HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Puhu asioista = valkopese, ryssä

Tässä kyllä hyvä taso millä nykyaikana mennään. Ei haluta edes miettiä asioita ja syysuhteita vaan huudetaan päämärkänä ryssää, jos ei hoeta jotain iltalehden "putin saa persesyövän ihan just" lööppejä.

On muuten helvetin tärkeää osata katsoa asioita laatikon ulkopuolelta. Toimii muuten ihan kaikessa.
Enkä muuten edes puolia valinnut vaan katsoin asioita. En minä väittänyt jenkkejä pahaksi tai ryssiä hyviksi.
Peli toimisi aivan samoin jos ryssät laajentaisi jenkkilän lähelle. Kannattaa varmaan kasvaa aikuiseksi tässä maailmassa, joskus niin voi puhua asioita kuten aikuiset. Sekä jättää se naiivisuus taakse.
Laatikon ulkopuolelta asioiden tarkastelu on hyvä asia. Mutta se ei ole epämääräisten YouTube-videoiden katselua. Esim se, joka oli mielestäsi niin neutraali, mutta höyrypää selitti venäläisistä me-muodossa :D

ps. Joko ne uhoamasi toimenpiteet pian alkaa, jos ryssittely jatkuu? Onneksi ne eivät kohdistu minuun, koska en tietenkään ole uskaltanut toimenpiteiden pelossa ryssitellä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan kuin tuo olisi taas kielletty kohta, kun se vain kertoo sen todellisuuden miten suurvaltojen valtatasapainojutut menee oikeassa maailmassa. Tässä kohtaa se naiviisuus tippuu monella.

Liittyy sotaan Ukrainassa miten? "Nokun kyllä jenkit reagois, jos Meksiko ja Kuuba ja Brasilia ja Venäjä..."
 
Laatikon ulkopuolelta asioiden tarkastelu on hyvä asia. Mutta se ei ole epämääräisten YouTube-videoiden katselua. Esim se, joka oli mielestäsi niin neutraali, mutta höyrypää selitti venäläisistä me-muodossa :D

ps. Joko ne uhoamasi toimenpiteet pian alkaa, jos ryssittely jatkuu? Onneksi ne eivät kohdistu minuun, koska en tietenkään ole uskaltanut toimenpiteiden pelossa ryssitellä.
En mä lue mitään kuin piru raamattua ja todellakin havainnointia.
Kaveri sattui olemaan bakhmutista oikeassa, että se meni ainakin nappiin. Jatkosta ei voi toki sanoa ja useiden eri lähteiden seuraamistahan tämä on.
 
En mä lue mitään kuin piru raamattua ja todellakin havainnointia.
Kaveri sattui olemaan bakhmutista oikeassa, että se meni ainakin nappiin. Jatkosta ei voi toki sanoa ja useiden eri lähteiden seuraamistahan tämä on.

Nokun se sano että paska haisee, niin oli se oikeassa, pitää mun nyt uskoa sitä.
 
No jos menee ohi miten tämä vertaus oli nyt taas relevantti niin en voi auttaa.

Kerro nyt miten nuot sun hypoteettiset tilanteet liittyy sotaan tänäpäivänä? Ei mitenkään.

Ihan sama vaikka jenkit paskantais Kuuban päälle, niin silti ryssä on hyökänny Ukrainaan ja alottanu sodan.
 
Ei sinne mitään sotilastukikohtaa perustettaisi, USA tuhoaisi materiaalin ennen määränpäätä, USA on muuten suht koht huonoissa väleissä eteläisten naapureidensa kanssa koska on monin tavoin sekaantunut niiden politiikkaan, aseistanut kapinallisia yms.
Meinaat että mikäli venäläiset laivat alkais kärräämään materiaalia Meksikoon, niin jenkit ottais ja upottais ne mereen yms? Aikamoinen oletus. Koska Kuuban ohjuskriisi mainittu, niin silloinhan jenkeillä oli todistusaineistoa että sinne ollaan tuomassa sellaisia hyökkäysaseita jotka voivat kantaa ydinkärkiä Yhdysvaltoihin, eikä ne jenkit silloinkaan tainnut vyöryä sinne joukoilla. Ei Ukrainaan tai baltianmaihin kukaan ole ollut viemässä vastaavaa kyvykkyyttä. Ei edes sotilastukikohtien perustaminen baltianmaihin ole aiheuttanut Venäjällä mitään radikaalia, miksi siis Ukraina tai tuo Meksiko olisi erilaisia..?
 
Nokun se sano että paska haisee, niin oli se oikeassa, pitää mun nyt uskoa sitä.
Tämä. YouTubesta löytyy jokaisen ajatusmaailmaan sopivaa saarnamiestä. Jos luottamuksen muodostumiseksi riittää, että on ollut jossain asiassa oikeassa, niin on kyllä melkoista laatikon ulkopuolelta tarkastelua. Sehän on ihan perusoppi propagandassa ja paskapuheessa, että sopivasti totuutta sekaan, niin johan uppoaa keskimääräistä heikkolahjaisempaan osaan kansasta. Olisko tuo propagandan oppikirjan taktiikka numero viisi, heh.
 
Tämä. YouTubesta löytyy jokaisen ajatusmaailmaan sopivaa saarnamiestä. Jos luottamuksen muodostumiseksi riittää, että on ollut jossain asiassa oikeassa, niin on kyllä melkoista laatikon ulkopuolelta tarkastelua. Sehän on ihan perusoppi propagandassa ja paskapuheessa, että sopivasti totuutta sekaan, niin johan uppoaa keskimääräistä heikkolahjaisempaan osaan kansasta. Olisko tuo propagandan oppikirjan taktiikka numero viisi, heh.
Kuka käski luottamaan? Sähän taas omasta päästäsi heität juttuja.
 
En mä oleta mitään. Propagandaa tulee molemmin puolin joten se on turha siinä edes pyöriä vaan keskittyy siihen mitä oikeasti tapahtuu.

Sinä nimenomaan oletat, että nuo ryssien väitteet on totta, kun kerran niitä toistelet täällä. Vai tarkoitatko tuolla miten vain havainnoit mitä sanotaan, että et edes yritä miettiä onko jokin väite totta vai ei? Olen huomannut, ettet edes yritä todistaa sanomisiasi jos niistä sinulta kysyy. Nytkin heitit minulle vain, että "etsi itse todisteet".

En mä tiedä edes mitä koitat vääntää välittämisellä tai muulla koska se ei liity mitenkään siihen, jos haluaa katsoa asioita miten ne oikeasti tapahtuu ja mikä on realistista. Siihen ei liity tunteet mitenkään.

Tarkoitin sitä, että pitää välittää onko jokin asia totta vai ei. Ajetaan kyllä samaa asiaa, jos kerran molemmat halutaan tietää mitä oikeasti tapahtuu, mutta meidän ero on siinä, että minä haluan tarkistaa faktat ja selvittää totuuden. Sinulle riittää se, että venäläiset väittää jotain ja omat spekulaatiot siitä miten "voihan se olla totta".
 
Kuka käski luottamaan? Sähän taas omasta päästäsi heität juttuja.
Sellaisella innolla tuotakin mainitsemaani videota tuputit, jopa hermostuit kun 45 min pätkää ei oltu katsottu ja kommentoitu 20 minuutissa, että voisi olettaa sinun pitävän sisältöä jokseenkin luotettavana. No, jos näin ei ollut, niin my bad :D
 
Sinä nimenomaan oletat, että nuo ryssien väitteet on totta, kun kerran niitä toistelet täällä. Vai tarkoitatko tuolla miten vain havainnoit mitä sanotaan, että et edes yritä miettiä onko jokin väite totta vai ei? Olen huomannut, ettet edes yritä todistaa sanomisiasi jos niistä sinulta kysyy. Nytkin heitit minulle vain, että "etsi itse todisteet".



Tarkoitin sitä, että pitää välittää onko jokin asia totta vai ei. Ajetaan kyllä samaa asiaa, jos kerran molemmat halutaan tietää mitä oikeasti tapahtuu, mutta meidän ero on siinä, että minä haluan tarkistaa faktat ja selvittää totuuden. Sinulle riittää se, että venäläiset väittää jotain ja omat spekulaatiot siitä miten "voihan se olla totta".
Itse uskon enemmän loogisiin syihin kuin johonkin hullum persesyöpä putin heräsi ja halusi tappaa kaikki syitä.
 
Sellaisella innolla tuotakin mainitsemaani videota tuputit, jopa hermostuit kun 45 min pätkää ei oltu katsottu ja kommentoitu 20 minuutissa, että voisi olettaa sinun pitävän sisältöä jokseenkin luotettavana. No, jos näin ei ollut, niin my bad :D
En mä ota kantaa noihin sun omiin aivoituksiin miten haluat nähdä asiat.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom