HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Miksi venäläiset eivät sitten hyökkää tankeilla yms. jos niitä on? Miksi lähettää mobikkeja kuolemaan ilman kunnon aseita ja tukea?
Siksi koska Venäjän taktiikka on paska. Se on jokaisen tiedossa. Mobikki taktiikka on sitä paitsi toiminut. Ukrainalla on huutava pula ammuksista. Kulutus kovempi kuin täydennykset. Nyt jos/kun Venäjä tekee suuremman hyökkäyksen eipä ole Ukrainalla enää ammuksia torjua sitä. Vasta hyökkäyksen voi unohtaa kokonaan kun ei riitä paukut enää kunnon puolustautumiseenkaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siksi koska Venäjän taktiikka on paska. Se on jokaisen tiedossa. Mobikki taktiikka on sitä paitsi toiminut. Ukrainalla on huutava pula ammuksista. Kulutus kovempi kuin täydennykset. Nyt jos/kun Venäjä tekee suuremman hyökkäyksen eipä ole Ukrainalla enää ammuksia torjua sitä. Vasta hyökkäyksen voi unohtaa kokonaan kun ei riitä paukut enää kunnon puolustautumiseenkaan.
Ja molemmat osapuolet oppivat sotimisesta kokoajan lisää. Kumpi oppii paremmin ja kummalla riittää resurssit on se juttu.
Tällä hetkellä ryssät on voitolla tässä, koska lännen merkittävät tuet ukrainalle on jos/kun/tulee kun tulee osastoa sekä paljon poliittista hyvesignalointia tolla saralla.

Kiinnostaisi edelleen nähdä leopard A6 tositoimissa.
 
Kertoo paljon jos neutraali politiikka johtaa hylkiövaltio statukseen.
Pakkolokerointia ollut tämä nykypolitiikka yleisellä tasolla. Sä vaan tarjoat asetelmaa missä mennää näin tai sitten olet vihollinen. Tuo on tuhoisa ajattelumaailma.
En minä tarjoa mitään asetelmaa, vaan kirjoitin näin: "kyllähän näkökantoja tulee maailmaan mahtua, MUTTA niitä pitäisi pystyä perustelemaan ja analysoimaan hieman syvällisemminkin." Kuka vaan voi huudella ties mitä, mutta ehdotuksen syvempään pohdintaan ei ole valmiuksia/halua. Saati pohtimaan oman ehdotuksen laajempia vaikutuksia.

Ja jokainen voi katsoa mitä valtioita noiden "neutraalia" politiikkaa harjoittavien joukosta löytyy. Tästäkin saa olla eri mieltä, mutta itse en siihen porukkaan haluaisi Suomea asemoida. Enkä näe mitään syytä, miksi Suomen pitäisi olla neutraali. Meidän naapurimaa on hyökännyt itsenäiseen valtioon. Itse näen Suomen pelanneen saatavilla olevat kortit tässä asiassa hyvin. Kaikissa asioissa näin ei ole käynyt, mutta nyt mielestäni on.
 
Siksi koska Venäjän taktiikka on paska. Se on jokaisen tiedossa. Mobikki taktiikka on sitä paitsi toiminut. Ukrainalla on huutava pula ammuksista. Kulutus kovempi kuin täydennykset. Nyt jos/kun Venäjä tekee suuremman hyökkäyksen eipä ole Ukrainalla enää ammuksia torjua sitä. Vasta hyökkäyksen voi unohtaa kokonaan kun ei riitä paukut enää kunnon puolustautumiseenkaan.

Ei kai Venäjä ole kopioinut strategiaansa Futuramasta?

 
Ja jokainen voi katsoa mitä valtioita noiden "neutraalia" politiikkaa harjoittavien joukosta löytyy. Tästäkin saa olla eri mieltä, mutta itse en siihen porukkaan haluaisi Suomea asemoida. Enkä näe mitään syytä, miksi Suomen pitäisi olla neutraali. Meidän naapurimaa on hyökännyt itsenäiseen valtioon. Itse näen Suomen pelanneen saatavilla olevat kortit tässä asiassa hyvin. Kaikissa asioissa näin ei ole käynyt, mutta nyt mielestäni on.

Pohjois-Korea, Iran, mitä Afrikan maita, siinä oikein neutraaliutta olan takaa! Hieman vaikea olla neutraali, kun naapurissa on terroristivaltio joka käy hyökkäyssotia naapureitaan vastaan...
 
En minä tarjoa mitään asetelmaa, vaan kirjoitin näin: "kyllähän näkökantoja tulee maailmaan mahtua, MUTTA niitä pitäisi pystyä perustelemaan ja analysoimaan hieman syvällisemminkin." Kuka vaan voi huudella ties mitä, mutta ehdotuksen syvempään pohdintaan ei ole valmiuksia/halua. Saati pohtimaan oman ehdotuksen laajempia vaikutuksia.

Ja jokainen voi katsoa mitä valtioita noiden "neutraalia" politiikkaa harjoittavien joukosta löytyy. Tästäkin saa olla eri mieltä, mutta itse en siihen porukkaan haluaisi Suomea asemoida. Enkä näe mitään syytä, miksi Suomen pitäisi olla neutraali. Meidän naapurimaa on hyökännyt itsenäiseen valtioon. Itse näen Suomen pelanneen saatavilla olevat kortit tässä asiassa hyvin. Kaikissa asioissa näin ei ole käynyt, mutta nyt mielestäni on.
Mä olen sanonut että rahanheiton sijaan sinne menee konkreettisesti sotajoukot lopettamaan tämän sodan.

Tämä toteamus oikeastaan tuhoaa kaikki ryssäbottisyytökset mitä täällä heitetään, mutta se ohitetaan aina. Olen oikeasti ryssävastaisempi kuin valtaosa täällä jo tällä toteamuksella.
Nykymuodossa ukrainan sota on poliittinen ja taloudellinen musta-aukko kuten myös olen sanonut toistuvasti. Tässä on minun "neutraalius" asiaan.

"mu-mu-mu-mutku ukraina ei ole natomaa ja sopimukset"

No sit kannattaa pitää turpa kiinni sotamaniasta jos oikeat toimet ei käy ja esim. ryssät voi tehdä mitä vaan
 
Mä olen sanonut että rahanheiton sijaan sinne menee konkreettisesti sotajoukot lopettamaan tämän sodan.

Näin tässä taas aletaan syyttämään länsimaita siitä, että sotaa pitkitetään. Seuraavaksi väitetään, että sota oli naton ja oikeastaan gayroopan aiheuttama.

Näin se trolli toimii, ruplat kilahtelee vaan pussiin.
 
Näin tässä taas aletaan syyttämään länsimaita siitä, että sotaa pitkitetään. Seuraavaksi väitetään, että sota oli naton ja oikeastaan gayroopan aiheuttama.

Näin se trolli toimii, ruplat kilahtelee vaan pussiin.
Eurooppa lähettää jo sotakalustoja, kouluttajia, rahaa.... vapaaehtoisia sotilaita.

Mitkä laput on silmillä? Sä taidat suojella ryssiä oikeasti? Suntsu oikeasti rakastaa ryssiä, kun ei halua tehokkaasti tuhota heitä ukrainasta.
 
Kuulemani mukaan siellä on ollut jo koko alkuvuoden kovat pöhinät päällä. Tiedot/huhut isoista tappioista liikkuu sosiaalisessa mediassa aiheuttaen ahdistusta. Tiedot/huhut seuraavasta LKP-aallosta on vellonut päällä on useita kuukausia.

Jännä juttu, että miksi Suomen media ei hyödynnä enemmän noita Venäjän sosiaalisen median kanavia ja omia siviilikontaktejaan lähteinä nimenomaan maan sisäisestä tunnetilasta. Jos minä pystyn siihen yhden kontaktin välityksellä niin mitä kaikkea media pystyisikään tekemään. Tällaisia juttuja näkyy tosi vähän missään. Kyllä niistäkin pystyy jotain kokonaiskuvaa hahmottamaan.

Tänne ketjuun tulee viestejä sitä tahtia, että asialliset postaukset meinaavat jäädä välistä. Mutta siis epäilen, että syynä on valtamedian matala journalistinen taho. Eihän hesarikaan enää tee muuta kuin referoi uutisia muualta valtamediasta. Tuo olisi todella hyviä idea, jos hesari palkkaisi venäläistaustaisen toimittajan joka voisi kirjoitella tilannekuvaa Venäjältä. Tuossa tosin voi olla ongelmana se, että venäläisten turvallisuuspalvelu ottaisi heti kohteekseen hänet ja hänen lähipiirin.
 
Eikös sitä teidän "narratiivissa" kutsuta gayroopaksi?
Selvästi elät itse niissä narratiiveissa ja koitat projisoida niitä muihin.
Mut onhan se vähän jännä miten hiljaiseksi tommonenkin menee, kun konkreettista toimea ryssää vastaan olisi pöydällä.

Se on kertovaa kun proxysota on mitä halutaan pitää päällä niin ei löydy sinulle syötetystä narratiivista tähän nyt jatkumoa niin vastustat sitä, kun toisella kädellä taas intoilet kuinka ryssät pitäisi tappaa.
Hyvin nurinkurinen ajattelutapa.
 
Mä olen sanonut että rahanheiton sijaan sinne menee konkreettisesti sotajoukot lopettamaan tämän sodan.
Ok. Mitkä nämä sotajoukot mielestäsi olisivat? NATO? Joku muu, mikä? Koitan siis hakea nyt sitä lihaa luiden ympärille, että voidaan jatkaa keskustelua ja puntaroida ehdotuksen realismia.
 
Ok. Mitkä nämä sotajoukot mielestäsi olisivat? NATO? Joku muu, mikä? Koitan siis hakea nyt sitä lihaa luiden ympärille, että voidaan jatkaa keskustelua ja puntaroida ehdotuksen realismia.

Aivan harhaista höpinää, siis realiteettien ulkopuolella, alkaa nyt puhumaan joukkojen lähettämisestä. Sillä verukkeella on taas hyvä sitten syyllistää länsimaita, näin se toimii.

Muuta syytä tuohon roopelin joukkojen lähetys höpötykseen ei ole.
 
Ok. Mitkä nämä sotajoukot mielestäsi olisivat? NATO? Joku muu, mikä? Koitan siis hakea nyt sitä lihaa luiden ympärille, että voidaan jatkaa keskustelua ja puntaroida ehdotuksen realismia.
Nato+eurooppa

Samat porukat jotka syöttää tätä proxysotaa. Äläkä koita korottaa itseäsi keskustelussa johonkin asemaan missä muka tuot sille jotain realismia tai lisäarvoa.
 
Aivan harhaista höpinää, siis realiteettien ulkopuolella, alkaa nyt puhumaan joukkojen lähettämisestä. Sillä verukkeella on taas hyvä sitten syyllistää länsimaita, näin se toimii.

Muuta syytä tuohon roopelin joukkojen lähetys höpötykseen ei ole.
Selitä logiikka minulle

Lähetä leopard tankki täysin OK
Lähetä leopard tankki miehistöllä EI VOI TEHDÄ NOIN KOSKA SYYTETÄÄN

????
 
Suntsu ei osaa selittää epälogiikkaansa minulle, koska kässäri loppuu tässä kohtaa.
Reaktiona joku itkuhymiö koska ei ole muuta.

Kyllähän tässä on eurooppa ja nato sodassa mukana joten toimet mitä esitän on täysin loogiset.
 
Suntsu ei osaa selittää epälogiikkaansa minulle, koska kässäri loppuu tässä kohtaa.
Reaktiona joku itkuhymiö koska ei ole muuta.

Kyllähän tässä on eurooppa ja nato sodassa mukana joten toimet mitä esitän on täysin loogiset.

Eipä ole paljoa paukkunut täällä, sodassa on Ukraina ja Venäjä. Sitten jos sinne laitetaan Nato joukkoja niin tilanne on toinen.

Näin, tässä taas aimo annos roopelilta propagandan aabeeceetä! Vaikka et suoraan väitä, niin annat ymmärtää erittäin selvästi, että sodassa ollaan.
 
Selitä logiikka minulle

Lähetä leopard tankki täysin OK
Lähetä leopard tankki miehistöllä EI VOI TEHDÄ NOIN KOSKA SYYTETÄÄN

????
Nämä rajoituksethan ovat Venäjän asettamia ja niitä länsimaat sitten kiltisti noudattavat tai yrittävät kiertää parhaansa mukaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom