HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Höhö mistä me oikeastaan tiedetään mikä on totta? Entäpäs jos se onkin Ukraina joka on tulittanut sitä voimalaa? Väitteet siitä että Venäläiset olisivat sen miinoittaneet valetta?
Biden laittanu CIA asialle hämmentämään soppaa...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höhö mistä me oikeastaan tiedetään mikä on totta? Entäpäs jos se onkin Ukraina joka on tulittanut sitä voimalaa? Väitteet siitä että Venäläiset olisivat sen miinoittaneet valetta?
Biden laittanu CIA asialle hämmentämään soppaa...
Me emme sitä ainakaan tietäisi, jos näin olisi. Kuten tuossa valtamediakriittikko-osastolta joku kaveri totesikin, niin Bidenin poppoohan tässä tienaa ja ei varmasti haittaa jos Venäjä siinä samalla romuttaa maansa.
 

Kahl pitää lukua merkittävänä ottaen huomioon, että ”venäläiset eivät ole saavuttaneet mitään Vladimir Putinin tavoitteista”. Kahl huomauttaa, että presidentti Putinin tavoitteena oli vallata koko Ukraina, saada maan hallinto vaihdettua sekä tukahduttaa Ukraina itsenäisenä, suvereenina ja demokraattisena valtiona.

”Mitään näistä ei ole tapahtunut.”


”Venäjän armeijaa on kohdeltu huonosti. Luulen, että he varmasti olettivat voivansa marssia läpi Ukrainan päivissä tai viikossa. Nyt on käynyt ilmi, että se oli paha virhearvio. Ukrainalaiset tekevät enemmän kuin pitävät omansa ja odotan, että tämä trendi jatkuu.”

Mitään näistä ei ole tapahtunut :D
 
Odotellaa nyt vielä.. väärennös ja väärennös..
Screenshot_20220809-120659_Chrome.jpg
 
Jatka sinä vaan "tutkimuksiasi" YouTubessa 😀

Niin siis sä oot ihan sekasin, edelleen keskityt muiden keskustelijoiden mielenhallintaan ja fleimaamiseen jos jokin häiritsee yksinkertaistettua mustavalkolähetystäsi. Et halua kuulla tai tietää mitään mikä voi tämän yksinkertaistetun kanssa olla ristiriidassa. Haluat pysyä tyhmänä kuin RT-ryssä, onneksi sentään toiseen suuntaan. Mutta kuitenkin.
 
Niin siis sä oot ihan sekasin, edelleen keskityt muiden keskustelijoiden mielenhallintaan ja fleimaamiseen jos jokin häiritsee yksinkertaistettua mustavalkolähetystäsi. Et halua kuulla tai tietää mitään mikä voi tämän yksinkertaistetun kanssa olla ristiriidassa. Haluat pysyä tyhmänä kuin RT-ryssä, onneksi sentään toiseen suuntaan. Mutta kuitenkin.
Jos olisit ihme angstisi ja henkilöön menevien nimittelyjen sijaan lukenut viestejäni, niin tajuaisit rakentaneesi jälleen ihan kuvitteellisen "vihollisen". Toki Youtube- ja Twitter-tutkijoille kuuluukin välillä aukoa, sitä toki teen, mutta silti. Olen varsin selvästi tuonut esiin monessa kirjoituksessani, etten todellakaan pidä tilannetta mustavalkoisena. Mutta ethän sitä huomaa, koska kiukku.

Jotta ei taas tukoteta palstaa joutavaan vääntöön, niin laita vaikka ignoreen tai pura vaikka vitutusketjuun.
 
Jos olisit ihme angstisi ja henkilöön menevien nimittelyjen sijaan lukenut viestejäni, niin tajuaisit rakentaneesi jälleen ihan kuvitteellisen "vihollisen". Toki Youtube- ja Twitter-tutkijoille kuuluukin välillä aukoa, sitä toki teen, mutta silti. Olen varsin selvästi tuonut esiin monessa kirjoituksessani, etten todellakaan pidä tilannetta mustavalkoisena. Mutta ethän sitä huomaa, koska kiukku.

Jotta ei taas tukoteta palstaa joutavaan vääntöön, niin laita vaikka ignoreen tai pura vaikka vitutusketjuun.

Koita nyt ymmärtää:
Minä kirjoitan niistä asioista ja sinä alat kirjoittamaan jotain minusta. Vittuilemaan. Mulla ei ole mitään ongelmaa asioiden kanssa joita kirjoitat, en stalkkaa sua yrittäen kääntää sanomisiasi, en laita naurunaamoja viesteihisi ridikuloidakseni, en ala hakkumaan tai leimaamaan "sinunlaisiasi" tms bullshittiä. Paitsi jos itse teet niin ensin.
Sulla on ongelma mun viestien kanssa, varmaan se ignore kannattaa laittaa sieltäpäin päälle.
 
Koita nyt ymmärtää:
Minä kirjoitan niistä asioista ja sinä alat kirjoittamaan jotain minusta. Vittuilemaan. Mulla ei ole mitään ongelmaa asioiden kanssa joita kirjoitat, en stalkkaa sua yrittäen kääntää sanomisiasi, en laita naurunaamoja viesteihisi ridikuloidakseni, en ala hakkumaan tai leimaamaan "sinunlaisiasi" tms bullshittiä. Paitsi jos itse teet niin ensin.
Sulla on ongelma mun viestien kanssa, varmaan se ignore kannattaa laittaa sieltäpäin päälle.
Herranjumala.. jatka tosiaan rauhassa tutkimuksiasi. Nauran niille vain, jos ne ovat naurettavia. Älä ota henkilökohtaisesti, nauran muillekin vastaaville. Rauhoitu.

Edit. Ja todellakin jatkossakin nauran YouTube-tutkijoille ja ns valtamediakriitikoille. Se on ihan oikein. Jos koet sen henkilökohtaisesti vittuiluna, niin se on sinun murheesi, älä jaksa enää siitä valittaa.
 
Jos olisit ihme angstisi ja henkilöön menevien nimittelyjen sijaan lukenut viestejäni, niin tajuaisit rakentaneesi jälleen ihan kuvitteellisen "vihollisen".
"TE" ette taas tajua mitään ja vain fleimaatte. Parempi kun annat valtamediakriittikkokallujen olla oikeassa omassa kuplassaan niin ei tarvi jankuttaa juupas/eipäs-tasolla, mutta onhan niitä kiva välillä provota, että saa edes jotain vastinetta veroeuroille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom