HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kriisien aikana kansa yhdistyy johdon taakse. Se on nähty kaikkialla.
Johdon taakse joka vie Suomen natoon ja ehkäpä jopa sitä kautta sotaan Vitut tollasten takana ei seiso kukaan täysjärkine. Pakko vaan änkeä sinne natoon vaikka varotuksia tulee.

Te nato intoilijat ilmesesti haluatte sitä sotaa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väistämättä näin se menee. Ei se voi mennä sinne takaisin ennen kuin länsiasiakkaat palaa tai sitten pitäisi vaihtaa eri hommiin, joita ei niitäkään ole. Ei ole toimeentuloa eikä yhtään säästöjä. Tämä meni nyt näin, hehe.

Pistä se muija duuniin täällä.
 
Kai sieltä jotaki tulee mutta eivät montaa miestä ala Suomen takia uhraamaa. Suomi vai pelinappula tässä naton valtapelissä.

Realiteetit täytyy olla aika hukassa jos kuvittelee suomen pärjäävän. Jos Venäjä vetää täyden kaluston käyttöön siviileistä piittaamatta, valitettavasti Suomi maan tasalla hetkessä. Ukrainassa ryssät mennyt sisään vasta pienellä osalla kalustoaan , eikä kuten esim jenkit menee pommitetaan kaikki paskaksi ja sittten katotaa ketä jäi henkii

Toivottavasti sotaa ei tule koska sillon ei kenelläkään ole hauskaa
Korjaus, yrittivät ensin mennä pienellä kalustolla sisään mutta nokkaan tuli kunnolla. Tämän jälkeen alun perin kolmen päivän sotaan on mennyt jo yli 2kk. Sotilaita on pitänyt ruveta rekrytoimaan ulkomaita myöten ja omaa kalustoa on tuhottu/luovutettu viholliselle enemmän kuin monella maalla on lähtökohtaisesti.
 
Korjaus, yrittivät ensin mennä pienellä kalustolla sisään mutta nokkaan tuli kunnolla. Tämän jälkeen alun perin kolmen päivän sotaan on mennyt jo yli 2kk. Sotilaita on pitänyt ruveta rekrytoimaan ulkomaita myöten ja omaa kalustoa on tuhottu/luovutettu viholliselle enemmän kuin monella maalla on lähtökohtaisesti.
Toivottavasti olet oikeassa,. Mä en vaan usko mitenkään että ryssä nii paska mitä annetaan ymmärtää. Jos ryssä nii heikko mitäs sinne natoon sit pitää änkeä
 
Johdon taakse joka vie Suomen natoon ja ehkäpä jopa sitä kautta sotaan Vitut tollasten takana ei seiso kukaan täysjärkine. Pakko vaan änkeä sinne natoon vaikka varotuksia tulee.

Te nato intoilijat ilmesesti haluatte sitä sotaa!

Miksi olet täällä Suomessa etkä mene sinne Venäjään jota noin ihannoit? Olet lähes koominen aisuri. En malta odottaa, että liitytään Natoon ja sinun kaltaisten vässyköiden impotentti vikinä vaan kasvaa ja kasvaa.
 
Miksi olet täällä Suomessa etkä mene sinne Venäjään jota noin ihannoit? Olet lähes koominen aisuri. En malta odottaa, että liitytään Natoon ja sinun kaltaisten vässyköiden impotentti vikinä vaan kasvaa ja kasvaa.
Ihannoit ootko sä ihan vitun urpo?? Realisti mä olen että suomelle käy vitun huonosti jos sota tulee.

Se on hyvä kun sinun mielestä esim tää sokkarin kassa nii ajanut joka asiassa suomen etua. Ai nii sä oot lammas joka vaam menee joukon mukana eikä pysähdy hetkeksikää ajattelemaan miksi

Voi olla että netti gansta menee hiljaseksi ja pakenee sinne koloon kun "sota" ei olekaa enää ns näppiksen takana vaan pahimillaan totta. Kyllä sitä nyt ollaan nii äijää, maskinaamalla kuljetaan ja sit tollaset vielä uhittelee ryssille, kysyn vaa millanen vässykkä sinä olet 🤣
 
Oikeesti miks te vastailette tolle putlerin trollille? Se uhoaa ja esittää jotain kovaa jätkää foorumilla, neidittelee etc. Vastaa ihan jokaiselle ja koittaa saada reaktioita, sitten se samalla paskoo koko ketjun.

Älkää vastatko Sarmxille mitään, se on aivan vitun turha tässä keskustelussa, tahallaan vie asiaa muille raiteille, sivusta 1 asti. Se ei kuuntele järkipuhetta, se pitää MV lehteä ja PEnis Jutkosta lähteenään ja ihannoi Johann Bäckmäniä.

Lopettakaa sille vastaaminen ja antakaa sen vängätä ihan yksin noita psyykoosejaan. Tää ketju menee aivan paskaksi kun annatte tolle tilaa.

Seuraavaksi se käskee mun ostamaan hameen, ihan samaa selittänyt jo 2 kk kun tuen sen trollailun esille.

Pistäkää se oikeasti ignoreen jos ette osaa olla vastaamatta sille.
 
Korjaus, yrittivät ensin mennä pienellä kalustolla sisään mutta nokkaan tuli kunnolla. Tämän jälkeen alun perin kolmen päivän sotaan on mennyt jo yli 2kk. Sotilaita on pitänyt ruveta rekrytoimaan ulkomaita myöten ja omaa kalustoa on tuhottu/luovutettu viholliselle enemmän kuin monella maalla on lähtökohtaisesti.
Jep. Jo vajaa kuukausi sitten tilanne oli tämä:

"Tällä hetkellä Venäjän operatiivisista maavoimien ja merijalkaväen joukoista 75–85 prosenttia on Toverin mukaan Ukrainassa taistelemassa. Nämä joukot ovat kärsineet mittavia tappioita.

- Puhutaan siis 20–30 prosentin kalusto- ja miehistötappioista jo, joukot ovat kuluneita. Sitten kun tämä aktiivivaihe jossain vaiheessa loppuu, niin niiden varustaminen uudestaan – se on vuosien tuskallinen homma, koska venäläisillä on vaikeuksia, Toveri sanoo."

Tästä uutisesta yllä oleva:

 
Oikeesti miks te vastailette tolle putlerin trollille? Se uhoaa ja esittää jotain kovaa jätkää foorumilla, neidittelee etc. Vastaa ihan jokaiselle ja koittaa saada reaktioita, sitten se samalla paskoo koko ketjun.

Älkää vastatko Sarmxille mitään, se on aivan vitun turha tässä keskustelussa, tahallaan vie asiaa muille raiteille, sivusta 1 asti. Se ei kuuntele järkipuhetta, se pitää MV lehteä ja PEnis Jutkosta lähteenään ja ihannoi Johann Bäckmäniä.

Lopettakaa sille vastaaminen ja antakaa sen vängätä ihan yksin noita psyykoosejaan. Tää ketju menee aivan paskaksi kun annatte tolle tilaa.

Seuraavaksi se käskee mun ostamaan hameen, ihan samaa selittänyt jo 2 kk kun tuen sen trollailun esille.

Pistäkää se oikeasti ignoreen jos ette osaa olla vastaamatta sille.
Ja japsukka itkee miks miks vastaatte tolle, ei oteta sarmia mukaa hiekkalaatikolle🤣

Japsukka sä oot todellinen 🐑 kokoaja itkemässä jostain. Kiusattiinko sua pienenä vai mistä moinen alemmuuden tunne?
 
Korjaus, yrittivät ensin mennä pienellä kalustolla sisään mutta nokkaan tuli kunnolla. Tämän jälkeen alun perin kolmen päivän sotaan on mennyt jo yli 2kk. Sotilaita on pitänyt ruveta rekrytoimaan ulkomaita myöten ja omaa kalustoa on tuhottu/luovutettu viholliselle enemmän kuin monella maalla on lähtökohtaisesti.
Ja itse ihmettelin sitä kuinka helposti ryssä pääsi rajan yli ilman vastarintaa montakyt kilsaa ennenkuin tuli ukraina vastaan, tais olla ehkä vähän housut nilkoissa yllätetty?

Suomen kohdalla ei menisi ihan noin pelkästään jo sen takia että raja-alue ei ole tasaista peltoa. Ja ne muutamat about 9? tietä venäjälle olis hetkessä räjäytetty ja estetty kulku niitä pitkin.
 
Miksi olet täällä Suomessa etkä mene sinne Venäjään jota noin ihannoit? Olet lähes koominen aisuri. En malta odottaa, että liitytään Natoon ja sinun kaltaisten vässyköiden impotentti vikinä vaan kasvaa ja kasvaa.
Ei kannata yrittää keskustella hänen kanssaan. Minäkin huomasin pitkän kaavan kautta että minun 10-vuotias labbiskin ymmärtää paremmin luettua tekstiä, osaa keskittyä paremmin ja pysyy aiheessa paremmin eikä lähde pomppimaan ihan muualle.
 
Ihannoit ootko sä ihan vitun urpo?? Realisti mä olen että suomelle käy vitun huonosti jos sota tulee.

Se on hyvä kun sinun mielestä esim tää sokkarin kassa nii ajanut joka asiassa suomen etua. Ai nii sä oot lammas joka vaam menee joukon mukana eikä pysähdy hetkeksikää ajattelemaan miksi

Voi olla että netti gansta menee hiljaseksi ja pakenee sinne koloon kun "sota" ei olekaa enää ns näppiksen takana vaan pahimillaan totta. Kyllä sitä nyt ollaan nii äijää, maskinaamalla kuljetaan ja sit tollaset vielä uhittelee ryssille, kysyn vaa millanen vässykkä sinä olet 🤣
Kerro kun näytät tietävän enemmän että mitä Venäjä tekisi niin, että suomelle käy "vitun huonosti"?
 
ala-ruoki-trolleja.jpg
 
Kerro kun näytät tietävän enemmän että mitä Venäjä tekisi niin, että suomelle käy "vitun huonosti"?
Mä voin heittää vasta kysymyksem kerrotko sä millä ilmeellä suomi vois selvitä??

Edelleen toivon että olet oikeassa, mielläni olisin väärässä ja ryssän armeija heikko,mutta mutta.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom