HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos näin tapahtuu niin sitten näyttää pahalta. Tullee pitkä ja verinen sota. Samalla kyllä tuhoutuu myös Venäjä sekä taloudellisesti että sisältäpäin.

Tätähän me juuri spekuloimme hetki sitten. Odessa on tähtäimessä ja tähän voidaan vielä tarvita lisävoimaa.

Sitten lännen pitää vain aseistaa Ukraina hampaisiin asti ja äkkiä, jotta puten sotaretki olisi mahdollisimman kallis kaikilla mittareilla. Se on jo nähty ettei diktaattori välitä kuolleiden määrästä kummallakaan puolella ja talous saa mennä siinä samalla. Ainoa asia mitä putte ymmärtää on sotilaallinen voima. Se on toistaiseksi säästänyt Baltian maat "erikoisoperaatiolta" , ei EU:n jäsenyys. Näin uskon.

Todella paska asia Ukrainan kannalta. Jengi tietää mitä on pahimmillaan luvassa jos jää elävänä kiinni.

Slava Ukraini!
 
Itse asiassa venäläiset eivät koe sitä näin, sen perusteella mitä olen kotiryssältäni kuullut. Neukkulan hajoamisen jälkeen ihmiset ovat olleet ihan tyytyväisiä Venäjän sananvapauteen, demokratiaan ja siihen miten asiat rullaa, vaikka se osiltaan onkin näennäistä. He eivät siis ole kokeneet olevan sorrettuina. Tavan kansalaiset ovat voineet kritisoida jopa Putinia ja Kremliäkin pelkäämättä seuraamuksia niin kauan, kun se ei ole saanut liikaa näkyvyyttä. Liikaa näkyvyyttä saavat kriitikot toki hiljennetään.

Tämä siis ennen helmikuun 24 päivää. Nyt ollaan palaamassa takaisin neukkuaikaan.
Minä olen vakuuttunut siitä että loppujen lopuksi oma elintaso on se tärkein. Ylemmän keskiluokan/keskiluokan pietarilaisen elämä on varmasti ihan ok. Olen jonkun verran videoita katsonut ja olen saanut käsityksen että sota ei nyt välttämättä hirveesti kiinnosta nuoria aikuisia ainakaan. Vaikeaa sanoa, venäjä on mysteerimaa.
 
Minä olen vakuuttunut siitä että loppujen lopuksi oma elintaso on se tärkein. Ylemmän keskiluokan/keskiluokan pietarilaisen elämä on varmasti ihan ok. Olen jonkun verran videoita katsonut ja olen saanut käsityksen että sota ei nyt välttämättä hirveesti kiinnosta nuoria aikuisia ainakaan. Vaikeaa sanoa, venäjä on mysteerimaa.
Kyllä varmaankin näin. Niin pitkään kun elintaso on oman mittapuun mukaan ok, ihmiset pysyvät enemmän tai vähemmän tyytyväisenä. Nythän tullee käymään niin, että ihmisten elintaso romahtaa vuoden loppuun mennessä, joka varmasti osaltaan lisää tyytmättömyyttä. Työttömyys on jo jyrkässä kasvussa mutta sitäkin enemmän kasvussa on lyhennetyt työviikot. Monet yritykset ovat laajalti siirtyneet 3-päiväiseen työviikkoon, joka tipauttaa tuloista suoraan 20% pois ja inflaation jyllätessä kokonaisuvaikutus ostovoimaan saattaa olla tuplasti tuo.

3-päiväiseen työviikkoon siirtyneet hakevat nyt massoittain lisätöitä kaikenlaisista hanttihommista, niihin on meneillään hakijaryntäys.
 
Anolla ei oo kyllä lääkitys ihan kunnossa😂

katso liitettä 240897
Mä olen tykännyt Metalin rytkyjä käyttää. Ollut mukavia vaatteita voimailijalle. Nyt pistää vaan jo miettimään kehtaako niitä enää missään ihmisten ilmoilla käyttää. Ei ole mukavaa jos vaatteiden kantajan aatellaan kannattavan noita Anon typeriä, syrjiviä ja vihamielisiä ajatuksia. Tietty tuotemerkki on oma asiansa mutta henkilöityy Turtiaiseen monen mielessä. On harmi että mies sekoontu tällaseen. Voimapuolella meininki oli kuitenkin tosi hyvä. Kyllä mä nuo vehkeet ja vaatteet loppuun ajan treeneissä mutta uusia ei tee mieli hankkia. Liekö kohta mahdollistakaan.
 
@MÖYKKYNEN Kysyppä siltä kotiryssältäsi että miten venäjän kansa ottaa tämän keskusteluohjelma, meneekö aivan hupiohjelmana vai ottaako joku nuo jutut tosissaan? Ja onko kuinka suosittu siellä?

Ja onko tosiaan venäläiset valmiita kuolemaan koska pääsevät taivaaseen toisin kuin muut, niin kuin Putin väittää? Alkaa oleen johonkin ählämi terroristi järjestöön verrattavaa touhua Venäjällä.


View: https://twitter.com/JuliaDavisNews/status/1519763655608479746?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1519763655608479746%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-4556
 
Säätiedotkin on varmaan valtamedian aivopesua, koittavat paskalla säällä saada meidät piikille.
Luultavasti näin se pian väittää. Kun ei ennustus pidäkkään paikkansa 2 viikon päähän.

Tänään muistin että sama kaveri kuunteli aikoinaan Isis taistelioiden jotain ihme sotalauluja ja niitä kehui. Kait se täytyy olla nupissa jokin vika että aivan sama mikä asia niin pitää olla vastakkaista mieltä kuin suurin osa kansasta eikä mielipidettä voi muuttaa.
 
Miksi ei saisi? Luulisi että ennemminkin jonkinlaiseen sankari maineeseen nostetaan.
Veikkaan, että tässä viitataan sanontaan "voittaja kirjoittaa historian". Riippuu tietysti siitä miten tässä käy. Enkä ole kyllä ihan varma sanonnan paikkansapitävyydestä nykypäivänä tai varsinkaan tässä tapauksessa. Venäjää ei kukaan muu kuin osa venäläisistä juhli voittajana, vaikka tuon voitaisivat.
 
@MÖYKKYNEN Kysyppä siltä kotiryssältäsi että miten venäjän kansa ottaa tämän keskusteluohjelma, meneekö aivan hupiohjelmana vai ottaako joku nuo jutut tosissaan? Ja onko kuinka suosittu siellä?

Ja onko tosiaan venäläiset valmiita kuolemaan koska pääsevät taivaaseen toisin kuin muut, niin kuin Putin väittää? Alkaa oleen johonkin ählämi terroristi järjestöön verrattavaa touhua Venäjällä.


View: https://twitter.com/JuliaDavisNews/status/1519763655608479746?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1519763655608479746%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-4556

On vakavasti otettava keskustelu Venäjällä eikä kyse ole vain tästä videolla olevasta ohjelmasta vaan tuo juuri sama viesti on tuutattu kaikista mahdollisista kanavista ja eri TV-propagandistien toimesta (joku Simona tms. johtaa), jotta synnytetään kuva, että kaikki ovat tätä mieltä ja toistoa tulee lisäksi paljon, jottei keneltäkään mene ohi. Menee kuulemma läpi isolle osalle ihmisistä.

Vaikka tuo kotiryssäni on suoraan sanottuna ihan bimbo, käynyt peruskoulun, eikä ole kiinnostunut paljon mistään muusta kuin omaan ulkonäköön liittyvistä jutuista niin jostain kumman syystä se näkee suoraan tuon propagandan/manipuloinnin läpi ja pitää siihen uskovia ihmisiä idiootteina. En tiedä miten tuollainen resistenssi propagandalle on syntynyt itsestään.
 
Veikkaan, että tässä viitataan sanontaan "voittaja kirjoittaa historian".
No Ukrainahan on selvä voittaja, mutten tuota meinannut.

Miksi ei saisi? Luulisi että ennemminkin jonkinlaiseen sankari maineeseen nostetaan.
Johan noi jutkut on jeesustellut tota "natsipataljoonaa" ja äärioikeistoa. Nyt tietysti kun narratiivi on venäjä perseestä, ukrainalaiset sankareita niin ollaan hipihiljaa tai puolustellaan meriselityksillä.


Today, increasing reports of far-right violence, ultranationalism, and erosion of basic freedoms are giving the lie to the West’s initial euphoria. There are neo-Nazi pogroms against the Roma, rampant attacks on feminists and LGBT groups, book bans, and state-sponsored glorification of Nazi collaborators.

These stories of Ukraine’s dark nationalism aren’t coming out of Moscow; they’re being filed by Western media, including US-funded Radio Free Europe (RFE); Jewish organizations such as the World Jewish Congress and the Simon Wiesenthal Center; and watchdogs like Amnesty International, Human Rights Watch, and Freedom House, which issued a joint report warning that Kiev is losing the monopoly on the use of force in the country as far-right gangs operate with impunity.


Ja edelleen, mulla ei ole mitään azovin heppuja tai kansallismielisyyttä vastaan, spekuloin vaan mitä tuleman pitää
 
Britannian yleisradioyhtiö BBC on haastatellut ukrainalaista Nikita Horbania, joka jäi venäläisjoukkojen vangiksi. 31-vuotias laborantti kertoi BBC:lle, kuinka häntä kidutettiin ja lopulta vietiin Venäjälle vankilaan kolmeksi viikoksi.

Hänet palautettiin myöhemmin Ukrainaan vankienvaihdossa. Hän on opetellut kävelemään uudelleen menetettyään varpaansa paleltumissa, jotka syntyivät kiduttamalla.

Horbanin piina alkoi, kun venäläiset joukot saapuivat hänen kyläänsä Kiovan länsipuolella.

Osana kidutusta sotilaat pakottivat hänet makaamaan päiviä jääkylmässä maassa jalassaan vedellä täytetyt saappaat.

Nikita ja hänen isäpuolensa päätyivät lopulta vankilaan venäläiseen Kurskin kaupunkiin, jossa hän ei saanut kaipaamansa terveydenhoitoa.

Hänen varpaansa jouduttiin myöhemmin amputoimaan sen jälkeen kun yksi niistä "oli vain pudonnut", Horban totesi BBC:lle.
 
Veikkaan, että tässä viitataan sanontaan "voittaja kirjoittaa historian". Riippuu tietysti siitä miten tässä käy. Enkä ole kyllä ihan varma sanonnan paikkansapitävyydestä nykypäivänä tai varsinkaan tässä tapauksessa. Venäjää ei kukaan muu kuin osa venäläisistä juhli voittajana, vaikka tuon voitaisivat.
Melko oudosti ilmaisi jos tuota tarkoittaa ja miten Venäjä voisi edes voittaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom