Mikä meidän valtamedia? Mä en edes lue uutisia. Oon blokannut omista laitteista ylet, MTV:t iltapulut sun muut. Kuulin toimiston kahvipöydässä juttua et kahvinkeittoakin pitäis rajoittaa ja emäntä ilmaisi huolensa katteltuaan lööppejä.No sittenhän teidän valtamedia valehtelee, kovasti näkyi otsikoita kun pyydettiin tarpeet tekemään pussiin ja mediassa iso haloo miten sähköä joudutaan säännöstelemään (tämä säännöstely ei ollut malisen juttu) ja välttämään wc vetämistä. Mutta silmät ummessa on hyvä jatkaa ,ensin Korona sitten Venäjän sota jonka varjolla "energia kriisi" jonka meidän oma pikku hallitus todellisuudessa tehnyt. No onnea jotka tykkää maksella isoja sähkölaskuja täällä 9.6c kwh ei vituta vielä
Sit toi ruokakin kallistu kummasti/polttoaine varmaa Venäjä syynä siinäki.
Jos muuten tsekkaat mun profiilista menneitä viestejä niin en hirveän mukana ollut koronakusetuksessa.
Totta munassa sota vaikutti hintoihin koska markkinat reagoi. Ensin polttoaineeseen ja sitä kautta kaikkeen muuhun, sehän on päivänselvää. Mutta ei se ole ainoa syy. Ja hallitus olisi voinut pistää parempaa tukea kansalaisille, nythän ne ei tehnyt mitään ennenkuin oli pakko ja sekin kustiin juostessa.