HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käy mun mielestä ihan hyvin läpi vahvuuksia ja heikkouksia.


View: https://www.youtube.com/watch?v=lF7SlWOUxRE



View: https://www.youtube.com/watch?v=p69gZ9HWVnI


Aika näyttää miten hyvin toimivat Venäjää vastaan.

Haaste on enemmänkin se miten kokonaisuus toimii. Venäjän tykistöstä ja ilmatorjunnasta tarvisi saada riittävä osa lamautettua. Mahdollistaisi lentokoneiden ja helikopterien osallistumisen höökiin.
Mikäli siellä on voimissaan oleva tykistö ei Bradleyt ja tankit ratkaisevasti auta.

Eikä ensimmäistä länsikalustolla olevaa prikaatia kannata kuluttaa turhassa paikassa. Kolme mekanisoitua prikaatia kun kasassa niillä jo hyökkää, kunhan kokonaisuus toimii.

Minä olen huolissani siitä riittääkö Ukrainalla ammukset torjua Venäjän suurhyökkäys. Melko surutta moppaavat pellolle viimeisetkin ryssät tykistöllä, vaikkei sellasiin enää kranaattia kannattais tuhlata.

Olisi nuo koulutukset uuteen kalustoon pitänyt aloittaa jo keväällä. Vaan kun oli se usko että Ukraina vapauttaa alueensa jouluun mennessä.
 
Screenshot_20230202_165444_Chrome.jpg
 
Vieläkin näyttää olevan ilmassa venälästen aliarviointeja. Itse olen hyvin huolestunut Ukrainan kyvystä puolustautua. Venäjällä riittää kyllä miehiä ja ammuksia eikä siellä lasketa ts. välitetä menetetyistä ihmishengistä. Tulossa näyttäisi olevan uusi suurhyökkäys ja nyt Venäjällä on opittu virheistä. Ukraina on saanut paljon apua, mutta sittenkin liian vähän ja liian myöhään. Raskaassa aseistuksessa on emmitty aivan liian kauan. Vain jotkut pikkumaat ja Usa plus Englanti ovat tosissaan olleet auttamassa. On tehnyt suorastaan pahaa katsoa Saksan vatulointia. Parhaassa tapauksessa Ukrainan puolustuslinjat pitävät. Olen sanonut tämän jo kauan sitten, mutta ukrainalaiset eivät saa venäläisiä kokonaan ajettua pois ilman ulkomaisia (nato?) joukkoja. Menikö jo etsikkoaika ohi? Venäläiset pitävät todennäköisesti kiirettä ennen kuin raskaampi aseistus, panssarit, pitkän kantaman ohjukset yms, ehtivät perille.
Viime loppukeväästä 2022 puhuttiin myös että nyt alkaa Venäjän suurhyökkäys. Sitten se alkoi. Venäjä teki 90000 tykistön laukausta päivässä. Suurhyökkäyksen tulos Severodonetskin ja lysychanskin valtaus. Tämän suurhyökkäyksen jälkeen Ukraina valloitti Harkovan ja Hersonin, oikeasti valtavat alueet.

Venäläisten kyvykkyys on jo nähty. Hirveillä tappioilla yritetään valloittaa yksittäisiä kyliä. Ei mitään kykyä nopeaan blizkriegiin jota Ukraina esitti viime syksynä , kun ryssät joutuivat pakenemaan pakokauhun vallassa.

Seuraava Ukrainan salama hyökkäys alkaa kun maa kovettuu.

Jos Suomea olisi avustettu yhtä paljon kun Ukrainaa nyt, ei oltaisi menetetty ryssille Karjalaa ja Petsamoa.
 
Huvittavaa miten Putinin lännen mädätystä vastaan taistelevissa joukoissa on nyt ne ilman rangaistusta selviävät valkoisia naisia joukkoraiskaavat muslimimiehetkin. Venäjän armeijassa taitaa olla nyt kaikki stereotypiat mitä vastaan he muka taistelevat.
Tuskin kuitenkaan karvaranteita?? Venäjä kun tuppaa olemaan aikas iso maa sinne mahtuu aika monen näköstä hiihtäjää

Jos siis taas siellä taistelee kunnon karvaranteita nii laitatko videon?

Ählyt voi suksia vittuu!
 
Viime loppukeväästä 2022 puhuttiin myös että nyt alkaa Venäjän suurhyökkäys. Sitten se alkoi. Venäjä teki 90000 tykistön laukausta päivässä. Suurhyökkäyksen tulos Severodonetskin ja lysychanskin valtaus. Tämän suurhyökkäyksen jälkeen Ukraina valloitti Harkovan ja Hersonin, oikeasti valtavat alueet.

Venäläisten kyvykkyys on jo nähty. Hirveillä tappioilla yritetään valloittaa yksittäisiä kyliä. Ei mitään kykyä nopeaan blizkriegiin jota Ukraina esitti viime syksynä , kun ryssät joutuivat pakenemaan pakokauhun vallassa.

Seuraava Ukrainan salama hyökkäys alkaa kun maa kovettuu.

Jos Suomea olisi avustettu yhtä paljon kun Ukrainaa nyt, ei oltaisi menetetty ryssille Karjalaa ja Petsamoa.
😂😂 Ei saaatana sä oot kujalla ihanko karjala olis vielä Suomen hallussa
 

Suositut

Back
Ylös Bottom