HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sitä mä vaan mietin et Ukrainan sotilaat painanut 5-6päivää menemään järkyttävän stressaavassa tilassa ilman unta, ja jatkavat vaan, niin millä vtulla ne jaksaa? Mä haluun samaa. 😅
Siel on pakko olla sotilailla jotain pientä buusteria.

Sitä mä vaan mietin et Ukrainan sotilaat painanut 5-6päivää menemään järkyttävän stressaavassa tilassa ilman unta, ja jatkavat vaan, niin millä vtulla ne jaksaa? Mä haluun samaa. 😅

Mitähän nämä nykyarmeijat käyttää? Ehkä modafiliinia? Luulis että pirit on jätetty jo pois, natsit huomas jo -41 että ei ole hyvä ratkaisu.

Käyttihän kaukopartio miehetkin amfetamiinia. Varmaan jotain parempia aineita nykyään käytössä.

Aika paljon lukenut noiden miesten juttuja, pervitiini oli heillä se viimeinen vaihtoehto. Yleensä jos oli ryssä kantapäillä ja kotia piti päästä äkkiä niin otettiin, sen aineen kanssa sitten kun iski se väsymys niin peli oli selvä. Muutamassa jutussa kerrotaan kun kokematon ja hieman huonompi kuntoinen kaveri on lähtenyt partioon ja heti alkumatkasta syönyt koko tuubin noita. Muut ukot sitten huomanneet tuolla liian myöhään ryssänmaalla, että nyt ei ole kaikki kohillaan ja kaverilla meno poikki kokonaan.

Tuon väsymyksen natsit huomas -41 ja silloin saivatkin tänne meille ison lastin dumpattua noita. Meillä nuot ei tosiaa ollu yleisessä jaossa vaan kaukopartiomiehet sai mukaan ja -44 suurhyökkäyksessä jaettiin sitten myös.

Modafiliinillä ei kuuleman mukaan tuota käytön jälkeistä väsymystä tule?

Niin ja jotkut älyköt aina silloin tällöin väittävät näitä jo talvisodassa käytetyn, mitenhän Suomi olisi saanut Saksan ihmelääkettä -39 kun oli sodassa Saksan liittolaisen kanssa.

Eiks pervitiinit pitkälti kaukopartioheppujen väline millä jakso hiihtää sen 100km putkeen. Ei kai tuota perusjampat poterossa vedelly aamuin illoin. Ukraina hyökkää joo, mutta kai sielläkin rotaatio on silti. Osa nukkuu osa sotii. On nuo yli puol vuotta sotinu jo "menestyksekkäästi". En usko että lääkkeissä kundit alusta loppuun. Mitä nukkumiseen tulee, niin kait sotaankin turtuu. Ihminen on niin sopeutuva. Ei tunnu ihmisen tappaminen miltään kun muutaman tappanu. En oo sodassa ollu, mutta mutulla voisin heittää että tarpeeks väsyny niin nukkuu poterossa kun jytisee. Ainakin sen verran että jaksaa jatkaa. Myöhemmin liskot hiipii uniin kun pitää normi-arkea aloittaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hersonissahan puskee nyt eri porukka.
Noilla on tarpeeksi joukkoja että ne voi kärjessä menevää yksikköä vaihtaa. Ukraina on nyt usean prikaatin voimin painanu aina noista läpimurtokohdista. Kyllä ne levättyäkin saa koska porukka riiittää.

"Venäjän julkilausutut tavoitteet lipsuvat pahasti. Lyman ehti olla alle 24 tuntia venäläinen kaupunki”, Kastehelmi viittaa Venäjän pakkoliitoksiin. HS.fi

Nooh. 😆

Eikö se Putin voisi kuolla jo ihan pelkkään vitutukseen?

Voisiko joku sotilasvallankaappaus olla Moskovassa mahdollista 🤔

Suositut

Back
Ylös Bottom