HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahahaa, kuolen kohta nauruun, pörssit rytisee taas. Ai että, erikoisoperaatio on kustantanut minulle pian puoli miltsiä. Toivottavasti menee loputkin. Imekää ryssät munaa.
Mikä sun sijoitus-stategia on? Panosta ja unohda?
Mun sijoitukset on viimeisen 3 kk aikana +0,5%, mun salkku on kylläkin tosi pieni että ei voi verrata.

Edit. Ja eihän se tappio realisoidu ennen myyntiä...
 

Eikös tuota videota oltu pätkitty niin että näyttää paikat vispaavan? Ilmesesti alkuperäisessä ei vispaamista olisi, näin sanovat en ole nähnyt. Mutta onhan tuo ukko vuodessa muuttunut aika paljon että en ihmettelis jos jotain vakavaa olisikin. Ja alkuun ajattelin että se on yksi syy miksi nyt haluaa hyökätä, jos kerta tietää ettei elinaikaa ole paljon ja haluaa saada jotain merkittävää aikaan. Siinä kyllä onnistui :cautious:
 
Mikä sun sijoitus-stategia on? Panosta ja unohda?
Mun sijoitukset on viimeisen 3 kk aikana +0,5%, mun salkku on kylläkin tosi pieni että ei voi verrata.
Periaatteessa näin, salkunhoito on ulkoistettu Nordealle. Itse hoidan vain stressaamisen.

Täytyy vaan uskoa, että jollain aikavälillä ne siltä nousee mutta voi olla vuosia.
 
Sehän on oikeastaan jo alkanut. Tuon natsipropagandan lisäksi siellähän jo veleuutisoitiin valtakunnanuutisissa siitä venäläisestä junnukiekkoilijasta, jota suomalaiset lääkärit eivät olleet suostuneet leikkaamaan, koska hän oli venäläinen. Lisäksi Venäjän suurlähetystö laittoi ilmoituksen, jossa se pyysi Suomessa oleskelevia venäläisiä ilmiantamaan kantaväestön heihin kohdistamaa syrjintää. Todennäköisesti minutkin on sinne jo ilmiannettu, koska olen kylmä kitupiikki runkkari.

Ihan selvästi tässä rakennetaan narratiivia venäläisiä syrjivistä/vainoavista suomalaisista, jota voidaan sitten tarpeen tullen käyttää perusteluna jonkinlaiselle interventiolle. Nyt pitäisi ainakin osata olla antamatta syöttöjä suoraan Venäjän lapaan tämän narratiivin osalta.

Jos ja kun Suomi päättää hakea Naton jäsenyyttä, niin olen kyllä huolissani, mitä ryssä tekee sitä seuraavina kuukausina.

Tähän olisi helppo ratkaisu: Kaikki ryssät pois Suomesta. Jos tulee mutinaa niin voi sanoa että tämä on vaan varotoimi ettei niiden huonoa kohtelua voi käyttää tekosyynä. Siinäpä sitten miettivät millä sen jälkeen saavat kansalle perusteltua Suomeen hyökkäämisen.
 
Mikä tää natsijuttu noilla venäläisillä on? Miksi se nyt on jotenkin niin iso juttu niille, eiväthän ne ole edes juutalaisia?
Kukaan ei tykkää natseista ja ryssän omat toimet ovat suora kopio Hitlerin puuhista niin tuolla yritetään hämätä :rolleyes:
 
Vaatisiko Saksa Suomenkin kohdalla et antautukaa.



Berliner Zeitung on analyysissään arvellut, että liittokansleri Olaf Scholz ja hänen hallituksensa pelkäävät Ukrainan pärjäävän liian hyvin ja ehkä jopa voittavan sodan.
Seppo Räty tais olla oikeassa Saksasta.
 
Tähän olisi helppo ratkaisu: Kaikki ryssät pois Suomesta. Jos tulee mutinaa niin voi sanoa että tämä on vaan varotoimi ettei niiden huonoa kohtelua voi käyttää tekosyynä. Siinäpä sitten miettivät millä sen jälkeen saavat kansalle perusteltua Suomeen hyökkäämisen.
Kyllä toikin käännettäisiin syrjimiseksi tms.
 
Ne ymmärtää tuon natsin venäjällä varmaan vähä erilailla. Se taitaa olla vaan pahalle synonyymi?
Käsittääkseni venäjällä kouluissa opetetaan toisen maailmansodan, siis suuren isänmaallisensodan alkaneen siittä kun natsit hyökkäs neuvostoliittoon 1941. Toisin kuin länsimaissa, että se alkoi 1939 syksyllä saksan hyökätessä puolaan.
Kaikki sitä ennen vehkeily on unohdettu, talvisota oli jokin pieni rajakahnaus. Saksan perässä puolaan hyökkäys oli korkeintaan viisaan stalinin kaukonäköisyyttä tehdä puskurivyöhykettä natseja vastaan. Katynin metsän joukkomurhat ja molotov-ribbentrop sopimus vaiettu.
 
Eikös tuota videota oltu pätkitty niin että näyttää paikat vispaavan? Ilmesesti alkuperäisessä ei vispaamista olisi, näin sanovat en ole nähnyt. Mutta onhan tuo ukko vuodessa muuttunut aika paljon että en ihmettelis jos jotain vakavaa olisikin. Ja alkuun ajattelin että se on yksi syy miksi nyt haluaa hyökätä, jos kerta tietää ettei elinaikaa ole paljon ja haluaa saada jotain merkittävää aikaan. Siinä kyllä onnistui :cautious:
Muistelen nähneeni vähemmän nykivän videon kuin tuo, ja siinä käsi ei paljoa ehtinyt vapista, mutta kuitenkin, ja äkkiä veti sen tiukasti kehoon kiinni.
 
Mitä luulette onko venäjällä tällä hetkellä joku vastarintaliike joka polttaa paikkoja? Ainakin nämä rekrytoimistot viittaavat siihen suuntaan. Aikamoinen sattuma jos nämä muut paikat olisivat syttyneet muista syistä. Olen myös miettinyt sitä että jos venäjä "voittaa" niin kostonhimoisia ukrainalaisia riittää...voi olla että tulipaloja syntyy tulevaisuudessakin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom