HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Joo niitä on vaan lähetellä tosta noin vaan.
Taikaseinä maksaa.

Tämä teissä kommareissa on vikana, te luulette että raha kasvaa puussa.

Bidee on tarkistamassa näyttelijäpellen kuntoa, KGB lähteiden mukaan hän on natsi ja käyttää kokaiinia päivittäin.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä teissä kommareissa on vikana, te luulette että raha kasvaa puussa.

Bidee on tarkistamassa näyttelijäpellen kuntoa, KGB lähteiden mukaan hän on natsi ja käyttää kokaiinia päivittäin.

Ei vaan pointtini oli juuri siinä ettei sitä maksa mikään taikaseinä. Olet vähän hidas.
 
Onpa ikävä maastomuoto bakhmutin pohjoispuolella. Ryssät varmasti koittaa vallata tuon ja saisi sieltä vaikutettua kaupunkiin paremmin sekä katkottua pari tietä lisää
1676892258797.png
 
Sanoppa se mihin laittaisi nyt mälliä... En tiedä onko sotateollisuus jo ns. "noussut" riippuen toki mitä tulevaisuus tuo mukanaan... WW3 jos tulee niin sitten kannattaa iskeä vaikka nytkin.
Olen kans odottanut selvempää romahdusta isommalla käteiskassalla jo tovin. Toki tippuihan se kivasti tossa yhdes kohtaa, mutta en oikeen usko että tää on viel tässä. Laitan ETF kuukausittain tässä odotellessa ja jos mitään romahdusta ei tule niin ostan sitten urheiluauton. Mä voitan jokatapauksessa.

Mut mä näkisin tän nykyisen tilanteen välivaiheena.
Sama juttu, olen hautonut jo pian kaksi vuotta käteiskassaa inflaation syötävänä. Nordea on antanut jo useamman ostokehotuksen, viimeisimmän kirjallisesti. Jotain olen ostanutkin mutta valtaosa on vielä käteisenä.

Nordea muuten suosittelee ostamaan pharmaa ja voisihan sekin olla, kun vaan jättää ne muutamat yritykset pois, joilla saattaa tulla pieniä juridisia haasteita lähitulevaisuudessa.

Mietin vaan, että sotateollisuus voisi olla nyt ja jatkossa se iso juttu. Euroopan täytyy varustautua, Jenkkien täytyy täydentää, Ukrainaan täytyy rakentaa sodan loputtua aivan infernaalisen massiiviset puolustuslinjat jne.
 
"Center for Naval Analyses -tutkimuslaitoksen Venäjä-ohjelman johtaja arvioi, että Venäjän joukkojen huono laatu, alemman tason upseerien menetykset ja ampumatarvikkeiden sekä kaluston rajallinen määrä rajoittavat Venäjän hyökkäyksen voimaa ja mahdollisuuksia."

 
Sama juttu, olen hautonut jo pian kaksi vuotta käteiskassaa inflaation syötävänä. Nordea on antanut jo useamman ostokehotuksen, viimeisimmän kirjallisesti. Jotain olen ostanutkin mutta valtaosa on vielä käteisenä.

Nordea muuten suosittelee ostamaan pharmaa ja voisihan sekin olla, kun vaan jättää ne muutamat yritykset pois, joilla saattaa tulla pieniä juridisia haasteita lähitulevaisuudessa.

Mietin vaan, että sotateollisuus voisi olla nyt ja jatkossa se iso juttu. Euroopan täytyy varustautua, Jenkkien täytyy täydentää, Ukrainaan täytyy rakentaa sodan loputtua aivan infernaalisen massiiviset puolustuslinjat jne.
Heitä joku mälli sotateollisuuteen. Maksaa ne monet osinkoakin niin siellähän muhii sitten. Ite varmaan kattoisin jotain Locheed Martin jne.
Koittaa sitäkin hajauttaa eri firmoihin ja eri maihin niin tuskin se nykymenossa pieleen menee. Eiköhän me olla uudessa kylmässä/kuumassa sodassa para-aikaa. Kattosin tosiaan vaan että maksaa sen osingon kuitenkin. Paljon mukavempi jättää raha lojumaan sitten.
 
Ei vaan pointtini oli juuri siinä ettei sitä maksa mikään taikaseinä. Olet vähän hidas.
Jep ,tosin ei se yllätä kaveri pystyy ainostaan huutelemaan kaikki trolleja putinistia, natseja tai joku idiootti letkautus ties mihin väliin. No ei voi hirveesti vaatia ku roinaa menee ämpäri kaupalla eikä natusta pahemmin erota, bodaus kun älyä hirveesti ei vaadi ,tai ehkä joidenkin mielestä vaatii.
 
Heitä joku mälli sotateollisuuteen. Maksaa ne monet osinkoakin niin siellähän muhii sitten. Ite varmaan kattoisin jotain Locheed Martin jne.
Koittaa sitäkin hajauttaa eri firmoihin ja eri maihin niin tuskin se nykymenossa pieleen menee. Eiköhän me olla uudessa kylmässä/kuumassa sodassa para-aikaa. Kattosin tosiaan vaan että maksaa sen osingon kuitenkin. Paljon mukavempi jättää raha lojumaan sitten.
Näin tosiaan myös ajattelin, että kokeilen ensin jollain sopivalla summalla potentiaalisimpia yhtiöitä ja katson muutaman kuukauden mihin suuntaan se lähtee kehittymään. Merkittävää romahduksen vaaraa tuskin tässä tilanteessa on tuolla sektorilla. Jännä myös nähdä, miten Nordea reagoi tämän sektorin toimeksiantoon.

Se olisikin muuten ainoa mälli, jota tässä taloudessa heitellään, hehe.
 
Näin tosiaan myös ajattelin, että kokeilen ensin jollain sopivalla summalla potentiaalisimpia yhtiöitä ja katson muutaman kuukauden mihin suuntaan se lähtee kehittymään. Merkittävää romahduksen vaaraa tuskin tässä tilanteessa on tuolla sektorilla. Jännä myös nähdä, miten Nordea reagoi tämän sektorin toimeksiantoon.

Se olisikin muuten ainoa mälli, jota tässä taloudessa heitellään, hehe.
Juu. Sitten hyvä kattoa miten kuumenee noi muutkin maat pikkuhiljaa tässä ja jos/kun ukraina pitkittyy niin vois olla kyl kova. Ehkä itekkin otan siivun holdiin jotain. Ollut kans tylsää.
 
Oho joku media laittaa aika kovaa tekstiä! Joku ryssämedia eiku
No nää on varmaan sit tyynenmeren ryssiä

2023-02-20_15-37-18.png


Onneksi tämä eläköitynyt Jenkkikenraali linkkisi ensimmäisessä videossa on täysin eri mieltä. Hänen mielestään Jenkkien on nyt aika näyttää mistä kana pissii ja mennään päätyyn asti. Luotan tähän enemmän kuin johonkin Australialaiseen toimittajaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom