HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

No kaikki vähänkin seuranneet on noi Zelenskyin jutut tienneet. Sen takia se Nato ei olis ollu edes mahdollinen. Se oli siis venäjän täyttä propagandaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki tietää että Ukrainassa on ollut korruptaatio ongelma, silti se on nyt sijalla jossan ... näissä ongelmissa.
Ei häviä hetkessä ja tulee olemaan iso ongelma avustuksissa yms. mutta se ei ole tavallisen ihmisen ongelma ja uskon että nekin ongemat pienenee.
 

Tämä sopiikin hyvin tähän valtamedia keskusteluun, Keskisarja päästelee tulemaan kyllä, oli media mitä mieltä tahansa. Mitä mieltä @Sarmx @Roopeli @makhak ?
Mitä nyt koitat sanoa? En mä pysy mukana sun aivoituksissa miten tunteesi heittelevät tässä asiassa. Mut kiva jos olen mielessäsi perjantai-iltana.
 
Mitä nyt koitat sanoa? En mä pysy mukana sun aivoituksissa miten tunteesi heittelevät tässä asiassa. Mut kiva jos olen mielessäsi perjantai-iltana.

Koitin sanoa että lukisit tuon, mutta sulla ei varmaan oo se kaveri vieresä joka sulle yleensä lukee? Hyvää perjantai iltaa sinne, missä oletkin.
 
Koitin sanoa että lukisit tuon, mutta sulla ei varmaan oo se kaveri vieresä joka sulle yleensä lukee? Hyvää perjantai iltaa sinne, missä oletkin.
En maksa sulle vuokraa siitä, että olen mielessäsi näköjään paljon. Olen siellä ilmaisella vuokralla.
 
Screenshot_20220326-060718_Chrome~2.jpg

--

View: https://twitter.com/AlexandruC4/status/1507473089952718851?t=1JURe_ZQCTPGJMfxdyntfA&s=19
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän muuten venäjällä ihmiset miettii kun Allegro lopetti liikenteen?
Voisi kuvitella että heille tulee pari kysymystä mieleen että kaikki ei ole ihan kunnossa, luulisi että sieltä kuitenkin linja-autoja kulkee vielä? Ei kyllä niin mitään hajua niistä.
 
Huolestuttavaa tossa Putinin syrjäyttämisessä on se, että se ei ole painanut nuke-nappia ja jos sinne napin ääreen tulee toinen, niin riski sen painamiseen saattaa kasvaa. Jos se syrjäytetään, niin toivottavasti tilalle tulee joku joka ei niin aio taistella länsimaita vastaan. Jos kerran se iso johtaja on suurinpiirtein jumalan ääni, niin mikä estää ilmoittamasta, että nyt ollaan kaveria länsimaiden kanssa jatkossa. Mitä ihmettä ne siinä häviäis? Ei mitään, vaan kauppasuhteet auki ja bisnestä tekemään.
 
Jos kerran se iso johtaja on suurinpiirtein jumalan ääni, niin mikä estää ilmoittamasta, että nyt ollaan kaveria länsimaiden kanssa jatkossa. Mitä ihmettä ne siinä häviäis? Ei mitään, vaan kauppasuhteet auki ja bisnestä tekemään.
Jos tapahtuu palatsivallankumous, niin juuri noin veikkaan käyvän. Toki jonkun aikaa pakotteita pidetään, ettei näytä liian härskiltä. Länsi on varmasti kieli pitkällä taas bisnestä tekemässä, jos ja kun tilanne aukeaa. Alkuun varovasti, mutta äkkiä tuppaa "vanhat" synnit unohtumaan.

Jos tuo yllä kuvattu skenaario toteutuu, niin toivottavasti länsi sentään tajuaa katkoa riippuvuuksia Venäjästä ja nostaa omavaraisuutta rajusti.
 
Huolestuttavaa tossa Putinin syrjäyttämisessä on se, että se ei ole painanut nuke-nappia ja jos sinne napin ääreen tulee toinen, niin riski sen painamiseen saattaa kasvaa. Jos se syrjäytetään, niin toivottavasti tilalle tulee joku joka ei niin aio taistella länsimaita vastaan. Jos kerran se iso johtaja on suurinpiirtein jumalan ääni, niin mikä estää ilmoittamasta, että nyt ollaan kaveria länsimaiden kanssa jatkossa. Mitä ihmettä ne siinä häviäis? Ei mitään, vaan kauppasuhteet auki ja bisnestä tekemään.
Eihän venäjä mitään häviäis jos siellä olis länsimaalaiset arvot omaava johtaja, päinvastoin se olis kokonaisuudessaan maalle hyväksi. Kansalaisilla olis asiat paremmin.
Mut diktaattorille demokratia olis myrkkyä, ei pääsis kuppaamaan valtiota ja saattais joutua syrjäytetyksi demokraattisilla vaaleilla.
 
Back
Ylös Bottom