HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kuka hullu muuten Venäjän johtoon nyt edes haluaisi? Jos ei muuta hommia radikaalisti perii nöyryyttävästi menneen sodan, sotarikokset ja talouden syöksykierteen, propagandalla sitten etiäpäin ja kansaa selliin jos vastaväitteitä. Jos alkaa länkkärimieliseksi joutuisi omiaan vastaan käymään sotasyyllisyys ja -rikos asioissa, myöntämään venäjän tappion ja luikkia Krimiltä, maksamaan korvauksia, melkoinen nöyryytys ja kansa tuskin tästäkään kiittelisi, turvallisuuspalvelu ym vielä vähemmän, voisi olla henki höllässä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun on kyllä vaikea kuvitella ettei venäjän johtoon olis hinkua mikäli vaan sellanen mahdollisuus aukenisi. Jos on roisto niin sais jumalattomasti valtaa ja rahaa. Ja mikäs on helpompaa johtamista kun ajaa vastustajat ja arvostelijat maan pakoon tai työleirille.
 
Siinä vaiheessa jos Ukraina ylittää rajan, voidaan julistaa sotatila päälle eikä Putinin tarvitse enää piilotella ja keksiä mitään tekaistua paskaa. Lisäksi voi avoimesti kutsua ja raahata reservin ja sotakaluston rajalle. Ei kannata kaivaa enempää verta nenästä imo.
 
Ja syy on sama kuin USAssa, jossa ns. vähemmistöt muodostavat ison osan taistelujoukoista. Erikosjoukoissa jopa suurimman osan. Armeija takaa leivän kun muuta ei ole saatavilla.

Venäjällä asepalvelus on mahdollista korvata yliopistoissa sotilaallisilla luennoilla. Kiva vaihtoehto kuin olla parivuotta perseessä potkittavana.

Minä taas olen lukenut, että Yhdysvaltain armeijan erikoisjoukoissa ns. soldiers of color ovat pienen pieni vähemmistö. Ei olisi sinänsä mikään yllätys, koska noihin on usein nuhteettomuus-vaatimus ja pitää olla esim. hyvä uimari johonkin Navy SEALeihin, mitkä karsii jo ison osan afroamerikkalaisista.
 
Venäjällä asepalvelus on mahdollista korvata yliopistoissa sotilaallisilla luennoilla.
EIkös näistä saata tulla vielä upseereja? Ei ihmekkään jos homma ei suju sotiessa.
Sopimussotilaat on sitten sitä laarin pohjimmaista sakkia. Eivät ole muuhun päässeet tai kyenneet. Päihderiippuvaisia koulukiusaajia ja rosvoja.
 
C64298C2-1151-42E5-86DE-C7B938982861.jpeg
26824D1A-8405-4AFE-96B7-7FEBE939DD44.jpeg
 
Minä taas olen lukenut, että Yhdysvaltain armeijan erikoisjoukoissa ns. soldiers of color ovat pienen pieni vähemmistö. Ei olisi sinänsä mikään yllätys, koska noihin on usein nuhteettomuus-vaatimus ja pitää olla esim. hyvä uimari johonkin Navy SEALeihin, mitkä karsii jo ison osan afroamerikkalaisista.

No ei se uiminen valkonaamojenkaan keskuudessa mikään perustaito ole. Jenkkilässä lätäköt on aika harvassa.

Mutta käsittääkseni hispanoja on prosenttuaalisesti huomattavasti enemmän kuin mitä väkiluku antaisi olettaa.
 

Vieläköhän tulee sellaista että Fortumin ja Nokian renkaiden toiminta Venäjällä loppuu...

Eiköhän Venäjä kansallista noi.

Muuten on aika surkeasti mennyt suomalaisten yritysten Venäjän investoinnit. Stockmann, Nokian Renkaat, Fortum... kaikki taisi ottaa kovat tappiot. Toivottavasti tästä otetaan opiksi ja Venäjälle ei investoida enää koskaan.
 
Niin tämmöset mongoli siat on tuon takana? Ei muutako kuula kalloon ja koko suvun pyyhkiminen maan päältä. Toivottavasti Putin kokee saman kohtalon veljiensä Nikolae Ceausescun ja Beniton kanssa.
No näitähän sinne on rahdattu sotimaan, ei siellä mitkään moskovan tai pietarin kultapossukerhojen kersat oli etulinjassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom