HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta kyllä niitä on aina olemassa joilla ei ole muumit laaksossa ja niitä nää nuuskamuikkuset sarmxit sitten kusettaa ja saa kremlistä ruplan tai kaks. Roopeli on paljon hienovaraisempi vaikuttaja ja varmaan saa vähän parempaa liksaakin noista hommista. Sarmx on ihan rivitason öyhöttäjä jonka jutut ei mene edes tällä foorumilla läpi saatika sitten noilla foorumeilla missä on muutakin jengiä kuin vain lihapäitä. Eilen täälläkin mainittu maanpuolustusfoorumi blokkaa aika tehokkaasti nuo ryssätrollit pois levittämästä propagandaansa, pysyy keskustelu tosi paljon siedettävämpänä eikä tule kolmea sivua aiheen vierestä kun pitää kumota jotain penis jutkosen uusinta sivustoa. Eikä myöskään Roopelin tyylistä "ei näistä voi tietää jos lukee vain valtamediaa, mulla on tieto paremmasta" eikä mitään avausta siitä asiasta, ja sitten siitä kuitenkin keskustellaan 3 sivua mikä karkoittaa suurimman osan lukijoista joista voisi olla keskustelulle jotain hyötyäkin ja sisältöä.
Mä en jaksa edes vaivautua enää,mutta oot sä kyllä todella lapsellinen kaveri. Sarmx roopeli Putinin kätyrit trolli ruplasalkku.

Mitä voi oottaa kaverilta joka juoksee piikillä ajettelematta edes miksi, kertoo kaiken jo tuo.
 
Pääsee vielä hengestään. Mistä ihmeestä tolle Janukselle tullu motivaatio tehdä tätä Russija öyhötystä?
Tuleekin olemaan mielenkiintoista nähdä lopettaako sarmx nimimerkki sen jälkeen täällä, juttujen taso on ihan samaa luokkaa. Pysyy hyvin tossa agendassaan kiinni vaikka kaikki sen linkit on osoitettu paskaksi ja penis jutkonen on osoitettu jo ryssäntrolliksi minkä juttuja se jakelee. Kuten sanoin ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä, se on maksettua hommaa.
 
Tuleekin olemaan mielenkiintoista nähdä lopettaako sarmx nimimerkki sen jälkeen täällä, juttujen taso on ihan samaa luokkaa. Pysyy hyvin tossa agendassaan kiinni vaikka kaikki sen linkit on osoitettu paskaksi ja penis jutkonen on osoitettu jo ryssäntrolliksi minkä juttuja se jakelee. Kuten sanoin ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä, se on maksettua hommaa.
Pitäskö nyt itkeä Mikelle niin ku sä teit, Mike tuu apuun japi nimitteli, ei mä en kutsu "äitiä" apuun

Ois kyllä mielenkiintoista nähdä millainen lammas sä oot livenä

Miten ne dokkarit esim on osoitettu feikiksi??

Aaatele mulla ollu ryssä joskus kaverinakin, ja salilla yks ukrainalaine tyyppi tosi mukva äijä senkin kans juttu luistaa 😉
 
Tuleeko kalliiksi?🤭
No kyllähän se tulee vaikka ajelen ihan nätisti enkä polje kuin heikkopäinen mutta näillä bensan hinnoilla pihillä miehellä tekee pahaa.

Saapa nähdä miten moottorikelkkojen myynti ensi talvena menee jos bensan hinta pysyy yhtä korkealla. Melkein tekisi itsekin mieli hävittää koko peli vaikka toisaalta mukavahan sillä on välillä ajella.
 
No kyllähän se tulee vaikka ajelen ihan nätisti enkä polje kuin heikkopäinen mutta näillä bensan hinnoilla pihillä miehellä tekee pahaa.

Saapa nähdä miten moottorikelkkojen myynti ensi talvena menee jos bensan hinta pysyy yhtä korkealla. Melkein tekisi itsekin mieli hävittää koko peli vaikka toisaalta mukavahan sillä on välillä ajella.

Entä se mamma joka on tulossa evakkoon? Ajeletko sitäkin nätisti?
 
Kuten sanoin ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä, se on maksettua hommaa.

Kyl mä uskon että 95% tota tehdään aatteen palosta. Jossain oli niitä liksoja mitä Venäjä maksanut, ihan naurettavia kuten odottaa saattaa. Muuttaa asumaan johonkin feikki-ryssä Donbasiin, eihän siellä halunnu edes normiryssä asua ennen, saatikka nyt. :ROFLMAO: Henkikin saattaa lähteä, varsinkin jos jää ukrainalaisille kiinni. Tommosesta hommasta pitäis saada miljoonaomaisuus, mutta vahvasti epäilen että persaukinen P-utkonen on. Eikös se yrittänyt saada Venäjän kansalaisuuden, mutta ei saanu? Noi alueet kun menee Ukrainalle, niin ***** joutuu pakenemaan Venäjän läpi Suomeen.
 
Pitäskö nyt itkeä Mikelle niin ku sä teit, Mike tuu apuun japi nimitteli, ei mä en kutsu "äitiä" apuun

Ois kyllä mielenkiintoista nähdä millainen lammas sä oot livenä

Miten ne dokkarit esim on osoitettu feikiksi??

Aaatele mulla ollu ryssä joskus kaverinakin, ja salilla yks ukrainalaine tyyppi tosi mukva äijä senkin kans juttu luistaa 😉

Ne debunkattiin jo tossa edellisellä sivulla. Tämä on hyvä esimerkki siitä miksi ryssäbotteja ei pidä ottaa vakavasti. Disinformaatiota levitetään ja jätetään vastaväitteet huomioimatta.

Tässä muuten hyvä video tolta toiselta ryssäbotilta helmikuulta miten länsi valehtelee ja ei mitään Venäjän hyökkäystä ole olemassakaan :D
 
^Ja Kiina liittyi samaan kuoroon Venäjän tueksi antaakseen samalla mitalla takaisin epäilyistä Wuhanin labran käyttötarkoituksista.
 
^Ja Kiina liittyi samaan kuoroon Venäjän tueksi antaakseen samalla mitalla takaisin epäilyistä Wuhanin labran käyttötarkoituksista.

Kiinan mediaakin tulee välillä katottua, aika isosti ja luetuimpien juttujen joukossa(ainakin upattu noin) oli labroista uutisia. Mutta fiksusti tehty, ei silleen että totta koska tämä todiste, vaan yleisesti vaaditaan ja vihjaillaan että salaileva paha USA valottaa tätä hämärää ja potentiaalisesti kamalaa asiaa.
Wuhan kanssa motivaattori. Käsittämätöntä että maailma ei tehnyt tai edes kyseenalaistanut mitään, Wuhan oikeasti tapahtui ja oikeasti riskit toteutui ja ties kuinka monen triljoonan dollarin ja euron haittavaikutukset. Tai ei se käsittämätöntä ole, ei voitu olla samaa mieltä Trumpin kanssa. Sen takia maailman isoin keissi jätettiin tyystin tutkimatta. iso miinus meidän journalismille tuosta.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom