös välillä. Tämä taisi olla vuosi sitten helmikuussa sodan alettua.
Tavallisiin kansalaisiin vaikuttaminen höpö-höpö sometileillä on täysin merkityksetöntä ja todnäk miinusmerkkistä Venäjälle.
Onhan tuolla tottakai uutta tuotantoa, onhan niillä iso aseteollisuus.
Venäjän 152mm tuotannosta arvioita ollu 15 000 - 50 000 kuukaudessa, USAn 155mm tuotanto on 15 000 kuukaudessa.
Tämän takia nämä kaikenlaiset ohjelmat lännen tuotannon lisäämiseksi. Tarkkoja tietoja ei julki anneta Venäjän puolelta.
Ja Venäjä uhonnut mm Krasnopol ammusten tuotannon lisäämisestä, nämä tarkkoja droneohjattuja ja osuu pieniinkin maaleihin, esim tankkiin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=QU0resswOds
En itse ole talousalalla, mutta mielestäni homma vois ollakin tuolla tavalla kuin tuossa kerrotaan. Möykkysen sisäpiiri tiedot myös puhuvat tuohon suuntaan.
Se voi olla juuri noin ja varmaan onkin. Koska loogisesti näitä vaikuttajia yleisen tason tiedossakin on eli annetaan sitten tällaiset sketsihahmot ja överiksi vedetyt ettei jää epäselväksi mitä ovat.Voihan se olla, että viestintäspeksi tulee tuolta vähän idempää mutta edelleen mietin, miksi se tulee niin sakeana ja överinä, koska Venäjäähän on syystäkin pidetty hybridivaikuttamisen mestarina.
Tuli mieleen sellainen teoria, että mitäpä jos nämä Johanit ja Leenat onkin tarkoituksella käsikirjoitettu noin sakeiksi hahmoiksi, jolloin he toimivat houkutuslintuina ja huomion kerääjinä. Heistä on tehty ryssätrollin stereotypioita, jolloin kansa kiinnittää huomionsa heihin ja vastaaviin uusiin hahmoihin. Tämä puolestaan antaa työrauhan diskreetimmille mielipidevaikuttajille ym. myyrille. Sellasille, joilla on oikeasti myös vaikutusvaltaa. Tuomiojat, haloskat ym.
Minun henkilökohtaisesti on vaikea suhtautua Bäcmannin tyyppisiin totaalisen övereihin hahmoihin mitenkään muuten kuin huumorilla tai välinpitämättömästi. En pysty hermostumaan vaikka kuinka yrittäisin. Itse asiassa Z-Studio on aika lailla parasta viihdettä mitä on vastaan tullut viime aikoina.
Jopa Suomessa saadaan hyvin nopeasti erinäiset tuotantolinjat/tehtaat aseteollisuuden ulkopuoleltakin painamaan erinäistä murkulaa sekä kalustoa jne sota-aikaan. Näille on omat suunnitelmat ja etukäteen mitkä voidaan polkaista käyntiin hyvin nopeasti.Tuossa vähän juttua kyvyistä. "Jos Venäjä ei ole tehnyt mitään 30 vuoteen, miten se onnistuisi siinä sodan aikaan alle vuodessa?" Eivät ole mikään Neuvostoliitto enää. Uskon että tuo tyyppi on aika hyvin perillä venäjän kyvyistä. Toki Roopeli ja muutamat muut tietää paremmin.
«Величезний наступ» росіян навіть не всі помічають. Чому Кирило Буданов впевнений, що весною настане переломний момент у війні. Велике інтервʼю Forbes — Forbes.ua
Чи зможе Росія захопити Київ, чи триває в Росії мобілізація, скільки в РФ залишилося ракет та снарядівforbes.ua
Jopa Suomessa saadaan hyvin nopeasti erinäiset tuotantolinjat/tehtaat aseteollisuuden ulkopuoleltakin painamaan erinäistä murkulaa sekä kalustoa jne sota-aikaan. Näille on omat suunnitelmat ja etukäteen mitkä voidaan polkaista käyntiin hyvin nopeasti.
Sä halvennat ihmisen älyä noilla jutuilla, missä implikoit että ryssä vaan istuu/istunut sormet perseessä siellä vaikka käy aktiivista sotaa isolla rintamalla. Heillä on raaka-aineet, kalusto ja henkilöstö.
Ei mun tarvitse lukea edes jonkun muun jorioita näistä asioista vaan ajattelet järjellä jumalauta. Mä kyl haluaisin nähdä jonkun ukrainailaisen sotilaan vastineen noille sun väitteille mitä siellä oikeasti tapahtuu ja tulee niskaan jatkuvasti. Tommonen halventaa mielestäni ukrainan puolustajia miten implikoit ryssän olevan jollain olemattomalla liikkeellä.
Mä en edelleen käsitä missä luulossa elät ettei siellä olisi tuotantoa sekä uutta sellaista myös. Kuva liittyy edelleen vahvasti näihin satuihin mitä porukka hokee itselleen.Sinä se jaksat uskoa ryssän kykyyn. Kannattaa pitää mielessä että ryssä on on ryssä, se ryssii. Ei tuo sana turhasta tule. Pieni arviointivirhe tuli jo operaation alkuun kun 3 päivän operaatio venynyt jo yli vuoteen.. Se laittaisi fiksummat miettimään että onko venäjä sellainen millaisen kuvan kyvyistä antanut. Armata lautat piti vyöryä minä hetkenä hyvänsä, kävi ilmi että tuotatolinjoilla on pelkät seinät ja valmista laitosta ei tulla näkemään. Kykyä kun ei ole. Ja sinä uskot että siellä aseteollisuus starttaa käyntiin sormia napsauttamalla kun eivät yhtä tankkia ole saaneet kasattua vuosikymmenissä. Nyt se pakotteiden alla muka onnistuisi. Luotat niihin vanhoihin tuotantolinjastoihin joita tietysti pidetty hyvässä kunnossa? Eikä kenelläkään ole tullut kiusausta myydä kalustoa muualle koska: "Onhan meillä 100 vuodeksi murkulaa jemmassa ja eihän kukaan hullu aloita oikeaa sotaa nykyaikana".
Mä en edelleen käsitä missä luulossa elät ettei siellä olisi tuotantoa sekä uutta sellaista myös. Kuva liittyy edelleen vahvasti näihin satuihin mitä porukka hokee itselleen.
katso liitettä 250827
Propagandaa. Molemmin puolin.Eli sinun mielestä tuo Ukrainan tiedustelupalvelun johtaja on aivan pihalla? Minä vaan uskon siihen enemmän kuin sinun veikkauksiin.