HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kai sieltä jotaki tulee mutta eivät montaa miestä ala Suomen takia uhraamaa. Suomi vai pelinappula tässä naton valtapelissä.

Realiteetit täytyy olla aika hukassa jos kuvittelee suomen pärjäävän. Jos Venäjä vetää täyden kaluston käyttöön siviileistä piittaamatta, valitettavasti Suomi maan tasalla hetkessä. Ukrainassa ryssät mennyt sisään vasta pienellä osalla kalustoaan , eikä kuten esim jenkit menee pommitetaan kaikki paskaksi ja sittten katotaa ketä jäi henkii

Toivottavasti sotaa ei tule koska sillon ei kenelläkään ole hauskaa

Onhan Suomessa miehiä. Muutamat f35 lentäjineen ja ase ja tiedustelu apua niin siinä on ryssä ihmeissään. Nehän ovat jo menettäneet suurimman osan parhaista joukoista. Ei siellä ole enää kuin tavallista jamppaa jotka ampuneet rynkyllä pari kertaa elämänsä aikana ja muukin koulutus ollut mitä sattuu.. Nythän ne epäilee että alkaa ryssältä ohjukset loppua. Ilmavoimat myös paskaa ja suurin piirtein kaikki.

Miten se ryssää auttaa jos tulevat isommassa letkassa Suomeen? Ukrainassakin ne letkat pommitettiin paskaksi ja Suomelta se käy vielä tehokkaammin. Meillä on myös hävittäjiä.

Uskaltaako ne enää ottaa riskiä toiseen häpäisyyn? Niiden muutaman päivän sota retki venähtänyt hieman pidemmäksi.. Tehneet ennätyksen menetetyissä upseereissa ja muutenkin kalustotappiot hirvittäviä. Sotilaillakin motivaation puute.

Jos ne pommittaa Helsinkiä, mikä estää suomea tekemästä iskua Pietariin?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voin heittää vasta kysymyksem kerrotko sä millä ilmeellä suomi vois selvitä??

Edelleen toivon että olet oikeassa, mielläni olisin väärässä ja ryssän armeija heikko,mutta mutta.
Selvitä mistä? Siitä, että yrittävät tulla samalla tavalla takki auki rajan yli kuin Ukrainaan? Siinä vaiheessa kun kysymykseen vastataan kysymyksellä niin tietää että keskustelu on syvällistä.

Nämä kolme viestiä sinun kanssa riittivät minulle, kiitokset
 
Onhan Suomessa miehiä. Muutamat f35 lentäjineen ja ase ja tiedustelu apua niin siinä on ryssä ihmeissään. Nehän ovat jo menettäneet suurimman osan parhaista joukoista. Ei siellä ole enää kuin tavallista jamppaa jotka ampuneet rynkyllä pari kertaa elämänsä aikana ja muukin koulutus ollut mitä sattuu.. Nythän ne epäilee että alkaa ryssältä ohjukset loppua. Ilmavoimat myös paskaa ja suurin piirtein kaikki.

Miten se ryssää auttaa jos tulevat isommassa letkassa Suomeen? Ukrainassakin ne letkat pommitettiin paskaksi ja Suomelta se käy vielä tehokkaammin. Meillä on myös hävittäjiä.

Uskaltaako ne enää ottaa riskiä toiseen häpäisyyn? Niiden muutaman päivän sota retki venähtänyt hieman pidemmäksi.. Tehneet ennätyksen menetetyissä upseereissa ja muutenkin kalustotappiot hirvittäviä. Sotilaillakin motivaation puute.

Jos ne pommittaa Helsinkiä, mikä estää suomea tekemästä iskua Pietariin?
Toivon todella että olet oikeassa, mielelläni olen väärässä, en vaa edeleenkää usko ryssä nii heikko mitä annetaan ymmärtää
 
Minusta pitäisi ampua alas Venäjän ilmavoimien seuraava kone joka lentää Suomen ilmatilaan. Turkki teki saman Venäjälle.
Tässä ois yks. SOitto kremliin että seuraava kone mikä tulee suomen ilmatilaa, täältä lähtee ohjus. Me ei bluffata.

Ryssän kanssa pitää toimia tällä tavoin. Muuta ne ei ymmärrä.
 
Toivon todella että olet oikeassa, mielelläni olen väärässä, en vaa edeleenkää usko ryssä nii heikko mitä annetaan ymmärtää

Niin venäläiset vaan tahalleen tekevät itsestään naurettavia tuolla Ukrainassa? :unsure:





"Wallace sanoi, ettei ole sellaista aikaa, jolloin Britannia ei tulisi auttamaan Ruotsia ja Suomea, huolimatta siitä, missä vaiheessa Nato-prosessia maat olisivat.

– Britannia tekee mitä vain tarvitsee tukeakseen Suomea ja Ruotsia, Wallace sanoi."

Helppo uskoa kun näkee kuinka hyvin ovat antaneet Ukrainalle tukea.
 
Pakko nostaa hattua noille jotka polttavat tuota infraa puten harmiksi. Alkaa jo olla sen verran tulipaloja eri puolilla maata, etten usko kaikkien olevan ns. luonnollisia paloja. Tuosta kun jää kiinni niin voipi olla terästettyä teetä tai ikkunasta putoamista tarjolla.
 
@MÖYKKYNEN Onko kotiryssän kanssa ollut juttua venäjän sabotaaseista? Tietääkö ihmiset niistä Venäjällä? Tuskin niistä pahemmin uutisissa kerrotaan ettei porukka enempää innostu poltteleen paikkoja.
 
Demokratia?
Mielestäni tähdensin, että maassa on meneillään sotatila - silloin on hyvin vähän tilaa millekään sisäisille kiistelyille kun oppositiota on ihan riittämiin tunkeutumassa rajan yli. Tai jos yrität sanoa, ettei siellä ole ollut oppositiota ennen Venäjän sotatoimiakaan, niin sitten sulla on ollut jutun punainen lanka hukassa jo pidemmän aikaa.
 
Hame päälle nii itku helpottaa.
Kyllä se ottaa koville kun kaikki ei ole sun kanssa samaa mieltä ja niele roskamedian kaikkia uutisia silmät sinisinä

Eipä kyllä erityisemmin ota koville. Jokainen saa tehdä omat johtopäätökset niillä tiedoilla mitä on. Ja tietoa jokainen voi etsiä niin paljon kuin joku asia kiinnostaa.

Sää et pysty käydä lukemassa nuita uutisia ja sitten itse kriittisesti miettiä, että onkohan homma ihan nuin?

Itse ainakin teen aina näin. Korona uutisointi oli ihan metsässä.

En oikein ymmärrä tuota ”niele roskamedian kaikkia uutisia”. Mistä tulee tuo käsitys, että täällä esim. kaikki pitäis jonakin 100% totuutena nuita uutisia?

Itse google kääntäjällä käynyt lukeen Venäjän uutisia ja en itse ole ainakaan kuullut, että Suomi olisi valmistautumassa hyökkäämään Venäjälle. Onko sinulla sellaista tietoa?
 
Tässä erikoisjoukkojen sotilas kertoo, onhan toi toiminta ihan käsittämätöntä. Itsekin on sitä mieltä ettei koulutus erikoisjoukoissakaan kovin erikoista ole. Puhumattakaan johtamisesta tositilanteessa jota ei käytännössä ole ollenkaan. Ainut henkiin jäänyt n. 400:sta. En tiedä onko tää video ollu täällä, pari viikkoa vanha.

View: https://www.youtube.com/watch?v=TStvtOgp4ow&list=LL&index=12&t=230s
 
Eipä kyllä erityisemmin ota koville. Jokainen saa tehdä omat johtopäätökset niillä tiedoilla mitä on. Ja tietoa jokainen voi etsiä niin paljon kuin joku asia kiinnostaa.

Sää et pysty käydä lukemassa nuita uutisia ja sitten itse kriittisesti miettiä, että onkohan homma ihan nuin?

Itse ainakin teen aina näin. Korona uutisointi oli ihan metsässä.

En oikein ymmärrä tuota ”niele roskamedian kaikkia uutisia”. Mistä tulee tuo käsitys, että täällä esim. kaikki pitäis jonakin 100% totuutena nuita uutisia?

Itse google kääntäjällä käynyt lukeen Venäjän uutisia ja en itse ole ainakaan kuullut, että Suomi olisi valmistautumassa hyökkäämään Venäjälle. Onko sinulla sellaista tietoa?
Ei oo sellasta tietoa että hyökättäis ryssiin mistä kysymys?? Se nyt tästä enää puuttuis että sellanen uho olis päällä että ite hyökittäis.

Onhan se veren kaivamista nenästä jos ryssä varottaa seuraksia tulee jos natoon liitytte ja sinne ilman mitää järjellistä syytä ollan menossa. Ryssän kans olti hyvissä väleissä ilman natoa ja nyt yhtäkkiä kauhee hinku sinne miksi?? Ei ei ukraina ole peruste mennä natoon Suomi ei ole Ukraina
 
Ryssän kans olti hyvissä väleissä ilman natoa ja nyt yhtäkkiä kauhee hinku sinne miksi?? Ei ei ukraina ole peruste mennä natoon Suomi ei ole Ukraina
Hehe, en itekään niin naton kannalla ole mut ryssän kanssa hyvät välit muuttuu silmänräpäyksessä jos ryssä niin päättää. Ei niihin ole luottamista.
 

Onpa muuten jännä homma että näiden kranaattien pitää näköjään osua melkein päähän että tekevät mitään vahinkoa. Videolla aika monta osumaan 1-3m päähän ja kaverit ei muuta tee kuin kompuroi, nousee ylös ja jatkaa matkaa. Luulisi että tuhovoima olisi pikkasen parempi kranaatilla mutta ei ilmeisesti ole.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom